| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: Wie is je favoriete K-1 vechter? | |||
| Peter Aerts | | 39 | 31,20% |
| Remy Bonyaski | | 17 | 13,60% |
| Ernesto Hoost | | 7 | 5,60% |
| Sem Schilt | | 5 | 4,00% |
| Badr Hari | | 6 | 4,80% |
| Jerome le Banner | | 16 | 12,80% |
| Ray Sefo | | 4 | 3,20% |
| Buakaw Por Pramuk | | 10 | 8,00% |
| Albert Kraus | | 1 | 0,80% |
| Hong Man Choi | | 6 | 4,80% |
| Andy Sauwer | | 4 | 3,20% |
| Anders, namelijk.. | | 3 | 2,40% |
| K-1 interesseert mij niet! | | 7 | 5,60% |
| Stemmers: 125. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #41 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 9 | Zal saai worden als Hunt iets te dichtbij komt rent Schilt weer weg want dan wordt die opeens bang dan heeft die niks mee aan z'n lange armen. |
| | |
| | #42 |
| Competitive Bodybuilder | yesyes hoop dat we hunt ook nog gaan terug zien in MMA
__________________ You Fuck With Me, You Fuckin’ With The Best !!! Wat Is Deze In De Ooievaar !! |
| | |
| | #43 |
| Advanced Bodybuilder | peter aerts zoveel ervaringen zoveel inzicht en blijft nog steeds trainen als in zijn begin jaren
__________________ ~Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated~ log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...13-log-155988/ nu:100 aan +-8,7% (1m86) doel1:115 aan 15% doel2:105 aan 6% |
| | |
| | #44 |
| Dutch Bodybuilder | Voor mij Hoost deze man verdient veel respect. Geweldige vechter geweldig persoon en heeft erg veel betekent voor de sport.
__________________ Beunhaas gaat morgen nog tandjes poepen als het aan mij ligt. Wat een zielige profilatiepik is dat COPYRIGHT BY SPLENDID |
| | |
| | #45 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Citaat:
__________________ I BELONG TO JESUS And whatever you ask for in prayer, having faith and believing, you will receive. Matthew 21:22 | |
| | |
| | #46 |
| Dutch Bodybuilder | ja indd lopen zoveel goede marokanen rond. Faldir,kleine en grote mo,idrissi? wie man?
__________________ Beunhaas gaat morgen nog tandjes poepen als het aan mij ligt. Wat een zielige profilatiepik is dat COPYRIGHT BY SPLENDID |
| | |
| | #47 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
__________________ Proud to be Hardcore. There's nothing to it, but to do it! Doel eind 2008: Lengte: 1,82 m. Gewicht: 98 kg. Lichaamsvet: 15 %. Kortom, net als kevin46 een nóg grotere SuperDude worden.. Mission Impossible X??? jE WeEt tOg ZeLlUfF!i! Lipo-6.. Het is zover.. Next stop: ..Universal Animal.. M-Stak & Pump.. (stack) als da nie wor knalle als een malle, mien jong! | |
| | |
| | #48 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 5 | Mark Hunt, geweldige kin en mentaliteit. Ook Aerts, Hoost, Bonjasky en Buakaw zijn natuurlijk favorieten. |
| | |
| | #49 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 33 | andy voor mij. een hele aanvallende vechter die ook goed combineert. hij is ook iemand van de trappen, hij maakt zijn combo in de meeste gevallen ook af met een low kick. das ook mijn stijl.
__________________ de enige die mij gelukkig maakt....ben ik zelf animallegs and llounge => de reetridders van DBB |
| | |
| | #50 |
| Cool Novice Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: H'city Geslacht: M
Karma Power: 0 | het is andy souwer niet sauwer maar goed nr 1 is andy souwer echt een topper en peter aerts natuurlijk |
| | |
| | #51 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 3 | Citaat:
Na een paar verlies partijen (sefo, hong man choi,tsushsi nakasako) heb ik hem al een tijdje niet ten tonele gezien. Als ie in een gewichtsklasse lager zou vechten zou je hem toch bij K1 max verwachten. Of heeft ie de pech dat hij er net tussen zit? edit: hij is nog actief! Kaoklai Kaennorsing - Wikipedia, the free encyclopedia
__________________ AKA Lobsterboy Clean & Jerk maakt mij supersterk Big Lobstar Lovers Club God is als Sinterklaas, gewoon een ouwe lul met een baard. | |
| | |
| | #52 |
| Cool Novice Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: H'city Geslacht: M
Karma Power: 0 | hij heeft van ignashov op ptn gewonnen die ko tegen mo was te bruut inderdaad. maar hij is niet zo heel goed hoor kaoklai hij heeft op zijn eigen gewicht 78kg verloren vna vincent vielvoye,tyrone spong ko, nathan corbett hij is trouwens de enige vechter die zowel in de k1 als in de k1max heeft gevochten 1 partij in de k1max tegen sato die lange jap maar hij was echt veel kracht verloren want hij weegt normaal 78 en toen dus 70 hij verloor vrij kansloos en sato is goed maar niet de top van de max. |
| | |
| | #53 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 21 | geen k1 vechter maar tog een zalige vechter pramouk of hoe je het scrhijft
__________________ The Dbb's Biggest Feet Lover omg omg look, look its a gorilla oh no fucking hell its Ciko Lights Out Game Over |
| | |
| | #54 |
| King of the hill Geregistreerd: Oct 2002 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 30 | Buakaw por Pramuk? Is een K-1 max vechter (<70kg)!
__________________ "Mens sana in corpore sano" |
| | |
| | #55 |
Karma Power: 21 | juist die gewoon een heerlijke vechter om naar te kijken
__________________ The Dbb's Biggest Feet Lover omg omg look, look its a gorilla oh no fucking hell its Ciko Lights Out Game Over |
| | |
| | #56 |
| King of the hill Geregistreerd: Oct 2002 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 30 | Die staat er tussen->stemmen
__________________ "Mens sana in corpore sano" |
| | |
| | #57 |
Karma Power: 21 | heb al gestemd te laat
| | |
| | #58 |
| Freaky Bodybuilder | Bonyaski ,vet hoe die vliegende trappen geeft
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...xxs-log-79697/ stats updated 16/10/07: 1,76 76,5kg bf 14,5% denk ik armen:39cm borst rug: 106cm BP 1 * 115 DL 1 * 120 Squat 1* 117,5 clean bulking time :) |
| | |
| | #59 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 9 | Citaat:
| |
| | |
| | #60 | |
| Driemaal scheepsrecht Geregistreerd: Apr 2003 Locatie: El Segundo Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 56 | Citaat:
Zowel Buakaw als Yod is top notch. | |
| | |