MuscleMeat

Awakenings PUA Meet

Bezoekers in dit topic

Gast 2008

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Lid sinds
16 mrt 2012
Berichten
3.865
Waardering
2.347
Laatst bewerkt:
Ticket al hindabuilding. dit gaat lachen worden
 
Ben echt heel erg into pua maar meeten lijkt me wel dik :D
 
Niet voor PUA, gewoon voor de gezelligheid aanwezig ... alleen nog even kaartje kopen :)
 
dis gonna be goooood :heart:
 
Dat ik in ben wil niet zeggen dat ik kan komen / uberhaupt geld heb (atm broke en werkloos come at me)

Onder voorbehoud
 
Dat ik in ben wil niet zeggen dat ik kan komen / uberhaupt geld heb (atm broke en werkloos come at me)

Onder voorbehoud

Aight, ga maar wel .. dan heb ik in ieder geval een trein buddy :P
 
Innnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
 
Count me in
 
In.

Wel k*t tijd though, iedereen nog een zware patient door de vorige avond.
 
In.

Wel k*t tijd though, iedereen nog een zware patient door de vorige avond.

echt niet bro, met NYE zelf ga ik fris en fruitig slapen. Wheyshake om het nieuwe jaar mee in te gaan en gelijk slapen
 
Heb 31/12 al feestje in amsterdam. Zal vast met het festivalseizoen nog wel een pua meet komen, ben k er dan wel bij. Ben trouwens totaal niet van techno (nooit geweest op techno feest) maar een avondje chicks trollen en ****en ben ik sowieso wel voor in ongeacht de locatie.
 
nee gaat me echt niet lukken helaas....(zie PUA topic)

ander keertje herkansing jongens!
 
Misschien handig van te voren ook een whatsapp groep te maken - afspreken via dbb lijkt me op zn zachtst gezegd - niet handig :o
 
ja **** die dag moet ik werken probs... ff afwachten
 
Anu, guess, Thomasgroenlo, Krakatao :D

Dis Gun B Good

IK krijg me rooster altijd 4 weken van tevoren en laat over een maan definitief wel weten ofk meega maar interesse is ur zeker :D
 
Anu, guess, Thomasgroenlo, Krakatao :D

Dis Gun B Good

IK krijg me rooster altijd 4 weken van tevoren en laat over een maan definitief wel weten ofk meega maar interesse is ur zeker :D

Peertje ! Held, als jij gaat .. word het episch :) we hebben nog zoveel te bespreken :D
 
Hoi. Gaat het er toch nog van komen, meeten met de DBB debielen. Moet mee van een maatje maar twijfel. Komen nog een paar boetes aan binnenkort als het goed is. fuuuuuuuu


einde
 
Back
Naar boven