| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: mei 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: 1m77 81kg Karma: | Crocop VS Rothwell
Wie denken jullie dat er gaat winnen. Mirko ''Crocop'' Filipovic of B.Rothwell? Ik hoop op Crocop, mijn grote favoriete vechter. Ik hoop op een KO in de 1e rond, met een linker high kick |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2005 Locatie: Porto Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: 1m96 109kg - Karma: | Re: Crocop VS Rothwell
het is net 109 geweest en daar kraait geen haan naar(en terecht, wat een slecht event). Crocop bestaat niet meer. En Mirko vecht om niet te verliezen ipv te winnen.
__________________ "In science, certainty is a sign of ignorance" - Robin Rowley. |
| | |
| | #3 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: dec 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Crocop VS Rothwell
109 was idd niet goed, net als de laatste partij van cro cop. Maar je kunt niet ontkennen dat 110 echt keihard gaat worden, ik denk 1 van de betere events dit jaar.
|
| | |
| | #4 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2005 Locatie: Porto Leeftijd: 25 Geslacht: M
meh, cro-cop moet zich terug bewijzen. De cro-cop van pride maakt gehakt van Rothwell, de cro-cop die we in de ufc zagen is niet ufc-waardig. Big Nog-velasquez vind ik veel interessanter. Silva-Bisping, idem cro-cop.
__________________ "In science, certainty is a sign of ignorance" - Robin Rowley. |
| | |
| | #5 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: feb 2006 Locatie: `s-Hertogenbosch Leeftijd: 24 Geslacht: M
CC ging toch liever vissen? Ik hoop dat ie big Ben een genadeloze high kick verkoopt maar ik zie het somber in. Iig is 110 wel een 100x beter event dan 109, hier kijk ik zeker naar uit.
|
| | |
| | #6 |
| Super Moderator Aangemeld: mei 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m94 115kg - Karma: | Re: Crocop VS Rothwell
Als Crocop dit niet wint kan hij beter stoppen. Hij is toch al lang niet meer wat hij geweest is. Ik ben trouwens veel meer benieuwd naar Nogueira vs Velasquez en Silva vs Bisping. Ik hoop dat Silva wint via KO, anders wordt het wel heel sneu. Ook gun in Nogueira een overwinning. Keith Jardine vs Ryan Bader kan ook zo maar eens gaan verbazen.
__________________ "The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent." -Arnold Schwarzenegger. |
| | |
| | #7 |
cro-cop vs rothwell is off. Er gaat nu een onbekende lhw de plaats van rothwell innemen, als cro-cop nog vecht want hij heeft een zware cut in training opgelopen.
| | |
| | #8 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: feb 2006 Locatie: `s-Hertogenbosch Leeftijd: 24 Geslacht: M
Godver. |
| | |
| | #9 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m83 86kg - Karma: | Re: Crocop VS Rothwell
ik hoop crocop maar ik denk iets anders.
__________________ 1hele pot en 3 kwart pot nitrix over houdsbaarhed datum feb 2011 PM me maar kunnen we even kijken. |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| crocop, rothwell |
| Topic opties | |
| |