Fitness Seller

Drugs, alcohol, medicijnen en creatine?

Bezoekers in dit topic

Arjen1888

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
23 jun 2010
Berichten
22
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
73kg
Vetpercentage
15%
Goedenavond,

Vandaag ben ik begonnen met het wondergoedje 'Result' van B&F. Dit zijn verschillende soorten creatine door elkaar heen, eigenlijk gewoon creatine dus. Nu ben ik zelf niet vies van een feestje en hier wil ook nog regelmatig af en toe naar binnen gaan. Uiteraard gebeurt dit met volle verstand en met mate. Heb een grens voor mezelf getrokken en deze is vrij ruim, dus ben absoluut geen junk:p

Nu ga ik de komende 8 weken bezig met creatine, waaronder dus ook een aantal feestjes vallen op de zaterdag. In totaal zal ik de komende 8 weken 6 zaterdagen met alcohol vullen en 1 zaterdag met XTC(mdma).

Mijn vraag aan jullie is dus of dit negatieve bijwerkingen kan gaan hebben.
Het gaat hierom:

XTC i.c.m. creatine
Alcohol i.c.m. creatine
Wiet/hasj i.c.m. creatine
Ritalin i.c.m. creatine

Zoals ik al zei, ben een zeer matige gebruiker. Blowen slechts 1x per week, XTC 1x per 3 maanden en alcohol ook 1x per week. Het is dus niet vaak.

Zijn er eventueel bijwerkingen met deze combinaties?

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Arjen
 
Je zal sterven aan een hartaanval, deze combinaties zijn dodelijk!
 
Graag serieuze reacties???
 
waarom zou het niet kunnen
 
Ik denk dat het serieus is..
 
creatine is een stof die ook gewoon in dingen als vlees voorkomt, dus ik zou me nergens druk over maken als ik jou was.
 
ik persoonlijk zou eerst alles aanpassen en dan pas beginnen met creatine,
( het is ook geen wondermiddel ) mja das mijn persoonlijke mening .
maar creatine is idd een stof die je ook je voeding haalt en je leeft nu ook nog dus ik denk datje je , bras -weekendjes ook wel overleeft:)

grtje
 
ga maar lekker blowen op een bankje :cool:
 
Die combinatie kan geen kwaad.. het resultaat zal wel beetje teleurstellen denk ik.. Als ik feestje heb zorg ik dat ik altijd eten bij de hand heb. Even naar buiten gaan, wat rijst en kip eten, shake drinken..
 
Is niet schadelijk, zorg dat je genoeg cals binnen krijgt wanneer je aan de E gaat.
 
Op zichzelf geeft dit geen problemen, maar wat wel een probleem is (meestal) dat als je M gaat doen, of xtc for that matter dat je voedingsschema voor geen kont meer klopt. Dus zorg wel dat je goed eet voordat je creatine naar binnen gaat gooien!
 
Die combinatie kan geen kwaad.. het resultaat zal wel beetje teleurstellen denk ik.. Als ik feestje heb zorg ik dat ik altijd eten bij de hand heb. Even naar buiten gaan, wat rijst en kip eten, shake drinken..
hahaha meen je niet? :D volgens mij hap ik nu nogal hard :(

drugs en creatine hebben weinig met elkaar te maken. De nadelige effecten van de drugs en alcohol houd je, maar je creatine doet nog steeds t zelfde.
 
zou me niet te druk maken. De volgende dag goed eten en drinken.. niks aan het handje. Je nieren zullen het iets minder leuk vinden, maar ze gaan er heus niet kapot van .
 
gwn niet gebruiken lijkt me altijd beter
maar ik denk dat het geen probleem zal zijn
 
Kan prima zoals al 100x is gezegd. :)
 
Veel water en chocomel drinken als je thuis komt.
 
Ibogaïne is een [Link niet meer beschikbaar] dat wordt gewonnen uit de bast van de wortel van de West-Afrikaanse plant Tabernanthe iboga. Aanhangers van het Bwiti-geloof gebruiken het in hun [Link niet meer beschikbaar]. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat morfineverslaafde [Link niet meer beschikbaar] na toediening van ibogaïne veel minder [Link niet meer beschikbaar] ‘gebruikten’. Hetzelfde geldt voor cocaïneverslaafde en alcoholverslaafde ratten. Het blijkt dat de ontwenningsverschijnselen minder worden, maar ook het verlangen naar een nieuw shot. Deze reductie van verlangen duurt van een paar weken tot een paar maanden.
 
Back
Naar boven