| | #81 | |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 27 | Citaat:
__________________ Het is "sowieso" | |
| | |
| | #82 |
| Super Moderator Geregistreerd: May 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 52 | Ja tuurlijk is hij geen geweldige MMA vechter, maar het is ook maar niet zomaar een stootzak zoals de meeste mensen denken In het filmpje wat ik net postte zie je trouwens ook een neger in een blauw pak voorbij komen. Dat is Mark Henry, zal bij veel mensen wel bekend zijn.
__________________ "The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent." -Arnold Schwarzenegger. |
| | |
| | #83 |
| Banned | sterk is hij wel, maar damn wat een lelijk mannetje. |
| | |
| | #84 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2005 Locatie: Kirchroa Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 3 | Citaat:
Dat is in de VS wel anders.
__________________ 2.00 m 120kg BP: 1x 175 DL: 1x 250 SQ: was 1x220 | |
| | |
| | #85 |
| Ripped Bodybuilder | |
| | |
| | #86 |
| Ripped Bodybuilder | Bodybuilding Universe - Articles Bob sapp kijk eens wat daar staat What It Takes: Bob Sapp is a natural. But to get as muscular and strong as he is takes more than natural genetics, it also takes hard work and the right tools. The right tools include a reasonable lifestyle, progressive training, an advanced diet, and the use of research driven nutritional supplements. |
| | |
| | #87 | |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 27 | Citaat:
__________________ Het is "sowieso" | |
| | |
| | #88 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
__________________ chestbuilder 1.73cm 75kg ...18cm benchpress 5 x 132,5kg zing,vecht,huil,bid,lach,werk en bewonder | |
| | |
| | #89 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: Dec 2006 Locatie: België Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 49 | nice moves die lesnar |
| | |
| | #90 |
| Novice Geregistreerd: Jul 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 63 Geslacht: M
Karma Power: 0 | http://www.youtube.com/watch?v=k63hOWLBhkY Wat vonden jullie van die wedstrijd? Nog even zijn wiki nagelezen, maar die gast is een behoorlijke idioot. Vooral de verhalen over zijn NFL carriere vond ik wel mooi. http://en.wikipedia.org/wiki/Brock_lesnar |
| | |
| | #91 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: vlakbij de ijskast Geslacht: M
Karma Power: 5 | Citaat:
sapp vocht al meerdere malen in andere landen... voorbeeld : sapp vs kimo (battle at the bellagio, en dat ligt nog altijd in de VS - Las vegas) sapp vs aerts (in amsterdam, dat ligt nog altijd in euhhm... euhm.... ja dààr ja)
__________________ -- It's not the size of the car, It's the size of the arm leaning out of the window that matters -- | |
| | |
| | #92 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 10 | Als ik naar hem en naar zijn stats kijk, hij zou een goede concurrent voor mariusz pudzianowski zijn.Hele goede denk ik. Maar vechten is iets anders, al denk ik wel dat hij het van de "makkelijke" tegenstanders zal winnen alleen al vanwege zijn fysieke gesteldheid. |
| | |
| | #93 |
| Cool Novice Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Ja Brock is gewoon heel erg sterk, maar hij heeft daarnaast ook wel een erg goede worstel achtergron niet te vergeten. Er staat op die wikipedia site van hem (Brock Lesnar - Wikipedia, the free encyclopedia) helemaal op t eind dat Kurt Angel hem heeft uitgedaagd voor een wedstrijd op MMA regels. Weet iemand hier meer van af? dit is een wedstrijd die ik persoonlijk wel zou willen zien |
| | |
| | #94 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2005 Locatie: Kirchroa Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 3 | Ik heb dit op 4 juni gepost slimme vent, Sapp heeft pas op 23 juni tegen Aerst gevochten.
__________________ 2.00 m 120kg BP: 1x 175 DL: 1x 250 SQ: was 1x220 |
| | |
| | #95 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: vlakbij de ijskast Geslacht: M
Karma Power: 5 | Citaat:
dan tackle ik je nog altijd met Sapp-Kimo op 15/8/2003
__________________ -- It's not the size of the car, It's the size of the arm leaning out of the window that matters -- | |
| | |
| | #96 | |
Karma Power: 52 | Citaat:
Ben jij nou zo eigenwijs of lijkt dat maar zo? Alles wat tegen je wordt gezegd trek je in twijfel. Zoals al eerder gezegd, wake up and smell the coffee. Zoek eens een naturel bodybuilding wedstrijd op, en leg het fysiek ernaast wat een Bobb Sapp heeft, of Brock Lesnar in z'n WWE tijd. Kijk even naar het verschil, spreekt voor zich.
__________________ "The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent." -Arnold Schwarzenegger. | |
| | |
| | #97 |
| Cool Novice Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Ik weet niet hoe het zit met het gewichtsverschil en angle zijn fysieke gesteldheid heb al een tijd nix meer over hem gehoord, maar ze zaten allebei in de WWE en waren daar allebei wel toppers. Aangezien de WWE niet echt is wil ik wel eens zien wat zij doen in een echt gevecht. Ik heb trouwens nog nix van brock zijn mma partijen gezien weet mischien iemand waar ik dit kan vinden? |
| | |
| | #98 | |
YouTube - Brock Lesner k1 fighting
__________________ "The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent." -Arnold Schwarzenegger. | |
| | |
| | #99 |
| Ripped Bodybuilder | Ben jij nou zo eigenwijs of lijkt dat maar zo? Alles wat tegen je wordt gezegd trek je in twijfel. Zoals al eerder gezegd, wake up and smell the coffee. Zoek eens een naturel bodybuilding wedstrijd op, en leg het fysiek ernaast wat een Bobb Sapp heeft, of Brock Lesnar in z'n WWE tijd. Kijk even naar het verschil, spreekt voor zich.[/quote] Heb je het fysiek van bv KaLe hier op dbb wel eens gezien?
__________________ BP 1x85 DL 1x140 SQ 6x115 @1.70 meter @68kg Log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/log-wwe-119605/ |
| | |
| | #100 | |
Jazeker. En komt dat in de buurt van een Bob Sapp of een Brock Lesnar? Alle respect naar Kale toe, maar dat haalt hij echt niet. ![]() Vergeet niet dat Lesnar hier 127kg! droog weegt. Bob Sapp woog in z'n begin tijd in de k1 zelfs 170 kg. Knappe jongen die dat naturel haalt met zo'n vetpercentage
| | |