| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: sep 2003 Locatie: België Leeftijd: 34 Geslacht: M
Stats: Karma: | Korperwelten
Het verwondert me dat ik geen topic terugvind over Korperwelten (of kijk ik er over heen) http://www.korperwelten.de/en/exhibi...ussels_NL.html Vorige week heb ik deze nieuwe voorstelling voor de 2e keer bezocht en het blijft fascinerend om te zien hoe ons lichaam in elkaar zit. Zeker voor mensen die met hun lichaam dagelijks bezig zijn (en ik vermoed dat ik hier toch wel aan het juiste adres ben) is dit niet te missen. Het is op zich al een aanrader om met je ganse familie dit te bezoeken, maar de ijzervreters onder ons zullen toch wel met een andere bril deze plastinaten bekijken. Je mag zo veel boeken lezen over anatomie en training als je wil: maar dit is werkelijk de enige mogelijkheid om daadwerkelijk te zien wat je traint en hoe je lichaam in elkaar zit en functioneert. |
| | |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Korperwelten
Ben vorige meeting in België geweest, zeker en vast de moeite. Maar sinds ik op lijken heb moet snijden gedurende een aantal weken, weet ik nu wel hoe het er vanbinnen ongeveer uitziet. Maar voor andere zeker de moeite, zie je ook mooi hoe de spieren lopen die je elke dag traint.
__________________ 1.86 82 kg Bf 11.7% Meer Info over mijn evolutie: CoachDO Training Log Bekijk mijn Foto's eens. Recente update Reacties en Tips Welkom! |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jul 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Korperwelten
Ik vind het toch maar een raar idee. Het zijn mensen geweest die hun lichaam aan de wetenschap hebben gegeven. Maar de worden dan tentoon gesteld als kunst object. Waarmee ze dan weer geld aan verdienen.
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| korperwelten |
| Topic opties | |
| |