Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Allerlei > MMA, Vechtsport en WWE Wrestling

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 24 April 2008, 23:07   #21
Competitive Bodybuilder

Outer's Avatar

Geslacht: M
Karma Power: 10
Outer is herboren in de Dier realmOuter is herboren in de Dier realmOuter is herboren in de Dier realm
Je zal niet kapotgeslagen worden, maar een paar blauwe plekken kun je zeker verwachten.Niks mis mee overigens.
Outer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 23:45   #22
Cool Novice

Karma Power: 0 NononsenseGym is op een gedistingeerde weg
Ik doe aan mma.. eerste keer dat me moeder kwam kijken was ze binnen 1 minuut weg? En ik ben 19 jaar.. je moeder blijft bezorgt
NononsenseGym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 23:51   #23
Freaky Bodybuilder

Rawplayer's Avatar

Leeftijd: 26
Karma Power: 34
Rawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma King
Bekijk Galerij (1 foto's)
Met sparren heb je sowieso een kap op en een bitje in.
Rawplayer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 23:53   #24
Cool Novice

Citaat:
Origineel gepost door Rawplayer Bekijk Post
Uuh nee? We sparren zonder kap maar natuurlijk met bitje in.
Oud 25 April 2008, 00:09   #25
Freaky Bodybuilder

Rawplayer's Avatar

Karma Power: 34
Rawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma King
Citaat:
Origineel gepost door NononsenseGym Bekijk Post
Uuh nee? We sparren zonder kap maar natuurlijk met bitje in.
Ik heb het over boksen als antwoord op de vraag van de TS.
Rawplayer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2008, 00:47   #26
Colossal Veteran
Powerlifter Strongman Gewichtheffer

roxxe's Avatar

Karma Power: 60
roxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktroxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktroxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktroxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktroxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereikt
Karma CrownKarma CrownKarma Crown

Bekijk Galerij (6 foto's)

YouTube - Amazing Choreographed Fight Scene

DBB Adults

I am the Alpha and the Omega, the First and the Last, the Beginning and the End
roxxe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2008, 06:20   #27
Cool Novice

Citaat:
Ik heb het over boksen als antwoord op de vraag van de TS.
Bij mij kwam het over zoals in het algemeen heb je een kap op
Oud 25 April 2008, 10:18   #28
Dutch Bodybuilder

peccie's Avatar

Karma Power: 5 peccie is een naam gekend door allenpeccie is een naam gekend door allenpeccie is een naam gekend door allenpeccie is een naam gekend door allenpeccie is een naam gekend door allenpeccie is een naam gekend door allenpeccie is een naam gekend door allenpeccie is een naam gekend door allen
Citaat:
hoeft niet hoor, op vele sportscholen sparren ze zonder kap

Squat ( parallel) 1x200 kg
Bank 1x134 kg
Deadlift 1x200 kg
Totaal 534
peccie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2008, 10:19   #29
Advanced Bodybuilder

mammoth's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 5 mammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijn
Probeer misschien eerst eff een begintje te maken met karate volgens mij is daar de leeftijd ook iets lager. Of zoek in ieder geval een school waar gasten van je zelfde leeftijd trainen.
Want bij mij op kickboxen is de gemiddelde leeftijd zkr +20 . Trainen volgens mij geen mensen onder 18. Lijkt me dan ook geen leuk idee als je dan als 15 jarige meetraint, je toch te veel gaat incaseren en niet goed mee kan gaan.
mammoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2008, 12:02   #30
Ripped Bodybuilder
Gewichtheffer

gallius's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 18
gallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realm
Citaat:
Origineel gepost door Misery Signals Bekijk Post
Ok, is het niet lastig als je op latere leeftijd moet beginnen en tussen allemaal beginners staan? Ik kan iemand met een blauwe gordel aan (op zijn rug krijgen(vannuit zittende positie). Want ik heb geen zin om een half jaar niets te hebben en gewoon een beetje te knuffelen met andere mannen.
ik kwam als beginneling terecht in een groep met alleen bruine en zwarte gordels, mensen die 10 tot 30 jaar judo ervaring hebben
Gelukkig had ik het fysieke voordeel(meeste wegen een 30 kg minder), wat mij in staat stelt goede partijen te vechten met bruine gordels.

echte mannen deadliften met hun tanden!
Tjok:'En gij zult geen gemeenschap hebben meteen, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschapheeft met een vrouw: een gruwel is het.' Leviticus 18:22
gallius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2008, 12:06   #31
Ripped Bodybuilder
Gewichtheffer

gallius's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 18
gallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realm
Citaat:
Origineel gepost door platina Bekijk Post
Judo is allesbehalve slap. Volg een training mee met ons en in de helft lig je te puffen langs de mat. Het voordeel van judo is dat je tenminste niet naar huis gaat met een blauw oog en drie tanden eruit (ik zeg dit gewoon, kheb geen enkele ervaring met boks of mma of weet ik veel). Judo is technisch, conditie, snelheid, coördinatie, kracht en een prachtige sport

Maar misschien is judo niet iets om aan je 15jr te beginnen...
niet helemaal juist. Ik kom geregeld met een kapotte lip thuis, één maal zelfs met gebroken tand

echte mannen deadliften met hun tanden!
Tjok:'En gij zult geen gemeenschap hebben meteen, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschapheeft met een vrouw: een gruwel is het.' Leviticus 18:22
gallius is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Tags
moeder, vechtsport, zelfverdediging

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels