AndroidHealthClinic

Musculi DBB giveaway

Bezoekers in dit topic

Tof, kende de lijn niet, ga er eens naar kijken.

Goed dat je er weer bent BC!
 
Tof, kende de lijn niet, ga er eens naar kijken.

Goed dat je er weer bent BC!

Ik probeer er weer wat meer te zijn, maar nu mag ik het werk noemen he :) Musculi heeft trouwens een facebook helpdesk group waar je met vragen terecht kan. Niet enkel over musculi producten (hoewel het daarvoor dient natuurlijk) maar ik hoop er voor klanten en potentiele klanten ook te zijn met ander advies.

En natuurlijk probeer ik hier op DBB er ook weer wat leven in te krijgen op interessante posts en via PM. En ook nog altijd via MASS en men public page :p.
 
Wat is er beter dan een foto met DÉ Sanca ?

50fh37.jpg


held van dbb, no one liner needed.

of anders gewoon omdat ik dinsdag aan mijn eerste EK heb meegedaan http://www.youtube.com/watch?v=_tBjGz_c_7g&sns=fb

sanca is een beest
 
Eerlijk gezegd nog nooit van musculi gehoord, ben maar even gaan opzoeken. Op musculi.com onder "nutrition": lijkt eerder een gezonde koekenkast :lol:

Wat de shop betreft, misschien nog iets vaker wat korting geven bij het bestellen van meerdere stuks van een bepaald product! ;)


Verder zou ik heel graag die staaltjes eens willen proberen. Zelf heb ik het tot dusver altijd gehouden bij wat whey, en de meeste shops geven ook enkel samples van whey weg om te testen, dus dit is een goede kans om ook eens de rest een beetje te proberen!
 
Gewoon aan mij geven, zodat ik ook heel Muscul(i)ar word!
 
Eerlijk gezegd nog nooit van musculi gehoord, ben maar even gaan opzoeken. Op musculi.com onder "nutrition": lijkt eerder een gezonde koekenkast :lol:

Site nu mag je nog met korrel zout nemen, moet vooral beetje poort bieden tot onze athleten zodat mensen ze op social media gaan volgen. Hebben bewust athleten op alle niveau maar zonder grote namen, op onze mario na, omdat we ook echt willen tonen hoe we ze met onze know how verder krijgen dan de gewone gymganger, en we willen dan ook de firma zijn die meer biedt dan enkel onze supplementen, maar ook die vakkundigheid gaat delen.

Maar site dateert van voor ik er was, en moet nu voor stuk eerst aangepast worden door de firma die ze oplevert, maar daarna neem ik ze zelf onderhand wat content betreft, en gaat het een heel ander beestje worden ;) Omdat het een serieus investering was, de hele musculi lijn, lag de nadruk eerst op de shop online krijgen zodat er al een return on investment is. Maar er gaat nog veel veranderen en bijkomen de komende maanden ;)

Wat de shop betreft, misschien nog iets vaker wat korting geven bij het bestellen van meerdere stuks van een bepaald product! ;)

Dat zijn beslissingen die buiten mijn bevoegdheid vallen :p Dit zijn al introductieprijzen, tot 15 april. Body en fit prijzen gaan we nooit halen, en denk dat iedereen wel snapt waarom ;) Maar we gaan wel gegarandeerd de goedkoopste worden op de kwaliteit die we bieden. Maar opnieuw ik denk dat de mogelijjkheden daar ook beperkt zijn tot we eerst goed van de grond zijn qua naambekendheid ;)

Maar alvast bedankt voor de grondige feedback :) Ikzelf hoor toch altijd graag eerlijke kritiek omdat het betekent dat mensen toch de tijd nemen om het allemaal te bekijken :)

Verder zou ik heel graag die staaltjes eens willen proberen. Zelf heb ik het tot dusver altijd gehouden bij wat whey, en de meeste shops geven ook enkel samples van whey weg om te testen, dus dit is een goede kans om ook eens de rest een beetje te proberen!

ja, samples dienen natuurlijk ook in de eerste plaats om smaak te peilen. Gaat geen resultaat boeken met 1 portie, en sample van pillen lijkt me al helemaal absurd (tenzij het preworkout of zoiets is). Ikzelf ben ook geen overdreven supp gebruiker, maar net daarom belangrijk om de juiste producten te kiezen en de juiste kwaliteit. Liever dan 100 dingen te proberen omdat de prijs het toelaat :p
 
Zeg je daar nou dat jullie mensen begeleiding gaan bieden? Interessant!
 
Zeg je daar nou dat jullie mensen begeleiding gaan bieden? Interessant!

Volledige begeleiding niet, dat voor iedereen doen zal wat moeilijk blijken, maar wel bijstaan met concreet advies, en helpen met concrete vragen. Ze weten hier dat ik zeer bewust gekozen heb om niet voor het geld of de titels te gaan, maar de middelen wil om men werk te kunnen doen en dicht bij de mensen te blijven in een positie waar ik kan helpen. Dat doe ik al 15 jaar en dat wil ik blijven doen.
 
Ik zou graag de staaltjes winnen omdat mijn BodyBulldozer voordien op Body&Fit producten draaide en daardoor heb ik niet mijn volle potentieel kunnen benutten :D
 
Ik zou graag de staaltjes winnen omdat mijn BodyBulldozer voordien op Body&Fit producten draaide en daardoor heb ik niet mijn volle potentieel kunnen benutten :D

Let maar op dat je nu geen overdosis krijgt dan van een legit sample :D
 
kende de shop ook nog niet, qua design zien hun site en producten er wel heel gelikt uit. Misschien toch maar eens een bestelling plaatsen.
 
kende de shop ook nog niet, qua design zien hun site en producten er wel heel gelikt uit. Misschien toch maar eens een bestelling plaatsen.

Site moet eigenlijk nog iets heel anders worden qua content, maar de prioriteit ging nu even naar de shop :p Maar de producten geef ik je groot gelijk in. Is aantrekkelijk product vind ik, die jeanskleur van de potten is exclusief voor onze firma, niemand anders MAG die kleur gebruiken, en zwart-rood-wit theme met de spiervezel vind ik ook super :p Ik vond de naam zelf, musculi, dan weer wat minder, maar wel zeer toepasselijk. Ze komen ook nog eens verpakt in een mooie kartonnen doos, per stuk, precies alsof je cadeautjes opent :p

Het is echt de bedoeling ergens voor te staan, meer een lifestyle merk te worden. Als we wat duurder zijn dan de goedkoopste om de kwaliteit te kunnen garanderen en blijven garanderen, dan is dat niet omdat we mensen meer geld willen afhandig maken, wel dat we er stap voor stap zullen zijn om ze te helpen de beste keuzes te maken en geen onnodige dingen kopen. We willen niet die mensen worden bij wie je eens om de twee maand aanklopt om je supps te bestellen :p Je kent me he, ik ben graag onder de mensen ;)

---------- Toegevoegd om 10:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:47 ----------

Let maar op dat je nu geen overdosis krijgt dan van een legit sample :D

Die tel ik ook mee :)
 
ja, samples dienen natuurlijk ook in de eerste plaats om smaak te peilen. Gaat geen resultaat boeken met 1 portie, en sample van pillen lijkt me al helemaal absurd (tenzij het preworkout of zoiets is). Ikzelf ben ook geen overdreven supp gebruiker, maar net daarom belangrijk om de juiste producten te kiezen en de juiste kwaliteit. Liever dan 100 dingen te proberen omdat de prijs het toelaat :p


Klopt, maar bv pre work out zou ik ook wel eens willen testen. Ik heb de indruk dat het vaak niet meer is als een "espresso"/cafeine by way of saying. Gezien de hoeveelheid koffie die ik reeds dagelijks achterover kap, vraag ik me af of een preworkout voor mij wel iets van resultaat zou opleveren.

NB: ROI, de zaak snel draaiende krijgen is belangrijk. De substance staat er, al de rest is finishing touch, maar komt zeker goed naar verloop van tijd. Succes!
 
Klopt, maar bv pre work out zou ik ook wel eens willen testen. Ik heb de indruk dat het vaak niet meer is als een "espresso"/cafeine by way of saying. Gezien de hoeveelheid koffie die ik reeds dagelijks achterover kap, vraag ik me af of een preworkout voor mij wel iets van resultaat zou opleveren.

NB: ROI, de zaak snel draaiende krijgen is belangrijk. De substance staat er, al de rest is finishing touch, maar komt zeker goed naar verloop van tijd. Succes!


Wat ik nu zeg is mijn persoonlijke mening als athleet he, laat zoveel duidelijk zijn, maar in mijn eerlijke opinie is pre-workout nooit meer dan een mengsel van dingen die je voelt maar geen reet doen om je vooruit te helpen. Het is een middeltje om mensen die beweren dat ze graag trainen en beastmode zijn hun luie reet naar de gym te laten slepen, en eerlijk ? Als je iets nodig hebt om te kunnen trainen, de sport waar je zogezegd van houd, kun je beter gaan breien of zo.

Er komt ongetwijfeld een PWO in ons gamma vroeg of laat, dus ik herhaal nogmaals dat dit puur mijn mening is als athleet. Maar ik hou me er niet bezig. Is voor mij niet anders dan drugs of drank te moeten pakken om te kunnen uitgaan. Als je je er zo al niet mee amuseert, waarom doe je het dan in de eerste plaats ?
 
I deserve the pack because

I_8f1d5e_1267362.jpg

No racist!
 
Wat ik nu zeg is mijn persoonlijke mening als athleet he, laat zoveel duidelijk zijn, maar in mijn eerlijke opinie is pre-workout nooit meer dan een mengsel van dingen die je voelt maar geen reet doen om je vooruit te helpen. Het is een middeltje om mensen die beweren dat ze graag trainen en beastmode zijn hun luie reet naar de gym te laten slepen, en eerlijk ? Als je iets nodig hebt om te kunnen trainen, de sport waar je zogezegd van houd, kun je beter gaan breien of zo.

Er komt ongetwijfeld een PWO in ons gamma vroeg of laat, dus ik herhaal nogmaals dat dit puur mijn mening is als athleet. Maar ik hou me er niet bezig. Is voor mij niet anders dan drugs of drank te moeten pakken om te kunnen uitgaan. Als je je er zo al niet mee amuseert, waarom doe je het dan in de eerste plaats ?

Ik zal je in 90% van de gevallen gelijk geven, maar soms heb je nu eenmaal drukke/vermoeiende periodes in je leven. Maar goed, ik ga stoppen voor ik het hier vol typ offtopic :D
 
Ik hoop nog ff kaartjes voor de FIBO via Sanca te scoren en dan kom ik je persoonlijk een hand geven! En als je wil dan mag je zelfs met mij op de fauteau!!! vet he?!
 
Ik moet winnen omdat ik het dan kan voeren aan mijn kat sjoerd
 
Ik hoop nog ff kaartjes voor de FIBO via Sanca te scoren en dan kom ik je persoonlijk een hand geven! En als je wil dan mag je zelfs met mij op de fauteau!!! vet he?!

Haha, kans groot als ik vandaag nog even doorduw dat ik er uitzie als jabba de hut :p weet niet of je die foto wel wil :p

Laat ons zeggen dat dit bulkseizoen goed ingezet is :p Heb er alle vertrouwen in dat ik men doel van 104 haal volgend jaar, maar zou wel eens vlot richting 130 kunnen gaan eer het zover is :p
 
Back
Naar boven