MuscleMeat

Breaking News NBBF BeachGym 2008 gaat DOOR in Vlissingen!!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid sinds
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Toen bekend werd dat BeachGym Zutphen werd afgeblazen omwille van de ‘voorspelde weersomstandigheden’ begreep een blind paard dat het niet zozeer om de weersvoorspellingen ging alswel om de mogelijk minder te incasseren publiciteit voor organisator Robbert Jan van Heeckeren. Dat daarmee enkele tientallen atleten, sponsoren en leveranciers teleurgesteld werden, tja, dat was niet zijn probleem. Tenslotte gaat je eigen naam boven alles, nietwaar?

Gelukkig is er in no-time een alternatief gevonden, al kunnen we beter niet spreken van een alternatief maar van een heuse verbetering. Want in tegenstelling tot Zupthen wordt BeachGym 2008 nu voorbereid op een toplokatie van een ECHT strand, te weten het strand van Vlissingen met werkelijk álle denkbare voorzieningen binnen handbereik! Bekijk hier alvast de omgeving in 360 graden beleving!

----------------------------------------------------------------

NBBF BeachGym 2008 Vlissingen, zaterdag 19 juli 2008
Organisatie: Hedwig Samson

Lokatie: Standpaviljoen “Panta-Rhei”, Nollestrand, Vlissingen.

Aanvang: 11:00 sharp!
Toegang: GRATIS (Geen trainingspasjes of andere shit)

Route: A 58 richting Vlissingen, Centrum aanhouden vervolgens richting Boulevard.

Parkeren: Ruime parkeerplaats voor 200 auto’s op 5 minuten loopafstand.

Lokatie BeachGym: Op het strand, workout ruimte van 60 m2 met eventuele overkapping bij wat regen, 2 km strandvlakte, 30 meter van het water, 200 meter van de boulevard met nog eens 1.5 km strand, terrassen, restaurants en andere vreetschuren. Toiletten en douches aanwezig.

Beachgym staat op slechts 15 min loopafstand vanaf het centrum. Er zullen stands aanwezig zijn van diverse supplementenmerken en de atletenteams zullen acte de présence geven.

Opbouwen door sponsoren en leveranciers kan vanaf 09.00 uur
De Beach Gym gaat open vanaf 11.00 uur tot 18.00 uur. De strandtent is open tot maar liefst 01.00 uur!!

Groetjes,

DBC01

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Toppie Opa ,.. Goed bezig !!!! :thumb:

Ga iig proberen om te komen !!
 
mooi DBC wij zijn er:
oeps 175 km rijden enkel hahaha is makkelijk te doen.
 
Laatst bewerkt:
Er zij weinig meetings die zóveel inhoudelijks te bieden hebben en aangezien er ook complete atleten teams op afkomen rij ik graag even een stukkie!
 
zo denk ik er ook over zal een feestje gaan worden maar dat vind ik eigenlijk van alle meets
 
Ik woon heel dicht bij vlissingen.
Wat gaat er precies gebeuren dan?
 
Nice, eens kijken hoe ver Vlissingen is vanuit Brugge :)
 
Nice, eens kijken hoe ver Vlissingen is vanuit Brugge :)

Richting Sluis en dan de overzet nemen naar Vlissingen. Toch gauw 2u kwijt. Met de auto toch rond de 2u30. Met de trein ondoenbaar.

Anyway, is dat dan achter de haven? Je hebt daar die grote speelhal aan de haven, is dat dan daar achter?

EDIT: nvm
 
gaat de bankdrukwedstrijd ook door ?
 
Wat een super goed idee om het toch uittevoeren. Hopelijk lukt het jullie om alles geregeld te krijgen qua toestellen, Lokatie ziet er top uit dus dat gaat helemaal goed komen. Iedereen die gaat heel veel plezier gewenst
 
Wat posts verwijderd. Kunnen we het netjes houden in dit topic? Mensen afkraken is nergens voor nodig.
 
Misschien even de startpost lezen :rolleyes:

Ik bedoel:
Worden er demonstraties gegeven of is het de bedoeling dat je daar zelf een 'workout' doet of wat...?
 
Richting Sluis en dan de overzet nemen naar Vlissingen. Toch gauw 2u kwijt. Met de auto toch rond de 2u30. Met de trein ondoenbaar.

Anyway, is dat dan achter de haven? Je hebt daar die grote speelhal aan de haven, is dat dan daar achter?

EDIT: nvm

Kerel, Brugge - Vlissingen is nog geen 100 km. 2,5 uur reistijd..?? :rolleyes:

Volgens mij is er dezelfde dag op de boulevard ook een hip hop festival, breakdance, graffiti, etc.

Ik kom zeker even langs.
 
Ik bedoel:
Worden er demonstraties gegeven of is het de bedoeling dat je daar zelf een 'workout' doet of wat...?

Beide. Jij mag je workout komen doen en atleten komen je laten zien hoe zij het doen ;)
 
Ik zal eens kijken of ik kan. Lijkt me wel een topper!
 
Is aan het kijken wat openbaar vervoer doet! toch even 1,5 tot 2 uur reizen... Bij mij hangt het er van af hoe het weer is.. Wacht jacky is er maakt niet uit:D haha Nee even kijken heb wel zin om te gaan eigenlijk gelijk daar me training doen:D Let it be sunny:D

Btw misschien als er mensen uit omgeving rotterdam of wat dan ook misschien valt er wat te regelen met heen en terug reis voor mij?
 
Laatst bewerkt:
Kerel, Brugge - Vlissingen is nog geen 100 km. 2,5 uur reistijd..?? :rolleyes:

Volgens mij is er dezelfde dag op de boulevard ook een hip hop festival, breakdance, graffiti, etc.

Ik kom zeker even langs.

2u zoiets dan, kan mij niet herinneren dat we er minder lang over gedaan hebben toen ik naar Vlissingen ging.
 
ziet er netjes uit die omgeving, alleen is het veel te ver voor mij
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven