| | #21 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 10 | Je zal niet kapotgeslagen worden, maar een paar blauwe plekken kun je zeker verwachten.Niks mis mee overigens. |
| | |
| | #22 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Ik doe aan mma.. eerste keer dat me moeder kwam kijken was ze binnen 1 minuut weg? En ik ben 19 jaar.. je moeder blijft bezorgt |
| | |
| | #23 |
| Freaky Bodybuilder | Met sparren heb je sowieso een kap op en een bitje in.
__________________ Please correct me if I am wrong ---- Ik wil m'n gewrichten alleen verneuken op zware lifts en niet op hardlopen ofzo.. - Tjok |
| | |
| | #24 |
Karma Power: 0 | |
| | |
| | #25 | |
| Freaky Bodybuilder | Citaat:
__________________ Please correct me if I am wrong ---- Ik wil m'n gewrichten alleen verneuken op zware lifts en niet op hardlopen ofzo.. - Tjok | |
| | |
| | #26 |
| Colossal Veteran |
__________________ We can all escape from whatever dilemma we’re in by adopting the correct attitude DBB Adults I am the Alpha and the Omega, the First and the Last, the Beginning and the End |
| | |
| | #27 |
Karma Power: 0 | |
| | |
| | #28 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 5 | hoeft niet hoor, op vele sportscholen sparren ze zonder kap
__________________ Tops op 03-04-2008 Squat ( parallel) 1x200 kg Bank 1x134 kg Deadlift 1x200 kg Totaal 534 |
| | |
| | #29 |
| Advanced Bodybuilder | Probeer misschien eerst eff een begintje te maken met karate volgens mij is daar de leeftijd ook iets lager. Of zoek in ieder geval een school waar gasten van je zelfde leeftijd trainen. Want bij mij op kickboxen is de gemiddelde leeftijd zkr +20 . Trainen volgens mij geen mensen onder 18. Lijkt me dan ook geen leuk idee als je dan als 15 jarige meetraint, je toch te veel gaat incaseren en niet goed mee kan gaan. |
| | |
| | #30 | |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: May 2005 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 18 | Citaat:
Gelukkig had ik het fysieke voordeel(meeste wegen een 30 kg minder), wat mij in staat stelt goede partijen te vechten met bruine gordels.
__________________ ..:: Trots lid van de Vlaamse Knokploeg! ::.. echte mannen deadliften met hun tanden! Tjok:'En gij zult geen gemeenschap hebben meteen, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschapheeft met een vrouw: een gruwel is het.' Leviticus 18:22 | |
| | |
| | #31 | |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: May 2005 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 18 | Citaat:
__________________ ..:: Trots lid van de Vlaamse Knokploeg! ::.. echte mannen deadliften met hun tanden! Tjok:'En gij zult geen gemeenschap hebben meteen, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschapheeft met een vrouw: een gruwel is het.' Leviticus 18:22 | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| moeder, vechtsport, zelfverdediging |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
| |