| | #1 |
| Competitive Bodybuilder | MMA Instructie topic Post hier alle instructie filmpjes die je weet over muay thai , worstelen, BJJ eigenlijk alles wat je kunt gebruiken voor MMA want van die filmpjes kan je altijd wat nieuws uit proberen in de training. Video BAS RUTTEN'S armbars,armlocks,escapes - MMA, UfC, PRIDE, GRACIE, wrestling - Dailymotion Share Your Videos Video BAS RUTTEN'S leg locks vol3 - MMA, UfC, PRIDE, GRACIE, wrestling - Dailymotion Share Your Videos Video takedown,setups,groundfighting - MMA, UfC, PRIDE, gracie, wrestling - Dailymotion Share Your Videos Video GRACIE ...advanced vol. 1 - MMA, UfC, PRIDE, GRACIE, wrestling - Dailymotion Share Your Videos Video GRAcie's intermediate vol 2 - MMA, UfC, PRIDE, GRACIE, wrestling - Dailymotion Share Your Videos Video key ta gracie system - MMA, UfC, PRIDE, gracie, wrestling - Dailymotion Share Your Videos
__________________ You Fuck With Me, You Fuckin’ With The Best !!! Wat Is Deze In De Ooievaar !! |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder | die van Bas blijf ik goed vinden damn k wil ze allemaal
__________________ You Fuck With Me, You Fuckin’ With The Best !!! Wat Is Deze In De Ooievaar !! |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder | Leuk topic, als ik iets tegenkom post ik het
__________________ Natural bodybuilding is like the special Olympics. It is fun to watch but you don't want to be a part of it. |
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder | die laatste reeks van bas is geweldig en zeer compleet. Big dvd's of combat heten ze geloof ik. Word echt zo een beetje alles in behandeld.
__________________ On Hiatus |
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder | ook wel leuk van die bas Bas Rutten - Superior Free Fight Techniques Volume 6 - Workout MMA. - Google Video
| | |
| | #6 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 10 | Ik kijk meestal bij youtube en dan zoek ik op sambo/russian sambo. |
| | |
| | #7 |
| Banned Geregistreerd: Dec 2004 Locatie: Religion of peace,when neccesary violence Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Hehe die van bass is echt masterlijk Hehe gelijk straks de gym in om die ankle move te doen |
| | |
| | #8 |
| Competitive Bodybuilder |
| | |
| | #9 |
| Competitive Bodybuilder |
| | |
| | #10 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 28 | Ik heb nu geen tijd om een downloadlink te vinden maar als je jezelf een plezier wilt doen, ga op zoek naar Mixed Martial Arts: The Book of Knowledge geschreven door BJ Penn. Absoluut geweldig en compleet boek. Amazon.com: Mixed Martial Arts: The Book of Knowledge: Books: Bj Penn,Glen Cordoza,Erich Krauss
__________________ Het is "sowieso" |
| | |
| | #11 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: rotterdam Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 7 | als jullie mma willen leren en je woont in rotterdam en omstreken moet je even een bezoekje komen brengen aan sportschool ommoord in rotterdam dinsdag en donderdag is er mma trainen 010-4553867 |
| | |
| | #12 |
| Competitive Bodybuilder | ik train nu bij kam lung in heenvliet
| | |
| | #13 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 6 | YouTube - Fedor MMA Tips nice topic en wil je de videos op je HD check ditte dan download van youtube, dailymotion etc etc
__________________ IM WAITING FOR THE PLACEBO TO KICK IN DeE-MaSsIvE Gebruik Nu: Now - Adam NutraPlanet - L Glutamine XXL Nutrition - Complex Carb Gainer XXL Nutrition - Protein 80 On - Fish Oil W8 op: Nieuwe Get Diesel - Nos Ether Get Diesel - Trib Test Xtreme Ik Nam 5 RPM pillen in... Wachte een uurtje, maar had tog geen zin... dus ben maar gaan slapen Laatst aangepast door DeEMaSsIvE : 13 June 2007 om 14:34. |
| | |
| | #14 |
| Advanced Bodybuilder |
__________________ De magie in een lekker RIJST-PROTEINEBAR klik voor het recept HIER Doe mij maar een groot patat moeilijk. Met halfvolle mayonaisen en koolhydraat arm ketchup. En een cola light |
| | |
| | #15 |
| Competitive Bodybuilder | woehoe MIJN topic is een sticky geworden
| | |
| | #16 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 10 | Weet iemand trouwens waar je goede mma scholen hebt buiten randstad. Kickboxen kun je overal, maar mma/freefight kan ik niet veel over vinden. |
| | |
| | #17 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
__________________ Natural bodybuilding is like the special Olympics. It is fun to watch but you don't want to be a part of it. | |
| | |
| | #18 |
| Advanced Bodybuilder | BIG-T bedankt om mijn verzoek te vervullen
__________________ De magie in een lekker RIJST-PROTEINEBAR klik voor het recept HIER Doe mij maar een groot patat moeilijk. Met halfvolle mayonaisen en koolhydraat arm ketchup. En een cola light |
| | |
| | #20 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
__________________ You Fuck With Me, You Fuckin’ With The Best !!! Wat Is Deze In De Ooievaar !! | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp |
| Weergave Modus | |
| |