XXL Nutrition

Aankondiging Forum train en eetmeet op zaterdag 3 oktober 2015 bij Haefland-sport in Brunssum (1 bezoeker)

Waar gaan we eten?

  • Sushi Yumi & grill

    Stemmen: 13 72,2%
  • Restaurant parkstad plaza (wok)

    Stemmen: 2 11,1%
  • Happy Italy

    Stemmen: 4 22,2%

  • Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

wovano

Super Moderator
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Coach
Lid geworden
10 jun 2010
Berichten
20.275
Waardering
47.071
Lengte
1m86
Beste DBB'ers,

Een tijdje geleden hebben NickyCF en ik een topic geopend om te kijken of er animo is voor een DBB meet bij Haefland-sport in Brunssum. Aardig wat mensen reageerden hier positief op. Inmiddels is d.m.v. de poll besloten dat de meet zal plaatsvinden op zaterdag 3 oktober 2015. Via dit topic wil ik via een poll bepalen bij welke gelegenheid we gaan eten en bijhouden wie definitief mee gaat trainen (en eten).

Trainen
Voor meer informatie over Haefland sport check:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...-september-oktober-2015-a-382577/#post9041770
of
Haefland-sport
Haefland sport is momenteel aan het verbouwen. De fitnesszaal is al 780 m2 en daar komt nu nog 120 m2 bij. Tegen de tijd dat de meet plaatsvindt zal alles afgerond zijn.

Eten
Het idee was dus trainen van 14.00-16.00 en vervolgens rond 17.00 gaan ergens eten. Hiervoor hadden we drie opties in gedachten:
- Yumi Sushi & grill
- Restaurant parkstad plaza (wok)
- Happy Italy Kerkrade

Hierbij moet opgemerkt worden dat Yumi Sushi en grill op loopafstand is van Haefland-sport en de andere twee zijn op zo'n 15 min rijden, gelegen naast het stadion van Roda JC.

In voor trainen/eten
Basmca Trainen en eten
Bricone Trainen en eten
LeonM Trainen en eten
Lloydatoni Trainen en eten
Meaantje Trainen en eten
Monochromer Eten
NickyCF Trainen en eten
Rilakkuma Trainen
Thm92 Trainen
Wovano Trainen en eten



Mocht je niet meer willen/kunnen komen. Vermeld dit dat even zodat daar rekening mee gehouden kan worden :D

Wij hopen op een geslaagde meet.
 
Laatst bewerkt:
graag mij op de misschien lijst, moet ff met werk kijken
 
Ik moet mijn eigen van Lloyd, Ozz en Leon aanmelden dus bij deze. Zet JJ er ook maar bij, weet even zijn username niet meer
 
Zet mij ook maar op de misschien lijst

Eens zien of er meet van PHM mee willen

---------- Toegevoegd om 00:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:05 ----------

Hoe zit het met parkeren daar?
 
graag mij op de misschien lijst, moet ff met werk kijken
Prima! Is ook nog ver weg natuurlijk.

Ik moet mijn eigen van Lloyd, Ozz en Leon aanmelden dus bij deze. Zet JJ er ook maar bij, weet even zijn username niet meer
:thumbs:

Zet mij ook maar op de misschien lijst

Eens zien of er meet van PHM mee willen

---------- Toegevoegd om 00:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:05 ----------

Hoe zit het met parkeren daar?
Gedaan ;)
Zou tof zijn als jullie met een groep komen!

Qua parkeren is er meer dan genoeg ruimte bij de gym, zeker op een zaterdag. Iedereen zal makkelijk zijn auto kwijt kunnen.
Wat betreft parkeren bij de eetgelegenheid is er bij alles ook voldoende parkeerruimte.
En overigens allemaal gratis parkeren.
 
Loopafstand klinkt wel goed.
Ik moet mijn eigen van Lloyd, Ozz en Leon aanmelden dus bij deze. Zet JJ er ook maar bij, weet even zijn username niet meer

Haha goei :thumb:
JJ is Crimekillah toch?
 
Ik ga niet mee eten wel trainen!
 
Ik heb nu nog niets staan 3 okt, eens kijken of ik dat ook zo kan houden, ben weleens benieuwd welke koppen er achter de nicknames zitten. :D
 
Zet het in je agenda zodat je er niks anders op kan plannen?:p
 
Zet het in je agenda zodat je er niks anders op kan plannen?:p
Dat werkt met een gezin niet zo. ;)
Zaterdag is een echte regeldag altijd bij ons met zwemles etc, maar ga mijn best doen.
 
Nog steeds in voor trainen. Eten aleen als het sushi wordt.
 
Loopafstand klinkt wel goed. Haha goei :thumb: JJ is Crimekillah toch?

Ik ga niet mee eten wel trainen!

Ik heb nu nog niets staan 3 okt, eens kijken of ik dat ook zo kan houden, ben weleens benieuwd welke koppen er achter de nicknames zitten. :D

Zet het in je agenda zodat je er niks anders op kan plannen?:p

Dat werkt met een gezin niet zo. ;) Zaterdag is een echte regeldag altijd bij ons met zwemles etc, maar ga mijn best doen.

Nog steeds in voor trainen. Eten aleen als het sushi wordt.
Ga de lijst vanavond thuis even updaten. Zit nu op de pc op het werk waarop ik alleen firefox heb en als ik daar iets ga updaten komt alle tekst naast elkaar te staan ipv onder elkaar.
 
Beste DBB'ers,

Een tijdje geleden hebben NickyCF en ik een topic geopend om te kijken of er animo is voor een DBB meet bij Haefland-sport in Brunssum. Aardig wat mensen reageerden hier positief op. Inmiddels is d.m.v. de poll besloten dat de meet zal plaatsvinden op zaterdag 3 oktober 2015. Via dit topic wil ik via een poll bepalen bij welke gelegenheid we gaan eten en bijhouden wie definitief mee gaat trainen (en eten).

Trainen
Voor meer informatie over Haefland-sport check:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...-september-oktober-2015-a-382577/#post9041770
of
Haefland-sport

Eten
Het idee was dus trainen van 14.00-16.00 en vervolgens rond 17.00 gaan ergens eten. Hiervoor hadden we drie opties in gedachten:
- Yumi Sushi & grill
- Restaurant parkstad plaza (wok)
- Happy Italy Kerkrade

Hierbij moet opgemerkt worden dat Yumi Sushi en grill op loopafstand is van Haefland-sport en de andere twee zijn op zo'n 15 min rijden, gelegen naast het stadion van Roda JC.

In voor trainen (en eten)
Flexx123
Bricone
LeonM
RockOfAges
JoostD
LM7790
Basmca
DikkeAnjer
Jordi96
Lloydatoni
Ot92
Specialpaint
thm92
Skatermarvin
Rickyfrissen
Rilakkuma
BrianAleven
Wovano
NickyCF
Skyblazer
JJ

Misschien
Ectoforce
Disturbed
DrBrik
DieNase
Meaantje
Marieke1988
Arnodsi
Ikke20
Diaephi
Bosshogg


Mocht je niet meer willen/kunnen komen. Vermeld dit dat even zodat daar rekening mee gehouden kan worden :D

Wij hopen op een geslaagde meet.

whaaaaaaaaa wie heeft mij op de lijst gezet ????... ik train al een jaar niet meer.. en ik zit op die tijd lekker in .. new york ..

opa
 
ik misschien in als ik er geraak :D
 
Lekker centraal :mad:

Volgende keer wel in, als het niet 3.5 uur reizen is voor Nederlanders
 
Ben er misschien ook bij, kan het nu nog niet zeker weten omdat het nog te ver weg is
 
Lekker centraal :mad:

Volgende keer wel in, als het niet 3.5 uur reizen is voor Nederlanders

Kwam ook tot die conclusie nadat ik Brunssum had gegoogled.
 
Kwam ook tot die conclusie nadat ik Brunssum had gegoogled.

zelfs voor mij als Limburger blijft brunssum ver verdomme


waarom niet een meet in centraal limburg !
 
Ik meld me definitief af, was even vergeten dat mijn neefje die dag jarig is en mijn vrouw de dag erna (die was ik niet vergeten :D).
 
Back
Naar boven