| | #1 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: feb 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: Karma: | Casting GAMMA
Een goede vriend van mij heeft een heel leuk en aantrekkelijk aanbod voor mij, maar uiteraard staat die aanbieding open voor alle mannen zoals ik. Hier zijn oproep: Aan alle gespierde mannen met goede kop en media-interesse, LUKKIEN Casting uit Ede is met spoed opzoek naar gespierde mannen met een goede kop om auditie te doen voor een reclamefilmpje voor GAMMA. Lijkt jou dit leuk? Neem dan even contact met LUKKIEN Casting tel. 0318-698000 en vraag naar Manon. Als je wordt uitgekozen kun je er een leuk zakcentje mee verdienen. We zoeken het liefst mensen in de buurt van Ede maar als je verder weg woont en het niet erg vind om een stukje om te fietsen ben je natuurlijk ook welkom. Als je niet kunt bellen mail dan even je gegevens en je interesse met natuurlijk een paar stoere foto's naar info@lukkiencasting.com! Alvast bedankt! Groeten, LUKKIEN Casting |
| | |
| | #2 | |
| bodybuilding coach | Re: Casting GAMMA
Citaat:
Wanneer vindt het plaats dan?
__________________ Voor personal training & voedings advies The Turkish Delight | |
| | |
| | #3 |
| Prof Bodybuilder | Re: Casting GAMMA
|
| | |
| | #4 | |
| bodybuilding coach | Re: Casting GAMMA
Citaat:
__________________ Voor personal training & voedings advies The Turkish Delight | |
| | |
| | #5 |
| Prof Bodybuilder | Re: Casting GAMMA
|
| | |
| | #6 |
| Banned Aangemeld: jan 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Casting GAMMA
zijn koppie, mijn penis =) haha, massalah's traps, |
| | |
| | #7 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Casting GAMMA
lol... ik was gebeld door lukkien jah... grappig man om dit hier te zien... mensen gwoon doen... |
| | |