| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: datum meet | |||
| 1 juni | | 12 | 26,09% |
| 7 juni | | 16 | 34,78% |
| 14 | | 35 | 76,09% |
| Meerkeuze Enquête. Stemmers: 46. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Topic opties |
| | #21 | |
| ..:: evil bunny ::.. Aangemeld: sep 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 26 Geslacht: V
Stats: Karma: | Re: meet in Valkenswaard
Citaat:
__________________ Living in my own little world. DBB-chick van het jaar 2007/2008 DBB-slet van het jaar 2007/2008 | |
| | |
| | #22 |
| fap fap fap | Re: meet in Valkenswaard
Te ver voor mij en rond die periode examens Ik wacht wel op een belgische meeting... |
| | |
| | #23 | |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2006 Locatie: Killing the EctoSheep Leeftijd: 31 Geslacht: M
Citaat:
Blijkbaar willen de belgen nu aan jou kanten gent/brugge iets doen, daar ken ik niets...
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream Het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! Who took my karmapunten?! Seffes no koffiekoeken for you 'T | |
| | |
| | #24 |
| Freaky Bodybuilder | Re: meet in Valkenswaard
Ik woon rotterdam, is een uurtje rijden, rij het elke week, maar Jacky dat wist je al ik stem voor de 7de en de 14de.
__________________ Ja Toch.. Nie dan.. Ech wel..!! |
| | |
| | #25 |
| Ripped Bodybuilder | Re: meet in Valkenswaard
Mmmmmm, wel lekker dichtbij....
__________________ Stats: 88KG, BP 5x100, DL 3x170KG, BoxSQ 5x170KG Het oneindige log naar de 300kg dealift Wat is een pomp? |
| | |
| | #26 |
| Colossal Veteran Aangemeld: dec 2002 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: 1m92 138kg 27% Karma: | Re: meet in Valkenswaard
Hehe komt wel goed. Hoe snel is de exacte datum bekend. Moet ook oppas enzo regelen he
__________________ Stats: unknown |
| | |
| | #27 | |
| Mommy's little monster | Re: meet in Valkenswaard
Citaat:
__________________ poep op je buik | |
| | |
| | #28 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jul 2005 Locatie: ......... Geslacht: M
jacky, zet heidi en mij er ook maar bij maken wij er een heel weekend valkenswaard van -rodge |
| | |
| | #29 |
| Mommy's little monster | Re: meet in Valkenswaard
Dan moet je je wel een beetje inhouden die zaterdag he, anders heb je niets aan je zondag in Valkenswaard
__________________ poep op je buik |
| | |
| | #30 |
| Monstrous Giant | Re: meet in Valkenswaard
ik haat wokken, waarom doen we niet de mcdo?
|
| | |
| | #31 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Constantinopel Geslacht: M
Stats: 1m80 97kg 8% Karma: | Re: meet in Valkenswaard
|
| | |
| | #32 |
| Monstrous Giant | Re: meet in Valkenswaard
|
| | |
| | #33 |
| Colossal Veteran Aangemeld: apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 43 Geslacht: M
Stats: 1m80 - - Karma: | Re: meet in Valkenswaard
exacte datum zo rond half april dus een anderhalve maand van te voren...
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch al begin ik daar nu toch aan te twijfelen |
| | |
| | #34 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jul 2005 Locatie: ......... Geslacht: M
|
| | |
| | #35 |
| Colossal Veteran Aangemeld: okt 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 24 Geslacht: M
Ik heb gestemd op 14!!!
__________________ Bryan zegt: Jesaja Katalysator van het internet Boodschapper van het ijz'ren spel Het is neit wanneer de zwaluwen laag vliegen dat het gaat regenen Maar jesaja die weer gaat squaten Dat voorspelt zware progressiemaanden in the iron game Jij bent de jezus van dutchbodybuilding.com |
| | |
| | #36 |
| Banned Aangemeld: sep 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Ewaaa ik en me click van DBB zijn hier Bring us same Crystal now bitches!! |
| | |
| | #37 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2005 Locatie: Achel, Leuven Leeftijd: 21 Geslacht: M
|
| | |
| | #38 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2006 Locatie: Killing the EctoSheep Leeftijd: 31 Geslacht: M
Dan ben jij ook van de partij?
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream Het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! Who took my karmapunten?! Seffes no koffiekoeken for you 'T |
| | |
| | #39 |
| Competitive Bodybuilder | Re: meet in Valkenswaard
héhé, restaurant is een mooie keuze op de zaterdagdag en zondag altijd mooi gegaind bij hem
__________________ † bp 110 dl 230 sq 180 Clean and Jerk 90. Gruupske vûr Noord-Brabanders of meese die dé ôk wel gèère un bietje zén. http://forum.dutchbodybuilding.com/g...hp?groupid=104 Van dikke pens naar ripped mofo(foto's) Sjekoog's cutlog: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...jekoog-233829/ |
| | |
| | #40 |
| Colossal Veteran Aangemeld: dec 2002 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: 1m92 138kg 27% Karma: | Re: meet in Valkenswaard
Word een gezellige bende. Ben ik nu al van overtuigd
__________________ Stats: unknown |
| | |