| | #1 |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 0 | gewichtsklassen hoe worden gewichtklassen in het thaiboksen ingedeeld? ik weeg nu 70kg en zou graag in de middenklasse terechtkomen,dus moet ik waarschijnlijk nog wat massa bijkomen? |
| | |
| | #2 | |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 5 | Citaat:
70 kg is een grens! dus je valt al in de middenklasse. d
__________________ Stats 1 mei 2008: 1.82 / 94 kg / 17,0 % / Arm 40 cm | |
| | |
| | #3 |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 0 | de begingrens of de eindgrens? |
| | |
| | #4 |
| Cool Novice Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 1 | beide de eindgrens van de klasse tot 70 kg en de begingrens van de klasse tot ik meen 76. |
| | |
| | #5 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: May 2007 Locatie: België Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 5 | http://en.wikipedia.org/wiki/Muay_Thai Kijk bij weight divisions.
__________________ King of the curl machine |
| | |
| | #6 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Maar als je nu 70 kilo weegt moet je niet in de klasse tot 70 kilo gaan vechten. Jouw tegenstander zal waarschijnlijk tegen de 75 kilo zitten en dan ben jij met je 70 kilo gewoon te licht.
__________________ I BELONG TO JESUS And whatever you ask for in prayer, having faith and believing, you will receive. Matthew 21:22 |
| | |
| | #7 |
| Cool Novice Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Ook al in de n- en c-klasse? Heb zelf nog nooit full contact wedstrijden gedraaid ofzo, maar als je het een beetje recreatief doet ga je dan ook al gewicht maken enzo? |
| | |
| | #8 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Ja, het zal eigenlijk wel moeten. Je tegenstander(s) doen het en jij kan niet achterblijven. Zeker als je licht bent, dan is vijf kilo een vrij groot verschil in de ring. Hoewel thaiboksen in Nederland een kleine sport is, wordt er op veel sportscholen serieus getraint. Ook de trainer heeft invloed, hij wil goede vechters de ring in sturen om door te laten kunnen stromen naar de A-klasse zodat hij er ook geld aan kan verdienen.
__________________ I BELONG TO JESUS And whatever you ask for in prayer, having faith and believing, you will receive. Matthew 21:22 |
| | |
| | #9 | |
Karma Power: 1 | Citaat:
| |
| | |
| | #10 | |
Karma Power: 2 | Citaat:
EDIT: Ik zie je het waarschijnlijk over MMA hebt, aangezien je ook al BJJ wedstrijden hebt gedraaid. Ik weet niet hoe het in die sport met de klasse's werkt, maar de rest is zeker ook van toepassing!
__________________ I BELONG TO JESUS And whatever you ask for in prayer, having faith and believing, you will receive. Matthew 21:22 | |
| | |
| | #11 | |
Ik had het over gewicht maken in het algemeen, maakt in principe niet zoveel uit welke sport je doet lijkt me. Het lijkt me gewoon niet echt fijn om te doen maar je hebt wel gelijk dat als je echt de beste wilt zijn je je 100% goed moet voorbereiden en daar zal uiteindelijk gewicht maken ook bij horen. Ben zelf alleen nog niet echt van plan om alles op hoog niveau op te pakken vind het gewoon een leuke hobby en heb daarom ook geen zin om gewicht te maken | |
| | |
| | #12 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
__________________ You Fuck With Me, You Fuckin’ With The Best !!! Wat Is Deze In De Ooievaar !! | |
| | |
| | #13 | ||
Karma Power: 2 | Citaat:
Citaat:
Ik begrijp je als je zegt dat het alleen een hobby van je is. Maar wedstrijden draaien is niet iets dat je zomaar even doet. Ik weet niet waar jij traint en of je trainer je zomaar de ring in stuurt. Maar al zou ik aankomen bij mijn trainer en hem vertellen dat ik voor mijn hobby zo nu en dan een paar wedstrijden wil draaien maar geen zin hebt om op mijn gewicht te letten, dan zou hij mij nooit de ring in sturen.
__________________ I BELONG TO JESUS And whatever you ask for in prayer, having faith and believing, you will receive. Matthew 21:22 | ||
| | |
| | #14 | |
| |
| | |