| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale Groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: datum meet | |||
| 1 juni | | 12 | 26,09% |
| 7 juni | | 16 | 34,78% |
| 14 | | 35 | 76,09% |
| Meerkeuze Enquête. Stemmers: 46. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Topic Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Colossal Veteran Geregistreerd: apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 43 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | meet in Valkenswaard
zoals sommige al weten gaat de volgende meet in Valkenswaard plaatsvinden ; onder voorbehoud van voldoende enthousiaste deelnemers. plan is om te gaan wokken en daar moeten we 20 man voor hebben omdat we dan een arrangement kunnen nemen dat bestaat uit drie uur wokken en drinken (bier wijn en fris ) inclusief voor 30 euro per persoon.wokrestaurant Showcooking Restaurant Wokeiland - Valkenswaard - Onbeperkt genieten van de Aziatische Keuken - Wokrestaurant - Onbeperkt Wokken en genietan van buffet. Ook voor Arrangementen. stappen kunnen we nadien doen op de markt in Valkenswaard zoals sommige weten is het daar best gezellig en altijd wel druk verwacht geen grote discotheken maar meer gezellige cafeetjes en danscafeetjes.....we zien wel welke het word.voorbeelden zie links Cafe de Bel - Valkenswaard Welkom op de Old Dutch website! B&N 'The Party Company' - Valkenswaard café DITISIT Valkenswaard - Feestcafe - Stappen - Uitgaan - Evenementen - Outdoor arrangementen Danstheater de Senaat Valkenswaard Paparazzi - Lunch Dinner & Dance Club en er zitten er nog een paar dus daar zullen we wel iets gezelligs kunnen vinden.. voor diegene die een hotelletje willen boeken hier is een hotel vlak naast de wok...Hotel De Valk | Home en nog een andere zover ik weet dicht bij de markt Home nu nog de datum als het goed is heb ik een enquete toegevoegd we gaan in juni en de keuze is gewoon uit de 31 mei de 7de of de 14de juni verdomme 1 juni moet 31 mei zijn in de enquete wok gaat door op 14 juni van 7 tot 10 uur wokken daarna stappen stuur even een pm voor mijn bankrekeningnr vermeld even of je nederlands of belgisch nummer wil hebben wie hebben er al betaald: Jacky en Annuska Jamesss Johanheeze Jonko en Bikerbabe Richard V en Amanda MrJ. Riggard MHR team Sepirothsnake GoHardOrGoHome Bassiej Emile Sinlath Kale Maters en Cynthia Massalah sanca komt na om mee te drinken XXLtje komt ook na zegt ie en own komt ook na als ie het kan vinden
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch Laatst aangepast door jacky den bels : woensdag 11 juni 2008 om 18:26 |
| | |
| | #2 |
| Massive Warrior Geregistreerd: mei 2006 Locatie: Killing the EctoSheep Leeftijd: 30 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Re: meet in Valkenswaard
Maakt me niet uit wanneer, ik probeer me er wel naar te regelen
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream Het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! |
| | |
| | #3 |
| Colossal Veteran Geregistreerd: apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 43 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Re: meet in Valkenswaard
personen die geinteresseerd zijn : dit lijstje word dus steeds aangepast ....hoop ik als er iemand nog niet bij staat even een pm sturen ; als we gaan betalen zet ik diegene die betaald hebben in de beginpost: Sanca komt hoogstwaarschijnlijk na om mee te drinken ![]() XXLtje Zippie Jesaja meiscream Massalah brainy the bonsai kazminko gatespaaier surpreme Fred 16 Stifler Tjok BramV Peoples
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch Laatst aangepast door jacky den bels : vrijdag 30 mei 2008 om 15:47 |
| | |
| | #5 |
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Re: meet in Valkenswaard
ja stem dan ook even anders heb ik nog niets aan die enqeutetetetetetete
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch |
| | |
| | #7 |
| DutchPhotoshopper | Re: meet in Valkenswaard
14e gestemd , maar evenals Jonko maakt het me niet veel uit ! Als ik vrij ben ben ik zekers van de partij |
| | |
| | #8 |
je lijkt wel een vrouw die zijn ook al zo besluiteloos....
| | |
| | #9 |
| Freaky Bodybuilder | Re: meet in Valkenswaard
Waar is dat? Nog nooit van Valkenswaard gehoord.
__________________ "You can't make people smarter. You can expose them to information, but your responsibility stops there. " |
| | |
| | #10 |
mmmm net over de grens bij Lommel als je dat wel weet dan of bij Eindhoven
| | |
| | #11 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: feb 2005 Locatie: Mechelen Leeftijd: 25 Geslacht: V
Blog Berichten: 2
Karma Power: 20 | Re: meet in Valkenswaard
7e juni 31 mie is dag voor een wedstrijd, niet echt aan te raden he zet me dus maar bij opt lijstje
__________________ -Nobody is perfect but I'm pretty fucking close- Clawfinger EK 2008 170/75/180@67.5kg |
| | |
| | #12 |
| DutchPhotoshopper | Re: meet in Valkenswaard
|
| | |
| | #13 |
| Competitive Bodybuilder | Re: meet in Valkenswaard
Valkenswaard is wel heel dichtbij voor mij. Daar moet ik bij zijn. 31Mei kan ik niet. Andere dagen zonder problemen.
__________________ Natural bodybuilding is like the special Olympics. It is fun to watch but you don't want to be a part of it. |
| | |
| | #14 |
| Mommy's little monster | Re: meet in Valkenswaard
7 of 14 juni; prima
__________________ Keuringsdienst van vrouwenvleeswaren |
| | |
| | #15 |
Ahh die arme wok gaat failliet met 30 hongerige BB'ers |
| | |
| | #16 |
Hahaha ja , je gaat toch niet zeggen dat we van DBB zijn ?
__________________ "You can't make people smarter. You can expose them to information, but your responsibility stops there. " |
| | |
| | #17 |
| Colossal Veteran Geregistreerd: dec 2002 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Re: meet in Valkenswaard
Ik heb alle dagen aangevinkt, echte rzie ik dat er veel de 31ste niet kunnen. Dus agree met de andere data Moet ff kijken, maar ga er maar vanuit dat Amanda ook mee wilt
__________________ Stats: unknown |
| | |
| | #18 |
| ..:: evil bunny ::.. Geregistreerd: sep 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 25 Geslacht: V
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Re: meet in Valkenswaard
Eindelijk weer een meet...
__________________ Seriously, I don't give a shit. Living in my own little world. DBB-chick van het jaar 2007/2008 DBB-slet van het jaar 2007/2008 |
| | |
| | #19 | |
Citaat:
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch | |
| | |
| | #20 |
tja Flowerrr wij komen ook altijd als het ver weg is dussssss
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Topic Opties | |
| Weergave Modus | |
|
|