Fitness Seller

FLEX weekend 2006

  • Topic starter Rhino
  • Startdatum
  • Reacties 109
  • Weergaven 10K
  • Volgers 2

Bezoekers in dit topic

Rhino

Novice
15 jaar lid
Lid sinds
2 dec 2003
Berichten
8
Waardering
0
De voorbereiding voor het FLEX weekend 2006 zijn weer begonnen, zal dit jaar in Nederland zijn, half november 2006.

GAST ster WERELDKAMPIOEN IFBB 2005
DENNIS WOLF

De onderhandelingen zijn bijna rond, het is voor 90% zeker dat hij komt op het FLEX weekend 2006
 
Eindelijk een keer in Nederland, misschien dat ik er dan ook een keer heenkan!
 
leander112 zei:
Eindelijk een keer in Nederland, misschien dat ik er dan ook een keer heenkan!

Het is al een paar keer in Nederland gehouden. Ik geloof dat de laatste keer niet door ging...
 
Waar komt deze informatie vandaan. Vorig jaar was het in Belgie net over de grens van Nederland.

Gast Eduard van Amsterdam.


Bodycase
 
waar is de aanvang kan iemand meer info geven
 
Jawel, het 3e Flex weekend gaat er komen!
Zojuist heb ik de schriftelijke toezegging van Dennis Wolf gekregen dat hij er graag bij is, de man is superaardig en enthousiast!
Ik denk dat Dennis dit jaar wel eens de sensatie van het profcircuit kan worden, dus top dat we hem er bij hebben.

Inschrijven kan nog niet, want ik moet nog een en ander vastleggen. Locatie is nog niet 100% bekend, al ziet het er naar uit dat we dit 3e jaar in de buurt van Amsterdam zullen zitten! De coaches, sponsor, hotel en eetgelegenheden moeten nog worden vastgeled, en omdat ik van 27 juli tot 10 augustu
is op vakantie ben, zal het een paar weken daarna definitief bekend zijn en dan kunnen inschrijvingen beginnen. We proberen de prijs weer op 210 euro te houden. Dus aub nog geen mailtjes om je in te schrijven!
 
Hopelijk kan ik er weer bij zijn, kijk er echt naar uit.
 
Wie kijkt er niet naar uit, elk jaar weer een feest :-)
 
Gaaf, ik za zeker overwegen om hierheen te gaan!
 
gaaf dat het in nederland is dit jaar :)
 
Kan ik best geloven dat jij en co er weer een leuke boel van gaan maken, mascha
 
Harry is ook nog bezig geweest met een grote verrasing voor het FLEXWEEKEND dit jaar,
n.l.
geen 1 maar 2 PRO bodybuilders ......... onze eigen Eduard van Amsterdam komt ook !!!!

Na het geweldige sucses van vorig jaar met Ed heeft Harry alles op alles gezet om ook Ed dit jaar weer bij het FLEXWEEKEND te krijgen en .......Ed heeft toegezegd om er bij te zijn.
 
Ja hoor mensen, het is zover. Vanaf maandag kan iedereen zich inschrijven voor het Flex Kamp 2006!
Dat doe je via info@muscletotaal.nl
Vermeld naam, adres, leeftijd, geslacht, telefoonnummer waarop je meestal te bereiken bent en je paspoort- of ID nummer.
Vermeld ook als je samen met iemand komt waarmee je de hotelkamer wilt delen.

Als al deze gegeven hier binnen zijn per mail en er 210 euro is overgemaakt op giro 2251123 ten name van Harry de Jonge (Veldhoven) ovv "Flex Kamp", is je inschrijving geldig. Inschrijven gebeurt op volgorde van volledige inschrijving (gegevens + betaling). Bij 40 personen is het vol, mensen die daarna hebben betaald krijgen uiteraard geld direct teruggestort.

Dan de gegevens. Eind volgende week plaats ik een volledig bericht op dit forum en op de sites Flex Nederland en Muscletotaal.nl

Datum: 11-12 november
Plaats: Almere
Naam sportschool: Spartacus
Hoofdgast: Dennis Wolf
Supervisor: Rinus van der Zeijde
Overige coaches (nog niet allemaal bekend): o.a Siggi Segers, Ed van Amsterdam, Rene Groenen, Mascha Tieken, Mille Dubroja
Hotel: wordt nog bekend gemaakt
Sponsors: The Natural Health Company, Flex
Programma: volgt (in ieder geval 2 centrale trainingen o.l.v. topcoach, 2 seminars, 4 maaltijden, beetje stappen, extra's)

Meer nieuws volgt, schrijf je vanaf morgen dus snel in!
 
Damn, denk dat ik mij toch maar eens hiervoor ga opgeven.

Klinkt zeer goed allemaal.


Complimenten alvast voor de weer geweldige opzet. :thumb:
 
Flex kamp was vorig jaar top :thumbup:

Even checken of mijn liquiditeit het toelaat dit jaar, dan tuf ik zeker vanuit Groningen weer die kant op.
 
he nu wilde ik dit jaar komen ( en in het verleden was die lekker dicht bij voor mij belgie) is het dit jaar in almere pfff
 
Ik wil dit jaar erbij zijn. even kijken of er nog bekende dbb'ers zich aanmelden :)
 
Leuk, een DBB meet bij flex kamp :)
 
Back
Naar boven