XXL Nutrition

Musculi DBB giveaway (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben ik met je eens, maar van de andere kant betalen de board sponsoren er grof geld voor om hier vragen te mogen beantwoorden


ja grof geld voor het plaatsen van banners en een eigen stickie. Op zich voldoende voor een openbaar board dat de vrije uitdeling van informatie als primair doel heeft. Echt nog geen ander BB board tegengekomen waarin je niet over alternatieve supp firma's mag praten.
wat is de volgende stap, dat we zelfs de werking van sommige supps niet meer in twijfel mogen trekken?
 
waarom doet iedereen net alsof ik die regels heb verzonnen :roflol:
 
Nou Daffy.. doe er op zijn minst iets aan..
 
daffy voor mod en iedereen krijgt gratis mcdonalds
 
Ik stem alleen als ik KFC krijg :o
 
ja grof geld voor het plaatsen van banners en een eigen stickie. Op zich voldoende voor een openbaar board dat de vrije uitdeling van informatie als primair doel heeft. Echt nog geen ander BB board tegengekomen waarin je niet over alternatieve supp firma's mag praten.
wat is de volgende stap, dat we zelfs de werking van sommige supps niet meer in twijfel mogen trekken?

klopt
 
Musculi zou zeker een mooie aanvulling zijn als boardsponsor. Soms wel jammer dat de leden er niets over te zeggen hebben. Maar wie weet in de toekomst? Ik hoop het in ieder geval.
 
Zie dit topic nu pas. Ik wil graag winnen omdat mijn pa jarig is. Ik kwam er net pas achter kwam toen ik thuis kwam en heb nu niks te geven:( Verder zeer benieuwd naar Musculi, had er nog niet eerder van gehoord.
 
Zie dit topic nu pas. Ik wil graag winnen omdat mijn pa jarig is. Ik kwam er net pas achter kwam toen ik thuis kwam en heb nu niks te geven:( Verder zeer benieuwd naar Musculi, had er nog niet eerder van gehoord.

Een verjaardag komt ook altijd zo onverwachts, ipv elk jaar op dezelfde dag te verjaren
 
Heb ik ondertussen al gewonnen dan?

Get masculine with musculin
 
Ok, de keuze was extreem moeilijk, maar de drie winnaars zijn geworden :

1.Drunkenmaster (ongewild toch de grappigste commentaar van de thread)
2.Rox92 (leek ze niet alleen echt te willen, maar ik verwacht een shoutout als je eerste pakt op de Enercup :) )
3.Pleurklaat (nee je hoeft men staaltjes niet te verkloten, geef maar je eerlijke mening, maar ik verwacht nu wel iets met een feesthoed :p )

Als jullie dit eerst lezen, zend jullie naam en adres (en voorkeur voor smaak per eerste post) maar door via PM, zo niet zend ik morgen nog even PM ter herinnering.

Er zou met het afscheid van sportsfood inderdaad een plaatsje vrijkomen voor musculi, dus wie weet kan musculi binnenkort uit eigen naam ook nog iets organiseren voor een breder publiek na 1 mei, voor degenen die deze keer helaas niet gewonnen hebben. Heb er nu ook maar 3 van de voorzien 10 uitgedeeld, dus ik verwacht eigenlijk ook niets minder dan dat we dit nog eens doen :p
 
Jammer.. maar congratz aan de winnaars. :)
 
Jammer.. maar congratz aan de winnaars. :)

Als we boardsponsor worden (zo goed als zeker zoals het nu staat) dan komen er ongetwijfeld nog giveaways en je enthousiasme staat genoteerd ;)
 
Ik was overtuigd te winnen, achja, ander keertje, gefeliciteerd aan de winnaars !
 
Awesome ! :D
Super bedankt ! Ben heel benieuwd naar de samples !
 
Pakketje is binnen :D
Zal er van de week eens een paar testen !
 
Pakketje is binnen :D
Zal er van de week eens een paar testen !

nice ;)

Als alles goed zit dan gaat onze sponsoring hier vrijdag ook van start, en kan je het meteen daar posten :p
 
Back
Naar boven