| | #2 |
| Advanced Bodybuilder | mooi gedaan |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Manchester Geslacht: M
Karma Power: 4 | Volgens mijn vriendin ben ik obsessief bezig met boksen en Mike tyson, hoe zou ze daar nou bij komen?
__________________ Cos god gave me a soul made of rock & roll.....and thats why I am the walrus...innit? We're running on the spot...always have...always will. We're just the next generation of the emotionally crippled. |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 1 | En nu bedel je zeker om karma? Oke, als ik het heb krijg je het idd!
__________________ DE MISLUKTE RACE OM 6 WEKEN ONTHOUDING 15-10-2007 ===>>> 76 KG, 182 CM 15-11-2007 ===>>> 78 KG, 182 CM 15-12-2007 ===>>> 80 KG, 182 CM 01-01-2008 ===>>> 82 KG!! |
| | |
| | #5 |
| Ripped Bodybuilder | Tyson was een waanzinnig goede, sterke bokser maar buiten de ring mag je hem van mij een idioot noemen.
__________________ KARMABOLIC |
| | |
| | #6 | |
| Novice Geregistreerd: May 2008 Locatie: Arnhem Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Citaat:
__________________ -||- | |
| | |
| | #7 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 9 | Toen hij z'n 2 vader figuren verloor was het afgelopen met het sprookje die 2 wisten hem te motiveren en gaven hem goede trainers. |
| | |
| | #8 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Manchester Geslacht: M
Karma Power: 4 | Citaat:
Tyson was vanaf zijn 15e omringt met de beste bokstrainers (Cus en Kevin) en via de contacten van Cus kreeg hij daarbij een van de beste en meest invloedrijke managers (Jimmy Jacobs). Deze hadden een idee hoe ze Mike het beste in toom konden houden, en dat was om hem iedere 3 weken een partij te laten boksen. Mike had die eerste jaren als profbokser simpel weg geen tijd om rottigheid uit te halen want hij was constant aant trainen 6 uur per dag 6 dagen per week om zodoende iedere 3 weken die partij te kunnen boksen. Pas na de dood van de veel te vroeg overleden Cus d'amato en Jimmy jacobs gaat het fout, dan neemt Don King zijn intrede. And thats, when things got fucked. Hadden Cus en Jimmy nog 10 jaar langer geleefd, dan was het allemaal heel anders gegaan. Maar goed als als als, daar koop je niks voor.
__________________ Cos god gave me a soul made of rock & roll.....and thats why I am the walrus...innit? We're running on the spot...always have...always will. We're just the next generation of the emotionally crippled. | |
| | |