Fitness Seller

TUF 9 Ep 3

Bezoekers in dit topic

SubGenius

100% Hardcore
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2008
Berichten
3.669
Waardering
138
Rob Browning (de kleinere broer van Junie Browning :D) is van de partij en aan de preview te zien is hij niet veel goeds van plan :D

Wie kijkt er nog meer naar TUF?
 
Ik volg het ook. Denk dat het gezeik met Rob Browning wel mee zal vallen, hij schijnt beschaafder te zijn dan z'n broertje.
 
volgens mij gaat de US geownt worden dit seizoen. Zou tof zijn als er een keer een Nederlander mee zou doen.
 
Vond eerlijk gezegd de britten heel erg sterk overkomen in de eerste aflevering. Vond de amerikanen wat minder. Ben benieuwd volgens mij word dit wel een leuk seizoen.
 
ja die blonde jonge van wolfslair, David vond ik ook een sterke indruk maken en die andere gast met dat kalende koppie van hem vond ik ontzettend goed in het grondgevecht. Al met al denk ik dat de amerikanen dit keer misschien echt geowned worden :p

In de preview naar TUF 9 Ep 3 zie je Rob Browning iemand een ei tegen de borst kapot drukken dus...
 
Ik ben ook benieuwd naar dit seizoen. Al vind ik het wel steeds minder worden. TUF1 en TUF2 waren nog het leukst vind ik, en daar is ook het meeste talent uitgekomen zoals Forrest Griffin, Rashad Evans, Keith Jardine, Diego Sanchez, Joe Stevenson, Chris Leben enzovoorts. Maar dit kan ook wel een leuke twist geven, USA vs UK. Ik ben benieuwd naar Henderson als coach, ik denk dat hij het wel goed doet.

Ik hoop trouwens dat die Browning het huis niet inkomt. In de preview zag je hem wel in het huis, maar dat komt omdat ze minstens 1 dag daar moeten zijn, omdat ze de volgende dag pas vechten. 1 Browning is wel genoeg geweest. En die Dana White doet dan helemaal verbaast als blijkt dat Rob Browning het broertje van Junie is. Net alsof hij dat niet wist :rolleyes:

Ik vind het jammer dat het zo ontwikkeld. In de eerste paar seizoenen was het puur een vechtshow en was het echt The Ultimate Fighter. Nu kunnen ze de show beter The Ultimate Attentionwhore noemen, aangezien degene die het meeste flikt ook het meeste op tv komt, en vervolgens ook meer publiciteit krijgt en daardoor gevechten. Josh Koscheck is trouwens een voorbeeld waarbij dat wel goed is uitgevallen, die gozer heeft zich prima ontwikkeld.
 
Ja Josh heeft het idd uitstekend gedaan. Hij studeert geloof ik nog aan de universiteit voor criminoloog of zoiets...
 
Awh c'mon.. ik vind koscheck zo'n loser. In de serie en nu ook nog steeds.
 
Awh c'mon.. ik vind koscheck zo'n loser. In de serie en nu ook nog steeds.

Je kan zeggen wat je wilt, maar hij vecht vaak en is enorm vooruit gegaan. In zijn begin periode was het een typische worstelaar die je 3 ronden lang op de grond houdt, maar hij is nu heel divers. Als persoon vind ik hem niet geweldig, maar hij toont wel enorm veel inzet.
 
Waar kijken jullie de afleveringen van TUF9?

ken TUF nog maar een paar maand, en heb alle seizoenen gedownload, enkel 9 heb ik niet, staat nog niets van online...

Ben ondertussen aan season 7 aan het kijken (seizoen met junni browning :p)
 
Waar kijken jullie de afleveringen van TUF9?

ken TUF nog maar een paar maand, en heb alle seizoenen gedownload, enkel 9 heb ik niet, staat nog niets van online...

Ben ondertussen aan season 7 aan het kijken (seizoen met junni browning :p)

Seizoen 9 is ook pas net begonnen, zijn nog maar 2 afleveringen van geweest. Is via usenet/torrent wel binnen te halen.
 
Eerste seizoen dat ik gezien heb, was het seizoen met matt bisping en ross pointon, de 2 uk-ers. Vond het een van de beste seizoen die ik gezien heb, dus heb op deze ook veel hoop gezet dat die goed gaat zijn.

Zitten er evenveel uk-ers als usa-ers in, en worden alle uk-ers getraind door bisping of mogen de coaches terug kiezen?
 
Kijk zeker tuf...alle seizoenen gezien..
 
Eerste seizoen dat ik gezien heb, was het seizoen met matt bisping en ross pointon, de 2 uk-ers. Vond het een van de beste seizoen die ik gezien heb, dus heb op deze ook veel hoop gezet dat die goed gaat zijn.

Zitten er evenveel uk-ers als usa-ers in, en worden alle uk-ers getraind door bisping of mogen de coaches terug kiezen?

Yup, het is Team USA vs Team UK, dus beide teams hebben even veel vechters en worden ook getraind door hun eigen coach. Alle Amerikanen worden dus getraind door Henderson en alle Britten worden getraint door Bisping.
 
Je kan zeggen wat je wilt, maar hij vecht vaak en is enorm vooruit gegaan. In zijn begin periode was het een typische worstelaar die je 3 ronden lang op de grond houdt, maar hij is nu heel divers. Als persoon vind ik hem niet geweldig, maar hij toont wel enorm veel inzet.

Persoonlijkheid > inzet. :D

PS: Wie voorspellen jullie als winnaar voor TUF 9?

Zou mooi zijn als Andre Winner et wordt, gewoon omdat ie zo heet :)
 
Browning is eruit :D

Ik wou die eikel sowieso niet zien :laugh:
 
Ben blij dat browning eruit is. K ben wel benieuwd of hij gewoon net zo geflipt is als zn broertje of dat de mannen achter de schermen hem gewoon zo hebben laten gedragen voor de hype en de kijkcijfers.

Partij waarbij die gast zichzelf KO slamde was ook vette shit :D. Benieuwd alweer naar de volgende aflevering.
 
Back
Naar boven