| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| King of the hill Geregistreerd: Oct 2002 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 30 | Gevechten Bas Rutten met commentaar van El Guapo himself Prachtig! YouTube - Bas Rutten vs. Ken Shamrock w/ commentary YouTube - Bas Rutten vs. Jason Delucia w/ commentary YouTube - Bas Rutten vs. Minoru Suzuki w/ commentary YouTube - Bas Rutten vs. Yoshiki Takahashi w/ commentary YouTube - Bas Rutten vs. Vernon White w/ commentary YouTube - Bas Rutten vs. Masakatsu Funaki w/ commentary YouTube - Bas Rutten vs. Takaku Fuke w/ commentary YouTube - Bas Rutten vs. Ryushi Yanagisawa w/ commentary
__________________ "Mens sana in corpore sano" |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: May 2005 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 18 | nice
__________________ ..:: Trots lid van de Vlaamse Knokploeg! ::.. echte mannen deadliften met hun tanden! Tjok:'En gij zult geen gemeenschap hebben meteen, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschapheeft met een vrouw: een gruwel is het.' Leviticus 18:22 |
| | |
| | #3 |
| King of the hill Geregistreerd: Oct 2002 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 30 |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder | Bij het laatste filmpje ownt hij wel echt te hard, Je schijt hem wel heel hard als je tegenstander word afgevoerd door een ambulance. Heb een keer na een teakwondowedstrijd waarbij ik op knockout scoorde mijn tegenstander een epileptsche aanval zien hebben. Op zo'n moment denk je dat je iemand hebt vermoord.
__________________ † bp 100(pauze) dl 210 sq 180 http://en.wikipedia.org/wiki/Bigorexia |
| | |
| | #5 | |
Karma Power: 30 | Citaat:
__________________ "Mens sana in corpore sano" | |
| | |
| | #6 |
| Dutch Bodybuilder | Ik heb weleend gehoord dat alle overige energie dan loskomt op een of andere manier. Ik schrok mezelf iig kapot buiten de ring, schuimbekken, snurken en spasmen. als je iemands hersens 'reset' doordat je het hoofd traumatiseerd, de hersenen zweven in vloeistof en botsen dan tegen de wanden waardoor hij out gaat.
__________________ † bp 100(pauze) dl 210 sq 180 http://en.wikipedia.org/wiki/Bigorexia |
| | |
| | #7 |
| Cool Novice | Mooie post. |
| | |
| | #8 |
Karma Power: 30 |
| | |
| | #9 |
| Driemaal scheepsrecht Geregistreerd: Apr 2003 Locatie: El Segundo Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 56 | Thanks, mét commentaar had ik ze nog niet gezien. |
| | |
| | #10 |
| Competitive Bodybuilder | bas is de MMA topper van nederland thanks ( al had ik ze al op me comp staan
__________________ You Fuck With Me, You Fuckin’ With The Best !!! Wat Is Deze In De Ooievaar !! |
| | |
| | #11 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Spasticiteit is een snelheidsafhankelijke overdreven weerstand die wordt veroorzaakt door een reflex van met name de peesreksensoren in een spier. Deze peesreksensoren registreren dat een spier plots langer wordt en door middel van directe zenuwoverdracht (reflex) zorgt dat de spier zich verkort. Deze reflex wordt vanuit de hersenen via lange banen in het ruggenmerg geremd zodat ze niet overdreven werken en daardoor bewuste (aangestuurd vanuit de hersenen) bewegingen kunnen tegen werken. Bij schade van de hersenen (bij bijvoorbeeld een beroerte) of ruggenmerg (bij bijvoorbeeld een dwarslaesie) wordt deze reflex onvoldoende gereguleerd en dus geremd waardoor je een overdreven reactie krijgt. Deze spasticiteit leidt tot spasme, een verhoogde tonus (rustspierspanning) waardoor het normale bewegen van een arm, naast een gedeeltelijke verlamming, parese genaamd, bemoeilijkt wordt. In sommige gevallen echter zijn spasme ook beperkt nuttig omdat ze door de verhoogde spierspanning zorgen dat een gedeeltelijk verlamd been of arm toch nog een steunfunctie kan hebben. Mensen staan dan op hun spasme.
__________________ Citaat Nietschze: En het weerzinwekkendste dier van mensch ,dat ik vond ,dat doopte ik parasiet:het wilde niet liefhebben en toch van liefde leven. Citaat Goethe: Het israelitische volk heeft nooit veel gedeugd, hetgeen zijn aanvoerders, richteren, leiders en profeten het duizendmaal hebben verweten; het bezit weinig deugden en de meeste fouten van andere volkeren. |
| | |
| | #12 |
| Ass Master | Very nice commentaar ook
__________________ Spoiler |
| | |
| | #13 |
| Cool Novice Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Bas is echt geweldig |
| | |
| | #14 |
| Cool Novice | nice! thanks for sharing
__________________ Failure is not an option Later als ik groot ben.... |
| | |
| | #15 |
| Ripped Bodybuilder | The Rutten-jump . Hehe nice . Wat een beest .
__________________ Squat RX , must reader ! |
| | |
| | #16 | |
Karma Power: 30 | Citaat:
__________________ "Mens sana in corpore sano" | |
| | |
| | #17 |
| Driemaal scheepsrecht Geregistreerd: Apr 2003 Locatie: El Segundo Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 56 | |
| | |
| | #18 |
| Cool Novice | bas rutten is echt wreed bedankt voor je topic |
| | |
| | #19 | ||
Karma Power: 30 | Citaat: Foutje van de ref trouwens. Hij had eerder moeten zien dat hij nokkie ging. Citaat:
__________________ "Mens sana in corpore sano" Laatst aangepast door RougeMonkey : 11 April 2008 om 13:00. | ||
| | |
| | #20 |
| Cool Novice | Er zijn er nog meer geloof ik. Ook 1tje dat iemand de heletijd loopt te zeiken dat bas hem met gesloten vuist in het gezicht slaat(wat niet mag bij pancrase) |
| | |