XXL Nutrition

Ufc 190 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Robo007

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2012
Berichten
687
Waardering
22
Lengte
1m78
UFC 190 komt eraan!!

Dit is een goede fightcard: https://en.wikipedia.org/wiki/UFC_190

Stefan Struve is nog eens van de partij. Ik hoop echt dat hij wint. Anders heeft hij drie losses op een rij en wordt het wel spannend of hij in de UFC kan blijven. En hij vecht niet tegen de minste (maar dat was vorige keren ook het geval).

Ronda gaat waarschijnlijk weer winnen. Correia mep je niet zomaar knock out. Maar dat zal Ronda ook niet van plan zijn. Zal vermoedelijk wel een submission win worden gezien Correia niet zo goed is op de grond.

Langs ene kant wil ik dat Correia wint omdat ik geen fan ben van Ronda maar langs de andere kant komt de winnaar tegen Miesha Tate uit. En ik gun Miesha echt wel eindelijk een win over Ronda.

Voor de rest nog verschillende toppartijen naar mijn mening.
 
Kijk ook heel erg naar de partij van rousey uit, haar tegenstander is onverslagen en echt badass.
 
Word dit ook op fox uitgezonden, streamen zit er voor mij niet in.
 
Denk het niet, ik download het de dag naderhand gewoon.
 
Kijk ook heel erg naar de partij van rousey uit, haar tegenstander is onverslagen en echt badass.

Ja Correia gaat niet knock out van een paar slagen maar op de grond heeft ze zichzelf nog niet bewezen. En iedereen weet dat Ronda haar direct zal meetrekken in haar judo-spel en op de grond wil verdergaan.

Ze heeft gezegd dat ze niet voor een snelle finish wil gaan maar dat ze Correia echt wil afstraffen en pijn doen. Als ze het staande houdt dan kan Ronda zichzelf bewijzen. Als ze het staand kan afmaken dan maakt ze echt een statement.
 
Stefan Struve was nog 20 pond boven max gewicht ofzo week voor gevecht, benieuwd of dat veel verschil zal maken. Wat Ronda betreft, die Correia vind ik echt een superirritant wijf, dus hoop dat die direct eerste ronde in een armbar valt. Zou geweldig zijn als Miesha eindelijk die rematch (weer) krijgt! die 2 blijft toch de mooiste matchup.

co-main is trouwens ook mooie match-up, en nice dat er eindelijk is wat zware jongens op de kaart staan ipv al die 145 mannetjes.
 
Jullie overschatten Correia echt hoor, dit is echt de slechtse uitdager ooit voor Ronda Rousey. Zie je ook terug in de odds, Correia is de grootste underdog ooit in een gevecht voor een UFC-titel.
 
Laatst bewerkt:
chael sonnen was er van overtuigd dat dit haar zwaarste tegenstander zou zijn tot nu toe, maar ik zie het ook maar op 1 manier aflopen
 
Ik schat ook in dat het niet makkelijk zal zijn voor Ronda. Maar Correia zie ik precies niet winnen. Ik denk al elke keer dat Ronda het moeilijk gaat hebben en dan maakt ze het bijna onmiddellijk af. Met Cat Zingano dacht ik het ook en je weet wat het resultaat is. Uiteindelijk toch een beetje heel benieuwd.
 
Easy win voor Ronda, let op mijn woorden
 
Ze hebben het constant over haar onverslagen status (Bethe).. Ronda's vorige wedstrijd tegen Cat Zingano was precies hetzelfde (ze was ook onverslagen). Verder heeft Bethe veel westrijden gewonnen op descisions..
 
Toch wel balen dat het niet wordt uitgezonden. Morgen maar downloaden.
Ook een dagje strand gepland. Dus wordt pas in de avond kijken. En de rest van de dag alle nieuwsberichten en social media vermijden XDXD

Kijk wel echt uit naar de match.
 
Beetje geld ingezet op Struve winner by ko/tko/dq. Rousey vs. Correia is niet echt interessant voor een bet, want ik kan mij niet voorstellen dat Correia de tweede ronde haalt.
 
haha zie net dat struve tegen nogeira moet, is die niet 40 onderhand?
 
Helaas geen KO voor Struve, maar wel goed gevochten en een mooie overwinning


---------- Toegevoegd om 08:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:40 ----------

Correia in haar vertrouwde houding:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Easy win voor Ronda, let op mijn woorden

fb47c7ede307a2d4f7c02e9f9b76e66bbfe957b2b95accf1cd60efc86d7feb15.jpg
 

Niet echt een gewaagde voorspelling. Nog nooit is iemand zo erg de underdog geweest in betting odds in UFC title fight history. Bethe kreeg Shayna niet eens neer na -volgens fight metric- 50 significant strikes to the head.
 
Het is een verdiende win voor Ronda. Ze heeft een punt gemaakt door te winnen met een staande KO! Positief is nu dat Miesha Tate tegen haar uitkomt. Hopelijk derde keer goede keer voor Miesha!

Top dat Struve gewonnen heeft. Ik ben nu al benieuwd wie zijn volgende tegenstander gaat zijn. Cain? (Zou wel zot zijn.)
 
Niet echt een gewaagde voorspelling. Nog nooit is iemand zo erg de underdog geweest in betting odds in UFC title fight history. Bethe kreeg Shayna niet eens neer na -volgens fight metric- 50 significant strikes to the head.

Helemaal gelijk, maar had niet gedacht dat ze haar staand zo zou ownen. Haar gameplan was on point.
 
Back
Naar boven