| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: datum meet | |||
| 1 juni | | 12 | 26,09% |
| 7 juni | | 16 | 34,78% |
| 14 | | 35 | 76,09% |
| Meerkeuze Enquête. Stemmers: 46. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Topic opties |
| | #2001 |
| Colossal Veteran Aangemeld: apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 43 Geslacht: M
Stats: 1m80 - - Karma: | Re: meet in Valkenswaard
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch al begin ik daar nu toch aan te twijfelen |
| | |
| | #2002 |
| Competitive Bodybuilder | Re: meet in Valkenswaard
Die actie van je op de plee Jacky whaha erg vet, als ik er een foto van had getrokken, lag waarschijnlijk het hele forum plat van het lachen |
| | |
| | #2003 | |
| Colossal Veteran Aangemeld: apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 43 Geslacht: M
Citaat:
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch al begin ik daar nu toch aan te twijfelen | |
| | |
| | #2004 |
| Mommy's little monster | Re: meet in Valkenswaard
hehe, ik zat ook kopjes te geven, maar no way dat ik ga kakken zonder deur hahaha. Je bent een held Jack
__________________ poep op je buik |
| | |
| | #2005 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: meet in Valkenswaard
Citaat:
__________________ ------> Keranos's Log <------ | |
| | |
| | #2006 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: feb 2005 Locatie: Mechelen Leeftijd: 25 Geslacht: V
Blog Berichten: 2 Stats: Karma: | Re: meet in Valkenswaard
hehe leuk om allemaal hier nog is te lezen ben nog steeds niet goed wakker, deze nacht echt 0,0 geslapen en net uurtje of 2 maar nog steeds hele kleine oogjes jacky en annuska: hartelijk bedankt voor de gastvrije ontvangst en de organisatie van de meet ries en amanda: leuk dat we mochten meerijden en eten enzo, kindjes zijn echt super schatjes
__________________ -Nobody is perfect but I'm pretty fucking close- Clawfinger |
| | |
| | #2007 |
| Colossal Veteran Aangemeld: dec 2002 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: 1m92 138kg 27% Karma: | Re: meet in Valkenswaard
Ik ben moe
__________________ Stats: unknown |
| | |
| | #2008 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: feb 2005 Locatie: Mechelen Leeftijd: 25 Geslacht: V
zo das een uitgebreid verslag ga je nu ook een shwalbe doen en dan beginnen huilen zoals Remo?
__________________ -Nobody is perfect but I'm pretty fucking close- Clawfinger |
| | |
| | #2009 | |
| Colossal Veteran Aangemeld: dec 2002 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 31 Geslacht: M
Citaat:
Het was gezellig en dat is het belangrijkste Oja, Jupiler hoef ik nooit meer
__________________ Stats: unknown | |
| | |
| | #2010 |
| Colossal Veteran | Re: meet in Valkenswaard
|
| | |
| | #2011 | |
Citaat:
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch al begin ik daar nu toch aan te twijfelen | |
| | |
| | #2012 |
| DBB Dancing Queen | Re: meet in Valkenswaard
mietjes... allemaal mietjes zijn jullie
__________________ Met een hamer past alles! Gebukt is genomen! wil je een blokjesbuik ? vreet Lego! Proud Atheist till death DBB superdude squad Founder and CEO |
| | |
| | #2013 |
hahaha zegt onze dancingqueen
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch al begin ik daar nu toch aan te twijfelen |
| | |
| | #2014 | |
Citaat:
Hahah Richard; Kale, ik heb het gevoel dat ik uit mijn bek stink door die jupiler Ik; Je hebt net chinees gegeten Richard; Ohja..
__________________ poep op je buik | |
| | |
| | #2015 | |
Citaat:
3x toe moest ik het zeggen Toen pas hoorde je me. En je begreep het waarschijnlijk al de 1e keer
__________________ Stats: unknown | |
| | |
| | #2016 |
hmmm vanmorgen ging het eigenlijk best wel goed ;alleen hoe later het word begint die kabouter steeds harder te timmeren
| | |
| | #2017 | |
| Huge Freak Aangemeld: jun 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Stats: 1m90 103kg 12% Karma: | Re: meet in Valkenswaard
Citaat:
was nog mooi met kale gister, wij rijden, was ie in slaap gevallen kwam door die muziek van andre hazes zei die
__________________ "The guy left standing on the stage today at the end of a bodybuilding show is probably the guy in the arena who is closest to death." | |
| | |
| | #2018 |
foto's??
__________________ poep op je buik |
| | |
| | #2019 |
mijne komen over half uurtje edit: grrr staat nog ingelogt op haar account ^^
| | |
| | #2020 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: meet in Valkenswaard
Sausje nummer 8 mijn nummer Tsjah sorry ben meestal niet erg spraakzaam maar dat komt nog wel goed. Tsjah jammer dat ik niet kon blijven maar genoeg was genoeg en dan noem ik het de dag wel. MAar wel aanwezig bij volgende meet zijn heeze! Toch jammer dat ik jacky moment heb gemist maarja... Gelukkig geen kater (jammergenoeg had ik zoveel gegeten dat het met bier toch wat moest aftappen. zonde van de meloen Wat was er trouwens mis met jupiler moest zeggen dat het wel een redelijk lekker bier vind En als je geen vriendjes maakte ze waren wel onder de indruk van het bleu steel voorbijloopje Btw mhrteam/sep inderdaad leuk jullie te ontmoeten en dat geld voor iedereen
__________________ If you do something... Do it good so you can be proud of your achievements. DBB: Leerzaam behulpzaam lachen en kont obsessie topic's? Laatst aangepast door Bassiej : zo 15 jun 2008 om 22:17 |
| | |