Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Allerlei > MMA, Vechtsport en WWE Wrestling

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 24 April 2008, 18:19   #1
Cool Novice

Misery Signals's Avatar

Geslacht: M
Karma Power: 1 Misery Signals is een juweel in het ruweMisery Signals is een juweel in het ruweMisery Signals is een juweel in het ruweMisery Signals is een juweel in het ruwe
Mag niet vechten

Ik wil een vechtsport beoefenen maar ik mag niet van mijn moeder.
Ze is bang dat mijn gezicht kapotgeslagen zal worden.
Ik wil graag een vechtsport doen liefst mma of boksen.
Ik mag wel op judo maar dat lijkt mij een beetje saai en te elitair om gewoon te doen als bezigheid.

Wat zouden jullie doen om haar te overhalen?
Bedankt alvast

mvg,
Alexander!
Misery Signals is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 18:23   #2
★ All Natural Baby ★
Elite Member

Sava's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 9
Sava is herboren in de Mens realmSava is herboren in de Mens realmSava is herboren in de Mens realmSava is herboren in de Mens realm
Bekijk Galerij (6 foto's)
Een roundhouse kick natuurlijk

1.81m
90-92 kg
12-13%
Sava is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 18:26   #3
Cool Novice

Karma Power: 1 Moronicus zal spoedig beroemd wordenMoronicus zal spoedig beroemd worden
Tsja, moederlief was bij mij ook niet blij toen ik ging boksen maar gewoon doen dus.

Dat is als je de contributie zelf kunt betalen. Anders gewoon blijven aandringen dat het allemaal wel meevalt en het er in de les niet omdraait om elkaar in elkaar te slaan maar om de techniek te leren.

Je zou natuurlijk ook een goede kameraad kunnen vragen je een blauw oog te slaan en dan tegen mamalief zeggen "Zie je nu wel! Ik kan me niet verdedigen omdat jij niet wilt dat ik op les ga!!" Beetje op haar geweten inspelen.

Veel succes kerel!
Moronicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 19:08   #4
Massive Warrior

sanca's Avatar

Leeftijd: 29
Karma Power: 60
sanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Neem ze gewoon een keer mee naar een bokstraining, dan zal ze zien dat het er heel anders aan toegaat dan ze denkt

don't dream your life
live your dream

sanca's pictures

sanca's pictures 2

sanca's pictures 3

sanca's pictures 4

het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn

origineel gepost door KukiShu :
I don't lift weights because that's the only thing I can do.
I lift weights because it's the only thing I like to do!
sanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 19:11   #5
Freaky Bodybuilder

roberto24's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 13
roberto24 is herboren in de Mens realmroberto24 is herboren in de Mens realmroberto24 is herboren in de Mens realm
hoe oud ben je in vredesnaam..? Misschien wil ze mee, kan ze je handje vasthouden.
Oud 24 April 2008, 19:19   #6
Cool Novice

Misery Signals's Avatar

Karma Power: 1 Misery Signals is een juweel in het ruweMisery Signals is een juweel in het ruweMisery Signals is een juweel in het ruweMisery Signals is een juweel in het ruwe
Ik ben 15
En ik respecteer wat mijn moeder mij vraagt
Oud 24 April 2008, 19:28   #7
Freaky Bodybuilder

guardian's Avatar

Leeftijd: 26
guardian is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenguardian is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenguardian is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenguardian is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Bekijk Galerij (1 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Misery Signals Bekijk Post
Ik ben 15
En ik respecteer wat mijn moeder mij vraagt
Legt ze mss ook nog elke morgend een matrozenpakje voor je klaar?
guardian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 19:44   #8
Cool Novice

Misery Signals's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door guardian Bekijk Post
Legt ze mss ook nog elke morgend een matrozenpakje voor je klaar?
Nee de jouwe wel mss?
Oud 24 April 2008, 19:47   #9
Ripped Bodybuilder
Gewichtheffer

gallius's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 18
gallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realm
toch logisch dat zijn moeder bezorgt is, daar zijn moeders nu eenmaal voor. En dan maakt het echt niet uit hoe oud je bent.
anderzijds, ik doe zelf judo, saai is het zeker niet maar dat is een kwestie van smaak. Ik hou nu eenmaal liever van grappling dan slaan en stoten

echte mannen deadliften met hun tanden!
Tjok:'En gij zult geen gemeenschap hebben meteen, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschapheeft met een vrouw: een gruwel is het.' Leviticus 18:22
gallius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 19:49   #10
Cool Novice

Misery Signals's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door gallius Bekijk Post
toch logisch dat zijn moeder bezorgt is, daar zijn moeders nu eenmaal voor. En dan maakt het echt niet uit hoe oud je bent.
anderzijds, ik doe zelf judo, saai is het zeker niet maar dat is een kwestie van smaak. Ik hou nu eenmaal liever van grappling dan slaan en stoten
Ok, is het niet lastig als je op latere leeftijd moet beginnen en tussen allemaal beginners staan? Ik kan iemand met een blauwe gordel aan (op zijn rug krijgen(vannuit zittende positie). Want ik heb geen zin om een half jaar niets te hebben en gewoon een beetje te knuffelen met andere mannen.
Oud 24 April 2008, 19:50   #11
Cool Novice

Leeftijd: 16
Karma Power: 1 Broekie101 heeft een spectaculair aura over zichBroekie101 heeft een spectaculair aura over zichBroekie101 heeft een spectaculair aura over zich
Bekijk Galerij (3 foto's)
ga bv kyokushin karate doen als je ma bang is dat je gezicht gesloopt wordt. Doe ik ook, alleen thaiboks ik nu er ook bij. Gewoon stapje voor stapje je ouders kennis laten maken. dan mag t vast wel
Broekie101 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 19:51   #12
Cool Novice

Misery Signals's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Broekie101 Bekijk Post
ga bv kyokushin karate doen als je ma bang is dat je gezicht gesloopt wordt. Doe ik ook, alleen thaiboks ik nu er ook bij. Gewoon stapje voor stapje je ouders kennis laten maken. dan mag t vast wel
Kan je wat meer uitleg geven over kyokushin karate?Mag je niet in het gezicht slaan/schoppen ofzo?
Oud 24 April 2008, 20:07   #13
Colossal Veteran
Powerlifter Strongman Gewichtheffer

roxxe's Avatar

Leeftijd: 26
roxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktroxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktroxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktroxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktroxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereikt
Karma CrownKarma CrownKarma Crown

Bekijk Galerij (6 foto's)
en jeanettenboksen? dus met zo'n slap handje slaan?

DBB Adults

RIP Lauw met de grote schwanze
roxxe is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 20:12   #14
Cool Novice

Karma Power: 1 Broekie101 heeft een spectaculair aura over zichBroekie101 heeft een spectaculair aura over zichBroekie101 heeft een spectaculair aura over zich
Bekijk Galerij (3 foto's)
kyokushin is full contact karate. je krijgt van die ontzettend kleine handschoenen aan en bij 18+ gaan ze zelfs uit. Je leert je zelf verdedigen waarbij natuurlijk alles mag, kick in the nuts en oogen uitsteken enzo. En je kan je ook meten in wedstrijden waar natuurlijk wel regels gelden. Zoals
Geen stoten naar het hoofd en in de rug en geen trappen in het kruis en in de rug, en vastgrijpen is verboden. Knieen en trappen mogen wel tegen het hoofd, en ellebogen op het lichaam.
Broekie101 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 20:17   #15
Competitive Bodybuilder

Jorin's Avatar

Leeftijd: 18
Karma Power: 5 Jorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren worden
Bekijk Galerij (2 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door roxxe Bekijk Post
en jeanettenboksen? dus met zo'n slap handje slaan?

Foto's:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2835444

176 cm lang
64 kg

Spoiler
Jorin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 20:20   #16
Advanced Bodybuilder
Elite Member

DeEMaSsIvE's Avatar

Leeftijd: 22
Karma Power: 6 DeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren wordenDeEMaSsIvE zal spoedig herboren worden
Braziliaans jiu jitsu... ga dat doen... en pak daarna als je oud genoeg bent kickboksen erbij of MMA gewoon helemaal... het je al een voorsprong op het grond gedeelte

Gebruik Nu:
Now - Adam
NutraPlanet - L Glutamine
XXL Nutrition - Complex Carb Gainer
XXL Nutrition - Protein 80
On - Fish Oil

W8 op:
Nieuwe Get Diesel - Nos Ether
Get Diesel - Trib Test Xtreme

Ik Nam 5 RPM pillen in... Wachte een uurtje, maar had tog geen zin... dus ben maar gaan slapen
DeEMaSsIvE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 21:40   #17
Advanced Bodybuilder

platina's Avatar

Karma Power: 4 platina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Judo is allesbehalve slap. Volg een training mee met ons en in de helft lig je te puffen langs de mat. Het voordeel van judo is dat je tenminste niet naar huis gaat met een blauw oog en drie tanden eruit (ik zeg dit gewoon, kheb geen enkele ervaring met boks of mma of weet ik veel). Judo is technisch, conditie, snelheid, coördinatie, kracht en een prachtige sport

Maar misschien is judo niet iets om aan je 15jr te beginnen...

Please Note: "Ouch" is not a term used in Judo.

Our greatest glory consists not in never failing, but in rising every time we fall.

Practice is not a matter of years and months. It is a matter of concentration.

Success is going from failure to failure without losing your enthusiasm.

Als er iemand interesse heeft in een bieptest met op de achtergrond de podcast van A State Of Trance, moet je maar een pm zenden!
platina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 22:50   #18
Competitive Bodybuilder

JudokaDomie's Avatar

Leeftijd: 17
Karma Power: 7
JudokaDomie is herboren in de Dier realmJudokaDomie is herboren in de Dier realmJudokaDomie is herboren in de Dier realm
Citaat:
Origineel gepost door platina Bekijk Post
Judo is allesbehalve slap. Volg een training mee met ons en in de helft lig je te puffen langs de mat. Het voordeel van judo is dat je tenminste niet naar huis gaat met een blauw oog en drie tanden eruit (ik zeg dit gewoon, kheb geen enkele ervaring met boks of mma of weet ik veel). Judo is technisch, conditie, snelheid, coördinatie, kracht en een prachtige sport

wedstrijdjudo mischien niet (al kan met veel wil dat ook nog) maar recreatief maakt het geen ballen uit hoe oud je bent
Oud 24 April 2008, 22:56   #19
Competitive Bodybuilder

Loca's Avatar

Leeftijd: 21
Geslacht: V
Karma Power: 48
Loca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma EmperorLoca is DBB's Karma Emperor
Mijn moeder vond het ook niet zo'n geweldig idee toen ik wilde beginnen met boksen.
Zoals sanca zegt, neem haar een keer mee als je een vereniging gevonden hebt die je leuk lijkt. Mensen die niet bekend zijn met vechtsporttraining hebben er vaak een beeld van dat nogal afwijkt van de realiteit
Je materiaal en contributie zelf vergoeden kan ook helpen, maar ik krijg de indruk dat het haar enkel om je welzijn gaat?
Dan moet je haar zien te overtuigen dat je heus niet na elke training met een kapotte kop thuiskomt
Oud 24 April 2008, 22:56   #20
Massive Warrior

sanca's Avatar

Leeftijd: 29
sanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Citaat:
Origineel gepost door platina Bekijk Post

Zelfs bij de judoka's blijven die vooroordelen erin zitten, jammer, op een thaniboks/boks/mmatraining word er ook gespart, het kan er idd hard aan toegaan maar het is heus geen slachtpartij, het is de bedoeling de technieken onder de de knie te krijgen, niet je trainigspartner het meeste schade toetebrengen

don't dream your life
live your dream

sanca's pictures

sanca's pictures 2

sanca's pictures 3

sanca's pictures 4

het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn

origineel gepost door KukiShu :
I don't lift weights because that's the only thing I can do.
I lift weights because it's the only thing I like to do!
sanca is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Tags
moeder, vechtsport, zelfverdediging

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels