Fitness Seller

Kent iemand goede kickboks scholen in Nijmegen?

Bezoekers in dit topic

Homer17

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 sep 2003
Berichten
4.783
Waardering
0
Ben op zoek naar een goede kickboks school in Nijmegen.
Wil weer beginnen met een vechtsport, dit keer kickboks.
Wil iig niet bij NABA of bij perry ubeda, daar is het te druk.

Thx in advance!
 
Dan houdt het toch al snel op. Ubeda is 1 van de beste.
 
En qua boksen waar moet je dan zijn in nijmegen ?
 
Probeer eens bij NABA
 
Yzord zei:
Dan houdt het toch al snel op. Ubeda is 1 van de beste.
Ubeda is idd een van de beste, ik sprak hem gister nog... Maar hij zei zelf ook dat het heel druk was bij hem. Ik ben bij mijn vorige school weggegaan omdat het te druk was... Teveel geouwehoer etc, dus niet serieus. Bij Ubeda zal het wel geen geouwehoer zijn, maar drukte is niet relaxed. Toch thx! Yzord ken je nog meer scholen?
 
hebben die ook een site ofzow ? :)

ow ik heb em al :D
 
Ik weet zo 123 niet hoe de tent heet waar ozturk traint, maar dat schijnt ook een goede tent te zijn met regelmatig kampioenen.
 
Ik heb zelf 2,5 jaar bij Perry Ubeda getraind, eerst bij het lymos kazerne toen ging ie naar de grootstal en nu dan bij de wolfkuilseweg.
Als je echt proffesioneel les wilt krijgen moet je bij hem zijn.
Je kan gewoon eerst een losse les pakken kosten zijn 5euro je kan gewoon eens een keer meedraaien en kijken wat je er van vindt.
Perry is echt een zwaar aardige gozer hij zou je echt niet meteen tegen de eerste de beste grootste en/of sterkste laten sparren.
Verder zou je bij vivelli's kunnen kijken in wijchen daar traind ook wel een goede trainer die ook altijd wedstrijden heeft gedraaid.Je moet dan wel weer lid worden van de sportschool en dat is minder.
verder in Neersbosh oost zit er ook eentje, die traint met een klein groepje rond de 9man. ik weet niet meer hoe de heet.
Mocht je nog vragen hebben tel nummers mail me maar in de pm!
 
Homer17 zei:
Ubeda is idd een van de beste, ik sprak hem gister nog... Maar hij zei zelf ook dat het heel druk was bij hem. Ik ben bij mijn vorige school weggegaan omdat het te druk was... Teveel geouwehoer etc, dus niet serieus. Bij Ubeda zal het wel geen geouwehoer zijn, maar drukte is niet relaxed. Toch thx! Yzord ken je nog meer scholen?


waar heb je getraind dan?
en hoe ken je perry?
 
Ubeda is een levende legende in kickboks land.
ik zou bij hem gaan trainen, ook al is het druk.
 
Je hebt in Nijmegen ook team X-plosion in Hatert zitten! ook veel goede vechters daar
 
Back
Naar boven