| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Deze maand in Sport & Fitness Een artikel over een nieuwe dicipline van eigen bodem genaamd MOSS (Multiple Opponents Survival System). Iemand meer informatie hier over, vond het artikel maar wat erg samengevat?
__________________ Citaat Nietschze: En het weerzinwekkendste dier van mensch ,dat ik vond ,dat doopte ik parasiet:het wilde niet liefhebben en toch van liefde leven. Citaat Goethe: Het israelitische volk heeft nooit veel gedeugd, hetgeen zijn aanvoerders, richteren, leiders en profeten het duizendmaal hebben verweten; het bezit weinig deugden en de meeste fouten van andere volkeren. |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Manchester Geslacht: M
Karma Power: 4 | kate?
__________________ Cos god gave me a soul made of rock & roll.....and thats why I am the walrus...innit? We're running on the spot...always have...always will. We're just the next generation of the emotionally crippled. |
| | |
| | #3 |
Karma Power: 4 |
__________________ Cos god gave me a soul made of rock & roll.....and thats why I am the walrus...innit? We're running on the spot...always have...always will. We're just the next generation of the emotionally crippled. |
| | |
| | #4 |
Karma Power: 4 | "Denk niet aan de verdediging maar alleen aan een non-stop aanval. Gebruik grove motorische aanvallen, elleboogstoot, kniestoot, hamerstoot, bijten, kopstoot, vinger in de ogen." I like this sport!!!
| | |
| | #5 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 0 | hahah =D Maar hij heeft gelijk, die fancy karate trukjes werken niet altijd door de moeilijke fijne motoriek. Grote makkelijke bewegingen zijn veel makkelijker aan te leren. |
| | |
| | #6 |
| Cool Novice Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Vind dit een beetje een no-brainer, maar hij klopt als een bus. Komt wel bij kijken dat je natuurlijk de 'grote makkelijke bewegingen' wel moet kunnen raken willen ze effectief zijn (ook een no-brainer maarja) |
| | |
| | #7 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 0 | ja tuurlijk is het een "no-brainer" maar er zijn genoeg mensen die dit zullen afstrijden als je het hen zegt. Sommige karateka's zullen bij hun sport blijven zweren, net als aikidoka's enzovoorts.. Ik geloof niet in alle fancy moves die je ziet in sommige karate lessen, als je zoals jij zegt een paar makkelijke en effectieve dingen kunt en aangeleerd krijgt dan kom je volgens mij verder. Maar ja wie ben ik |
| | |
| | #8 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Schotland Geslacht: M
Karma Power: 21 | + Highland Games Cabertoss, mooi artikel |
| | |
| | #9 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Citaat:
__________________ Citaat Nietschze: En het weerzinwekkendste dier van mensch ,dat ik vond ,dat doopte ik parasiet:het wilde niet liefhebben en toch van liefde leven. Citaat Goethe: Het israelitische volk heeft nooit veel gedeugd, hetgeen zijn aanvoerders, richteren, leiders en profeten het duizendmaal hebben verweten; het bezit weinig deugden en de meeste fouten van andere volkeren. | |
| | |