| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Hoeveel kun je ongeveer verdienen als je aan kampen doet?(thaiboks) zie titel |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 2 | leeftijd: 18 dat zal wel 3.50 bruto/uur zijn? |
| | |
| | #3 |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 0 | hahaha ik bedoel per wedstrijd |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2006 Locatie: België Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 5 | euh... je eerste 10 wedstrijden zal je waarschijnlijk nog je benzine niet kunnen betalen ermee. Pas als je B-klasse bent, kan je er al eens een honderd euro ofzo voor krijgen.
__________________ "De vrouwtjes zijn net Anabolen ze vragen om genomen te worden." - Mijn held Sanchez |
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder | in sanda en MMA valt meer te verdienen
__________________ You Fuck With Me, You Fuckin’ With The Best !!! Wat Is Deze In De Ooievaar !! |
| | |
| | #6 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Lier Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 43 | Niet genoeg tov voetballers
__________________ 1.75m @ 91kg bf 19 % ORIGINAL POSTED BY EL SMURFO: Ik ga iets versturen met de post, iets kleins van 5 euro ofzo voor iemand haar verjaardag, prijs eraan laten of niet? als ik het ervan knip zou ze misschien denkek dat ik het gestolen heb maar als ik de prijs eraan laat zou ze misschien denken dat ik het wil benadrukken dat ik 5 euro heb uitgegeven ofzo |
| | |
| | #7 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: boerenlullenland Leeftijd: 38 Geslacht: V
Karma Power: 25 | ongeveer 100 baht per game, plus ongeveer 150 baht tip als je met je pet door het publikum loopt.
__________________ ----------------------------------------- humor droogkloot roflol ? klick hier : http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38 ----------------------------------------- |
| | |
| | #8 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Ik kreeg als N-klasser en C-klasser ook al geld. Alleen dit stelt niet erg veel voor. Ik denk als jij zou gaan werken in plaats van trainen en vechten je er véél meer uit zou kunnen halen. Ook in de A-klasse zal het geen vetpot zijn. Er zijn er maar weinig die echt kunnen leven van de vechtsport... Dus als je wilt sporten voor je geld, probeer dan bijvoorbeeld voetbal, makkelijker om door te breken en je zal ook meer geld krijgen
__________________ I BELONG TO JESUS And whatever you ask for in prayer, having faith and believing, you will receive. Matthew 21:22 |
| | |
| | #9 | |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 28 | Citaat:
__________________ Het is "sowieso" | |
| | |
| | #10 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Citaat:
__________________ I BELONG TO JESUS And whatever you ask for in prayer, having faith and believing, you will receive. Matthew 21:22 | |
| | |
| | #11 | |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 28 | Citaat:
__________________ Het is "sowieso" | |
| | |
| | #12 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2005 Locatie: Sinnekloas Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 8 | Met voetbal verdiende ik mijn uitrusting en verplaatsingskosten terug en van de rest kon ik eten/drinken kopen en hoefde ik niet te werken toen ik nog in school zat. Met engels boksen verdien je net genoeg om je verplaatsingkosten te betalen als je amateur bent. En dan heb je de leskosten nog. Maw, je steekt er in. In mma idem. Er zijn veel mma-profs die niet uit hun kosten komen. |
| | |
| | #13 |
| Advanced Bodybuilder | dacht je bij B-klasse iets van 100 euro krijgt, en bij A iets van 500 Kan je natuurlijk van leven. Je moet echt wel heel goed zijn om er van te kunnen leven |
| | |
| | #14 |
| Cool Novice Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: H'city Geslacht: M
Karma Power: 0 | in de nw en c klasse krijg je geen geld soms houden ze tournooien in die klasses bv 8 man toernooi dan is er wel altijd een geldprijs aan verbonden. vanaf de B klasse krijg je geld dat is minimaal 150 euro en in de A klasse ga je zelf je startgeld verdienen word je bekend win je veel en veel op ko komen mensen speciaal voor jou naar een gala toe als je op een poster staat. dat soort dingen spelen allemaal mee. verkoop je veel kaaren en viptafels al die dingen spelen mee. Vanaf de A krijg je minimaal 500Euro maar jongens als joeri mes enzo die verdienen wel zo rond de 5/10.000 euro maar geloof me er zijn maar een stuk of 10/15 jongens in nl die er niet naast hoeven te werken. en van die 15 jongens moeten er 10 gewoon weer gaan werken na hun cariere. jongens als schilt,aerts,hoost,bonjasky,souwer,kraus die kunnen als ze hun geld goed beleggen er misschien nog goed van leven na hun cariere. dus voor hte geld hoef je het niet te doen. |
| | |
| | #15 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Manchester Geslacht: M
Karma Power: 4 | Exacte getallen weet ik niet en het is ook geen thaiboksen maar gewoon boksen. Maar in duitsland leeft boksen enorm en heb ik me laten vertellen dat je als middelmatige profbokser toch aardig geld kunt verdienen.
__________________ Cos god gave me a soul made of rock & roll.....and thats why I am the walrus...innit? We're running on the spot...always have...always will. We're just the next generation of the emotionally crippled. |
| | |
| | #16 |
| Cool Novice Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: H'city Geslacht: M
Karma Power: 0 | boksen is inderdaad weer een heel ander verhaal. tv rechten en dergelijke spelen daar ook mee. |
| | |
| | #17 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 9 | Heb je internet op je cel?
__________________ Pain is temporary, pride is forever |
| | |
| | #18 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Manchester Geslacht: M
Karma Power: 4 | hahaha zo droog en voorspelbaar...maar toch goed.
__________________ Cos god gave me a soul made of rock & roll.....and thats why I am the walrus...innit? We're running on the spot...always have...always will. We're just the next generation of the emotionally crippled. |
| | |
| | #19 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 9 | Krijg je met zo'n naam
__________________ Pain is temporary, pride is forever |
| | |
| | #20 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Ik heb juist gehoor ddat je na je 18e 100 euri per wedstrijd krijgt in de C-klasse (vat verkeerd verstaan)
__________________ DE MISLUKTE RACE OM 6 WEKEN ONTHOUDING 15-10-2007 ===>>> 76 KG, 182 CM 15-11-2007 ===>>> 78 KG, 182 CM 15-12-2007 ===>>> 80 KG, 182 CM 01-01-2008 ===>>> 82 KG!! |
| | |