| | #21 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Flex Camp 2007
Inderdaad mensen heb ik helaas moeten besluiten het dit jaar over te slaan. Ik wil alles in de puntjes geregeld hebben en heb het dit jaar zo druk dat ik dat niet kan garanderen. Ik heb sinds november mijn winkel, de mailorder wordt steeds drukker en dan komt vanaf nu dus de Flex ook maandelijks, net als de Muscle. Beide bladen verzorg ik dus je snapt dat ik met werkweken van 60 uur geen tijd heb hotel, restaurants, gaststerren, sportschool etc. te regelen. Volgend jaar komt het Flex Camp terug en ik wil er iets spectaculairs van maken. |
| | |
| | #22 | |
| Huge Freak | Re: Flex Camp 2007
Citaat:
__________________ My name is Peoples. You know why they call me that? 'Cause "ch-you" always takes care of "ch-your" peoples? Yeah, actually, more or less. You're one pathetic Kentucky Fried nigga. I got some chicken wing foryou. | |
| | |
| | #23 |
| Cool Novice | Re: Flex Camp 2007
Misschien is het tijd voor een secretaresse of P.A. Harry.....
__________________ "Dream yourself along another day, never miss an opportunity" "Never wonder what the hell went wrong, your second chance may never come along" |
| | |
| | #24 |
| Cool Novice | Re: Flex Camp 2007
kan iemand iets meer vertellen over dat kamp ? kan iedereen zich gewoon inschrijven en hoelang is dat enzo .. hoop er volgend jaar iets van te horen dan :d
__________________ Train Hard .. Or Stay Home ! |
| | |
| | #25 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Flex Camp 2007
in 2005 had ik meegedaan . toen kom iedereen inschrijven ..eerste 40 konden mee. wel op tijd betalen natuurlijk. was toen 220 euro. leek heel veel maar er waren dan ook 10 lui bij die hun geld verdienen in het bb wereldje geloof ik dus die komen ook niet voor nix natuurlijk. als ik het goed zeg waren het 2 overnachtingen en 3 of 4 x buiten de deur heerlijk gegeten en 2 traingen en 2 x seminar ofzo (uitleg van rinus over supplementen/voeding). ook de andere coaches kwam aan het woord. je werd in groepjes verdeeld van 4 of 5 onder de 10 coaches en daarmee werkte je die 2 trainingen af. wil volgend jaar misschien ook weer mee doen. was leuk. heel leuk
__________________ happy family gixxer tom |
| | |
| | #26 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Flex Camp 2007
oh en kreeg een shakebaker volgens mij ..handdoek ..paar shirts van FLEX. petje van flex ..
__________________ happy family gixxer tom |
| | |