Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Allerlei > MMA, Vechtsport en WWE Wrestling

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 6 April 2008, 16:36   #1
Cool Novice

Leeftijd: 18
Geslacht: M
Karma Power: 0 kevvv is op een gedistingeerde weg
Hoeveel kun je ongeveer verdienen als je aan kampen doet?(thaiboks)

zie titel
kevvv is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2008, 16:39   #2
Dutch Bodybuilder

cutler's Avatar

Karma Power: 2 cutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijn
leeftijd: 18

dat zal wel 3.50 bruto/uur zijn?
cutler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2008, 16:43   #3
Cool Novice

Karma Power: 0 kevvv is op een gedistingeerde weg
hahaha
ik bedoel per wedstrijd
kevvv is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2008, 16:59   #4
Dutch Bodybuilder

Karma Power: 5 RoniMoon1989 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRoniMoon1989 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRoniMoon1989 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRoniMoon1989 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRoniMoon1989 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRoniMoon1989 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRoniMoon1989 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRoniMoon1989 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRoniMoon1989 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRoniMoon1989 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRoniMoon1989 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRoniMoon1989 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRoniMoon1989 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRoniMoon1989 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenRoniMoon1989 heeft een sterk verlangen om herboren te worden
euh...
je eerste 10 wedstrijden zal je waarschijnlijk nog je benzine niet kunnen betalen ermee.
Pas als je B-klasse bent, kan je er al eens een honderd euro ofzo voor krijgen.
Oud 6 April 2008, 17:28   #5
Competitive Bodybuilder

rtodeep's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 12
rtodeep is herboren in de Mens realmrtodeep is herboren in de Mens realmrtodeep is herboren in de Mens realmrtodeep is herboren in de Mens realm
Stuur een bericht via MSN naar rtodeep
in sanda en MMA valt meer te verdienen

Wat Is Deze In De Ooievaar !!
rtodeep is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2008, 18:21   #6
Freaky Bodybuilder

Maiskorrel's Avatar

Karma Power: 43
Maiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma Pimp
Niet genoeg tov voetballers

ORIGINAL POSTED BY EL SMURFO:
Ik ga iets versturen met de post, iets kleins van 5 euro ofzo voor iemand haar verjaardag, prijs eraan laten of niet? als ik het ervan knip zou ze misschien denkek dat ik het gestolen heb maar als ik de prijs eraan laat zou ze misschien denken dat ik het wil benadrukken dat ik 5 euro heb uitgegeven ofzo

Maiskorrel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2008, 18:32   #7
Freaky Bodybuilder

olddutch's Avatar

Leeftijd: 38
Geslacht: V
Karma Power: 25
olddutch heerst over het Universumolddutch heerst over het Universumolddutch heerst over het Universumolddutch heerst over het Universumolddutch heerst over het Universumolddutch heerst over het Universumolddutch heerst over het Universumolddutch heerst over het Universumolddutch heerst over het Universum
ongeveer 100 baht per game, plus ongeveer 150 baht tip als je met je pet door het publikum loopt.

http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38

-----------------------------------------
olddutch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2008, 15:58   #8
Dutch Bodybuilder

zeep's Avatar

Leeftijd: 17
Karma Power: 2 zeep is een prachtig lichtbakenzeep is een prachtig lichtbakenzeep is een prachtig lichtbakenzeep is een prachtig lichtbakenzeep is een prachtig lichtbakenzeep is een prachtig lichtbaken
Ik kreeg als N-klasser en C-klasser ook al geld. Alleen dit stelt niet erg veel voor. Ik denk als jij zou gaan werken in plaats van trainen en vechten je er véél meer uit zou kunnen halen. Ook in de A-klasse zal het geen vetpot zijn. Er zijn er maar weinig die echt kunnen leven van de vechtsport...
Dus als je wilt sporten voor je geld, probeer dan bijvoorbeeld voetbal, makkelijker om door te breken en je zal ook meer geld krijgen

And whatever you ask for in prayer, having faith and believing, you will receive.

Matthew 21:22
zeep is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2008, 16:01   #9
Ripped Bodybuilder

Mans's Avatar

Karma Power: 28
Mans heerst over het UniversumMans heerst over het UniversumMans heerst over het UniversumMans heerst over het UniversumMans heerst over het UniversumMans heerst over het UniversumMans heerst over het UniversumMans heerst over het Universum
Citaat:
Origineel gepost door zeep Bekijk Post
Ik kreeg als N-klasser en C-klasser ook al geld. Alleen dit stelt niet erg veel voor. Ik denk als jij zou gaan werken in plaats van trainen en vechten je er véél meer uit zou kunnen halen. Ook in de A-klasse zal het geen vetpot zijn. Er zijn er maar weinig die echt kunnen leven van de vechtsport...
Dus als je wilt sporten voor je geld, probeer dan bijvoorbeeld voetbal, makkelijker om door te breken en je zal ook meer geld krijgen
Makkelijker om door te breken in voetbal? Hoe kom je daar in godsnaam bij?
Oud 8 April 2008, 17:26   #10
Dutch Bodybuilder

zeep's Avatar

Leeftijd: 17
Karma Power: 2 zeep is een prachtig lichtbakenzeep is een prachtig lichtbakenzeep is een prachtig lichtbakenzeep is een prachtig lichtbakenzeep is een prachtig lichtbakenzeep is een prachtig lichtbaken
Citaat:
Origineel gepost door Mans Bekijk Post
Makkelijker om door te breken in voetbal? Hoe kom je daar in godsnaam bij?
Ik ben geen wiskundig wonder, maar de kans dat je profvoetballer wordt is groter dan dat je vechter wordt en daar je brood mee kan verdienen. Simpelweg omdat het een zeer selecte groep is die genoeg met vechten verdient. En voetballers zijn er genoeg. Dat neemt niet weg dat het makkelijk is om profvoetballer te worden, anders had ik wel geweten wat ik zou worden

And whatever you ask for in prayer, having faith and believing, you will receive.

Matthew 21:22
zeep is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2008, 17:39   #11
Ripped Bodybuilder

Mans's Avatar

Karma Power: 28
Mans heerst over het UniversumMans heerst over het UniversumMans heerst over het UniversumMans heerst over het UniversumMans heerst over het UniversumMans heerst over het UniversumMans heerst over het UniversumMans heerst over het Universum
Citaat:
Origineel gepost door zeep Bekijk Post
Ik ben geen wiskundig wonder, maar de kans dat je profvoetballer wordt is groter dan dat je vechter wordt en daar je brood mee kan verdienen. Simpelweg omdat het een zeer selecte groep is die genoeg met vechten verdient. En voetballers zijn er genoeg. Dat neemt niet weg dat het makkelijk is om profvoetballer te worden, anders had ik wel geweten wat ik zou worden
Ja maar er zijn ook onnoemelijk meer jeugd en amateur voetballers dan vechters. 't Zal elkaar opheffen
Oud 8 April 2008, 17:41   #12
Competitive Bodybuilder
Strongman

Calyptus's Avatar

Karma Power: 8
Calyptus is herboren in de Dier realmCalyptus is herboren in de Dier realmCalyptus is herboren in de Dier realm
Met voetbal verdiende ik mijn uitrusting en verplaatsingskosten terug en van de rest kon ik eten/drinken kopen en hoefde ik niet te werken toen ik nog in school zat.

Met engels boksen verdien je net genoeg om je verplaatsingkosten te betalen als je amateur bent. En dan heb je de leskosten nog. Maw, je steekt er in.

In mma idem. Er zijn veel mma-profs die niet uit hun kosten komen.
Calyptus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2008, 18:36   #13
Advanced Bodybuilder

mammoth's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 5 mammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (1 foto's)
dacht je bij B-klasse iets van 100 euro krijgt, en bij A iets van 500
Kan je natuurlijk van leven. Je moet echt wel heel goed zijn om er van te kunnen leven
mammoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2008, 13:53   #14
Cool Novice

Karma Power: 0 holleeder is op een gedistingeerde weg
in de nw en c klasse krijg je geen geld soms houden ze tournooien in die klasses bv 8 man toernooi dan is er wel altijd een geldprijs aan verbonden.
vanaf de B klasse krijg je geld dat is minimaal 150 euro
en in de A klasse ga je zelf je startgeld verdienen word je bekend win je veel en veel op ko komen mensen speciaal voor jou naar een gala toe als je op een poster staat.
dat soort dingen spelen allemaal mee.
verkoop je veel kaaren en viptafels al die dingen spelen mee.
Vanaf de A krijg je minimaal 500Euro maar jongens als joeri mes enzo die verdienen wel zo rond de 5/10.000 euro maar geloof me er zijn maar een stuk of 10/15 jongens in nl die er niet naast hoeven te werken.
en van die 15 jongens moeten er 10 gewoon weer gaan werken na hun cariere.
jongens als schilt,aerts,hoost,bonjasky,souwer,kraus die kunnen als ze hun geld goed beleggen er misschien nog goed van leven na hun cariere.
dus voor hte geld hoef je het niet te doen.
holleeder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2008, 14:33   #15
Dutch Bodybuilder

LennyMclean's Avatar

Karma Power: 4 LennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Exacte getallen weet ik niet en het is ook geen thaiboksen maar gewoon boksen. Maar in duitsland leeft boksen enorm en heb ik me laten vertellen dat je als middelmatige profbokser toch aardig geld kunt verdienen.

We're running on the spot...always have...always will.
We're just the next generation of the emotionally crippled.
LennyMclean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2008, 10:59   #16
Cool Novice

Karma Power: 0 holleeder is op een gedistingeerde weg
boksen is inderdaad weer een heel ander verhaal.
tv rechten en dergelijke spelen daar ook mee.
holleeder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2008, 12:17   #17
Advanced Bodybuilder

Penose:)'s Avatar

Karma Power: 9
Penose:) is herboren in de Dier realmPenose:) is herboren in de Dier realmPenose:) is herboren in de Dier realm
Citaat:
Origineel gepost door holleeder Bekijk Post
boksen is inderdaad weer een heel ander verhaal.
tv rechten en dergelijke spelen daar ook mee.
Heb je internet op je cel?
Oud 10 April 2008, 12:18   #18
Dutch Bodybuilder

LennyMclean's Avatar

Karma Power: 4 LennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Citaat:
Origineel gepost door Penose:) Bekijk Post
Heb je internet op je cel?
hahaha zo droog en voorspelbaar...maar toch goed.

We're running on the spot...always have...always will.
We're just the next generation of the emotionally crippled.
LennyMclean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2008, 17:23   #19
Advanced Bodybuilder

Penose:)'s Avatar

Karma Power: 9
Penose:) is herboren in de Dier realmPenose:) is herboren in de Dier realmPenose:) is herboren in de Dier realm
Citaat:
Origineel gepost door LennyMclean Bekijk Post
hahaha zo droog en voorspelbaar...maar toch goed.
Krijg je met zo'n naam
Oud 26 April 2008, 22:55   #20
Dutch Bodybuilder

melkisgoed's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 1 melkisgoed is gewoon erg aardigmelkisgoed is gewoon erg aardigmelkisgoed is gewoon erg aardigmelkisgoed is gewoon erg aardigmelkisgoed is gewoon erg aardigmelkisgoed is gewoon erg aardig
Ik heb juist gehoor ddat je na je 18e 100 euri per wedstrijd krijgt in de C-klasse (vat verkeerd verstaan)
15-12-2007 ===>>> 80 KG, 182 CM
01-01-2008 ===>>> 82 KG!!
melkisgoed is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels