XXL Nutrition

22 augustus Muscle Beach Vlissingen

Bezoekers in dit topic

UnCompress

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
23.972
Waardering
3.517
Die Biceps curling contest lijkt me wel wat.
 
ik ben er zoals het er uitziet ook dit jaar weer bij..
 
gaaf idee.
 
'jammer', ben op vakantie
 
ik zou er wel even heen willen als het lekker weer is. Dagje strand van maken..
 
Weinig animo als ik dat zo lees. Niemand hier zin zijn/haar spieren te showen op het strand?
 
lijkt me wel mooi :D maar heb daar nog niets te zoeken denk ik maybe next time:p
 
Hoezo, daar loopt van alles rond, ook publiek. Is altijd leuk om te zien. Je hoeft er niet aan deel te nemen.
 
Hoezo, daar loopt van alles rond, ook publiek. Is altijd leuk om te zien. Je hoeft er niet aan deel te nemen.

daar heb je gelijk in :D maar deelnamen is wel mooi toch...
 
mischien dat ga kijken. Weet niet of ik wel kan op die dag.
 
Hoho, een biceps curling wedstrijd. Dat belooft een spektakel te worden.
 
Idd, ik ben al volop in de voorbereiding. Op die wedstrijd zal ik na een flinke tijd periodiseren mijn 1rm gaat laten zien.
 
lijkt me wel lachen, mischien komen sjekoog en ik wel...
 
het gaat er daar niet om of je groot bent of niet...het is voor de gezelligheid en om info op te doen ;je kunt er zo ongeveer alles vragen aan de grote jongens en ze zullen je ook antwoorden zover ik het weet komen de teams van performance ; supplements en van xxl nutrition weet ik het eigenlijk niet..
 
Hmm is wel in de buurt en met een bicep contest kan ik wel nice meegaan :D Even over denken :P
 
Jammer, maar dan ben ik naar de Ahoyhal
 
Ik heb 'm al een tijdje in m'n agenda staan (ik weet dat Aimee er ook zal zijn nl.), nog niet 100% zeker dat ik kom...
 
Back
Naar boven