Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Allerlei > MMA, Vechtsport en WWE Wrestling

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 13 April 2008, 21:52   #2
Advanced Bodybuilder

mammoth's Avatar

Leeftijd: 20
Geslacht: M
Karma Power: 5 mammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (1 foto's)
vecht stijl van hari vind ik echt super, daagt die sevo hem nog beetje hari pakt hem gelijk.

Ja en semi schilt je kan zeggen wat je wilt, maar hij bokst gewoon bijna puur uit het boekje maakt goed gebruik van zn lengte. Gooit telkens ze linker op zodra die hunt in zijn buurt komt waardoor het voor die gast bijna onmogelijk is om hem te raken. En neemt verder geen risico's en maakt het met trappen af. Valt niks op aan te merken van dingen die hij niet goed doet.
mammoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2008, 12:19   #3
Dutch Bodybuilder

LennyMclean's Avatar

Karma Power: 4 LennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Citaat:
Origineel gepost door mammoth Bekijk Post
vecht stijl van hari vind ik echt super, daagt die sevo hem nog beetje hari pakt hem gelijk.

Ja en semi schilt je kan zeggen wat je wilt, maar hij bokst gewoon bijna puur uit het boekje maakt goed gebruik van zn lengte. Gooit telkens ze linker op zodra die hunt in zijn buurt komt waardoor het voor die gast bijna onmogelijk is om hem te raken. En neemt verder geen risico's en maakt het met trappen af. Valt niks op aan te merken van dingen die hij niet goed doet.
Spel zijn naam op zijn minst goed voordat je iets post. Dat heeft Sefo door de jaren heen wel verdient vind ik. Enfin. Sefo - Hari, wat moet je ervan zeggen? De koning is dood lang leve de koning lijkt me wel gepast. Sefo word dit jaar 37 jaar oud en de jaren beginnen duidelijk te tellen. Na eerder dit jaar keihard onderuit getrapt te worden door Aerts was het nu de eer aan Hari om de grote kleine man uit Samoa via een TKO te verslaan. Met pijn in mijn hart heb ik bovenstaande beelden bekeken. Als er 1 kickbokser was die mijn hart afgelopen decennium gestolen had, dan was het Ray Sefo wel. Zijn manier van vechten, zijn passie, zijn incasseringsvermogen, zijn uitstraling, het "spelen" met zijn tegenstander, de mogelijkheid om ieder duel op ieder moment nog te kunnen beslissen dmv het brok dynamiet in zijn rechtvuist. Ach ja, aan alles komt een eind, dat word nu wel weer duidelijk. Ik hoop dan eigenlijk ook dat Sefo gaat stoppen met vechten ipv een karikatuur te worden van de grote kampioen die hij ooit was.

Kleine voetnoot die ik na deze tekst toch nog even wil melden: De staredown waarbij zowel Sefo als Hari in lachen uitbarsten, dit vond ik misschien nog wel mooier dan de partij zelf.

We're running on the spot...always have...always will.
We're just the next generation of the emotionally crippled.
LennyMclean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2008, 13:40   #4
Dutch Bodybuilder

zeep's Avatar

Leeftijd: 17
Karma Power: 2 zeep is een prachtig lichtbakenzeep is een prachtig lichtbakenzeep is een prachtig lichtbakenzeep is een prachtig lichtbakenzeep is een prachtig lichtbakenzeep is een prachtig lichtbaken
Badr Hari gebruikte in zijn partij tegen Sefo goed zijn lengte door de afstand te bepalen en het gebruik van knietjes. Als hij ook nog vloeiend gaat combineren, kan hij iedereen aan.

And whatever you ask for in prayer, having faith and believing, you will receive.

Matthew 21:22
zeep is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2008, 18:53   #5
Dutch Bodybuilder

Patrick_'s Avatar

Leeftijd: 27
Karma Power: 4 Patrick_ is gewoon erg aardigPatrick_ is gewoon erg aardigPatrick_ is gewoon erg aardigPatrick_ is gewoon erg aardigPatrick_ is gewoon erg aardigPatrick_ is gewoon erg aardig
Citaat:
Origineel gepost door LennyMclean Bekijk Post
Spel zijn naam op zijn minst goed voordat je iets post. Dat heeft Sefo door de jaren heen wel verdient vind ik. Enfin. Sefo - Hari, wat moet je ervan zeggen? De koning is dood lang leve de koning lijkt me wel gepast. Sefo word dit jaar 37 jaar oud en de jaren beginnen duidelijk te tellen. Na eerder dit jaar keihard onderuit getrapt te worden door Aerts was het nu de eer aan Hari om de grote kleine man uit Samoa via een TKO te verslaan. Met pijn in mijn hart heb ik bovenstaande beelden bekeken. Als er 1 kickbokser was die mijn hart afgelopen decennium gestolen had, dan was het Ray Sefo wel. Zijn manier van vechten, zijn passie, zijn incasseringsvermogen, zijn uitstraling, het "spelen" met zijn tegenstander, de mogelijkheid om ieder duel op ieder moment nog te kunnen beslissen dmv het brok dynamiet in zijn rechtvuist. Ach ja, aan alles komt een eind, dat word nu wel weer duidelijk. Ik hoop dan eigenlijk ook dat Sefo gaat stoppen met vechten ipv een karikatuur te worden van de grote kampioen die hij ooit was.

Kleine voetnoot die ik na deze tekst toch nog even wil melden: De staredown waarbij zowel Sefo als Hari in lachen uitbarsten, dit vond ik misschien nog wel mooier dan de partij zelf.
Idd ben ik helemaal met je eens, Sefo en lebanner zijn buiten de nederlandse vechters men favoriete vechters en vind het dan ook pijnlijk om te zien hoe hij de voorgaande partijen tegen Schilt, Aerts en Hari als ware is afgeslacht, terwijl hij voor zen KO tegen Schilt zelfs nog nooit KO gegaan was, en nu gaat hij zelfs 3 keer neer tegen Hari.
Hari daarintegen ontplooit zich wel heel goed de laatste jaren tot een echte topvechter en maakt zen arrogantie meer dan waar, en zie hem dan ook de K1finale zeker nog eens winnen.
Patrick_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2008, 21:45   #6
Driemaal scheepsrecht
Elite Member

TongPo's Avatar

Leeftijd: 26
Karma Power: 56
TongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma Emperor
Video Hiroyuki Enokida Vs. Takashi Tachikawa - Hiroyuki, Enokida, Vs., Takashi, japanese - Dailymotion Share Your Videos

TongPo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2008, 21:47   #7
Driemaal scheepsrecht
Elite Member

TongPo's Avatar

TongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma EmperorTongPo is DBB's Karma Emperor
Citaat:
Origineel gepost door Patrick_ Bekijk Post
Idd ben ik helemaal met je eens, Sefo en lebanner zijn buiten de nederlandse vechters men favoriete vechters en vind het dan ook pijnlijk om te zien hoe hij de voorgaande partijen tegen Schilt, Aerts en Hari als ware is afgeslacht, terwijl hij voor zen KO tegen Schilt zelfs nog nooit KO gegaan was, en nu gaat hij zelfs 3 keer neer tegen Hari.
Hari daarintegen ontplooit zich wel heel goed de laatste jaren tot een echte topvechter en maakt zen arrogantie meer dan waar, en zie hem dan ook de K1finale zeker nog eens winnen.
Sefo is voor zijn gevecht tegen Semmy één keer KO gegaan, maar dat was een partij op boksregels.
Oud 14 April 2008, 22:03   #8
Dutch Bodybuilder

Patrick_'s Avatar

Karma Power: 4 Patrick_ is gewoon erg aardigPatrick_ is gewoon erg aardigPatrick_ is gewoon erg aardigPatrick_ is gewoon erg aardigPatrick_ is gewoon erg aardigPatrick_ is gewoon erg aardig
Citaat:
Origineel gepost door TongPo Bekijk Post
Sefo is voor zijn gevecht tegen Semmy één keer KO gegaan, maar dat was een partij op boksregels.
Zou kunnen ja, maar had het daarom ook over zen K1 carriere.
Oud 14 April 2008, 22:15   #9
Driemaal scheepsrecht
Elite Member

TongPo's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Patrick_ Bekijk Post
Zou kunnen ja, maar had het daarom ook over zen K1 carriere.

YouTube - Ray Sefo gets KTFO
Oud 15 April 2008, 12:49   #10
Dutch Bodybuilder

Patrick_'s Avatar

Bedankt voor het filmpje.
Hoeveel partijen heeft hij geboxt dan? en wat is zen record?, wist niet eens dat hij ook gewoon bokst, weet wel dat lebanner wat profpartijen gedraaid heeft, zijn hier overigens ook filmpjes van
Oud 15 April 2008, 12:50   #11
Dutch Bodybuilder

LennyMclean's Avatar

Karma Power: 4 LennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Ray Sefo

We're running on the spot...always have...always will.
We're just the next generation of the emotionally crippled.
LennyMclean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2008, 19:57   #12
Competitive Bodybuilder

Jinsu's Avatar

Leeftijd: 28
Karma Power: 11
Jinsu is herboren in de Dier realmJinsu is herboren in de Dier realmJinsu is herboren in de Dier realm
Geluksvogel Schilt en Musashi ligt weer te gluren naar de dames .
And Shepherds we shall be. For thee, my Lord, for thee. Power hath descended forth from Thy hand, that our feet may swiftly carry out Thy command. So we shall flow a river forth to Thee and teeming with souls shall it ever be. In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti.

BF:+/- 15,0%, te hoog!
Benchpress max 1rep: 105 kg ~ 10 x 98 kg
Squat max 1rep:150 kg
Deadlift max 1rep:135 kg
Jinsu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2008, 14:42   #13
Competitive Bodybuilder

JudokaDomie's Avatar

Leeftijd: 17
Karma Power: 7
JudokaDomie is herboren in de Dier realmJudokaDomie is herboren in de Dier realmJudokaDomie is herboren in de Dier realm
wat heeft die tyfus jap mo genaait zeg
Oud 26 April 2008, 22:50   #14
Dutch Bodybuilder

melkisgoed's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 1 melkisgoed is gewoon erg aardigmelkisgoed is gewoon erg aardigmelkisgoed is gewoon erg aardigmelkisgoed is gewoon erg aardigmelkisgoed is gewoon erg aardigmelkisgoed is gewoon erg aardig
Waarom komt dit niet op tv? Of wordt het nog herhaald als het niet live werd weergeven?
15-12-2007 ===>>> 80 KG, 182 CM
01-01-2008 ===>>> 82 KG!!
melkisgoed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2008, 19:04   #15
Cool Novice

Karma Power: 3 CRUNC zal spoedig beroemd wordenCRUNC zal spoedig beroemd worden
Trapt die lompe Schildt Hunt toch nog leuk nokkie.
CRUNC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2008, 21:33   #16
Freaky Bodybuilder

roberto24's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 13
roberto24 is herboren in de Mens realmroberto24 is herboren in de Mens realmroberto24 is herboren in de Mens realm
tja, het was wel een loepzuivere trap hoor, ondanks dat ik zijn stijl ook niet altijd waarderen kan. En idd, heb ook met gemengde gevoelens naar de partij van sefo gekeken, leuk voor badr dat ie aan het groeien is, dat moge duidelijk zijn, maar hoopte toch echt dat sefo de partij zou winnen, want wat heb ik genoten van het unieke karakter wat ie altijd meenam de ring in.
Oud 30 April 2008, 09:11   #17
Advanced Bodybuilder

Leeftijd: 8
Karma Power: 6 zeekip heeft Karma uitgeschakeld
Ik snap niet waarom Badr Hari voor Marokko uitkomt. Geboren getogen Amsterdammer, opleiding en opvoeding in Nederland gehad. Als zijn ouders niet geemigreerd waren was hij een hele sterke geitenhoeder geweest.
Ondanks hij een mooie, slimme en sterke vechter is, zal ik nooit juichen voor Badr. Het is een ondankbare parasiet.
zeekip is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 April 2008, 09:41   #18
Freaky Bodybuilder

roberto24's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 13
roberto24 is herboren in de Mens realmroberto24 is herboren in de Mens realmroberto24 is herboren in de Mens realm
mja, wel lichtjes met je eens ja. Anderzijds zijn ze in japan de nederlanders helemaal zat, en met een andere nationaliteit krijg je eerder kans om tot de top door te dringen.

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels