| | #1 |
| Competitive Bodybuilder | K1 grand prix ITS SHOWTIME 2008 wie gaat er 26 april ook allemaal naar de K1 in de arena.
__________________ happy family gixxer tom |
| | |
| | #2 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 16 Geslacht: M
Karma Power: 1 | me
__________________ 16 jaar, 1.93, 104 kilo |
| | |
| | #3 |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2006 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Probably not
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream sanca's pictures sanca's pictures 2 sanca's pictures 3 sanca's pictures 4 het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Je had gister in Utrecht bij K1 max gala moeten wezen. Maar anders staan er 26 april ook wel leuke wedstrijden op het programma hoor
__________________ I BELONG TO JESUS And whatever you ask for in prayer, having faith and believing, you will receive. Matthew 21:22 |
| | |
| | #5 |
| Advanced Bodybuilder | iik
__________________ Lean, mean, muscle machine :) |
| | |
| | #6 |
| ★ All Natural Baby ★ | Zat wel in de planning ja!
__________________ Ain't nothing to it, but to do it. 1.81m 90-92 kg 12-13% |
| | |
| | #7 |
| Competitive Bodybuilder | waarschijnlijk komt er weer een mooi gala in ahoy dit jaar, met hopelijk zat MMA erbij dus ga daar wel kijken, zou mogelijk eind dit jaar moeten plaatsvinden.
__________________ You Fuck With Me, You Fuckin’ With The Best !!! Wat Is Deze In De Ooievaar !! |
| | |
| | #8 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Jul 2006 Locatie: tussen ° en + Geslacht: M
Karma Power: 18 | Yepyepyep... 1ste rij!! Goede vechters bij de Superfights....wordt een kickavond.
__________________ Citius, Altius, Fortius "I saw a woman wearing a sweatshirt with Guess on it. I said, Thyroid problem?" -- Arnold Schwarzenegger -- current: 93 - 14,3 - objective: 95 - 10 BIG ASS LOVER |
| | |
| | #9 |
| Cool Novice Geregistreerd: Nov 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 43 Geslacht: V
Karma Power: 4 | Moi! |
| | |
| | #10 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 0 | jeeeppsss!!! We komen van Antwerpen met een busje Eerste rij met de ganse club, gaat een bangelijke avond worden! |
| | |
| | #11 |
| Dutch Bodybuilder | Ik zal er ook zijn, kom speciaal vanuit belgie....(alleen lullig dat aerts niet kan mee doen)
__________________ You can call me a pussy......you are what you eat baby! |
| | |
| | #12 |
Karma Power: 0 | het wordt bonjasky Even better Trouwens Aerts tegen Manhoef leek mij toch al iet of wat beslist... |
| | |
| | #13 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
Je bent de eerste die deze partij van te voren beslist noemt. Ben toch benieuwt wie volgens jou de winnaar zou worden en hoe?
__________________ Beunhaas gaat morgen nog tandjes poepen als het aan mij ligt. Wat een zielige profilatiepik is dat COPYRIGHT BY SPLENDID | |
| | |
| | #14 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Karma Power: 7 | aerts fo sho
__________________ That's what happens man! That's what happens! |
| | |
| | #15 |
| Cool Novice Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Ik blijf lekker thuis. Ik kijk het wel op tv ofzo (weet iemand of het ergens word uitgezonden?). Amsterdam is tog zeker 2-2,5 uur rijden en k heb gehoord dat er al weer veel parijen zijn veranderd enzo dus ben er niet echt treurig om dat ik geen kaartje heb. |
| | |
| | #16 |
Karma Power: 0 | Aerts wordt volgens mij zowiezo winnaar Die slaagt manhoef regelrecht naar het canvas volgens mij |
| | |
| | #17 |
| King of the hill Geregistreerd: Oct 2002 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 30 | Zijn er nog kaartjes?
__________________ "Mens sana in corpore sano" |
| | |
| | #18 |
| Competitive Bodybuilder | gaat een beetje moeilijk als hij niet vecht , en zo makkelijk zou hij het niet hebbne hoor tegen manhoef, bonjasky krijgt zn handen er vol aan denk k
__________________ You Fuck With Me, You Fuckin’ With The Best !!! Wat Is Deze In De Ooievaar !! |
| | |
| | #19 |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 16 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Wat kosten die kaartjes eigenlijk? |
| | |
| | #20 |
Karma Power: 0 | hangt af van de plaatsing dacht ik, volgens mij waren er enkel nog de duurdere tickets.. En ik denk echt da Aerts wint tegen Manhoef Misshien voor een volgende keer En Bonjasky zal er idd da handen aan volhebben, het zal in ieder geval een goeie partij worden |
| | |