AndroidHealthClinic

Aankondiging Forum train en eetmeet op zaterdag 3 oktober 2015 bij Haefland-sport in Brunssum

Waar gaan we eten?

  • Sushi Yumi & grill

    Stemmen: 13 72,2%
  • Restaurant parkstad plaza (wok)

    Stemmen: 2 11,1%
  • Happy Italy

    Stemmen: 4 22,2%

  • Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Tof dat je het allemaal gaat regelen, maar zie nu de datum en moet me dan helaas afmelden. Heb een dag weg met vrienden gepland..
 
Interessant, is het ook open voor degene die alleen fitnessen voor conditie of moet je een bodybuilder toch zijn :P
 
Interessant, is het ook open voor degene die alleen fitnessen voor conditie of moet je een bodybuilder toch zijn :P

Ik ben geen bodybuilder hoor :D
Iedereen is welkom
 
Ik ben geen bodybuilder hoor :D
Iedereen is welkom

ah oke dan, plaats me op de misschien lijst dan, maar voor het eten alleen, de eerdere tijdstip zou wel iets vervelend zijn om zo ver te gaan vanaf hier
 
ah oke dan, plaats me op de misschien lijst dan, maar voor het eten alleen, de eerdere tijdstip zou wel iets vervelend zijn om zo ver te gaan vanaf hier

Curacao - Brunssum idd wel een flink eindje.
 
Curacao - Brunssum idd wel een flink eindje.

Hahaha nee, hebt het gewijzigd dat is oud, ik leefde wel op Curaçao maar ik ben verhuisd naar Nederland, was in Apeldoorn eerder en nu in Voorburg
 
Ja hoor net voor de Enercup... Dammit
 
Het is 12 september en dat betekent nog 3 weken tot de meet. We willen graag weten wie IN is en wie niet. Daarom graag nog even laten weten.
 
in natuurlijk
 
2,5weeks out
 
ik heb er zin in.
Sushi wordt het geloof ik?


eens kijken voor hoeveel personen we Yumi moeten reserveren
 
OP is aangepast. Controleer even of jouw naam er wel of niet op staat. Klopt er iets niet kun je dat hier posten.
Ook nog even contact gehad met René van XXL en hij zorgt ervoor dat er iets leuks gesponsord wordt.
 
Back
Naar boven