Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Allerlei > MMA, Vechtsport en WWE Wrestling

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 13 April 2008, 18:01   #1
Cool Novice

philaprilia's Avatar

Geslacht: M
Karma Power: 4 philaprilia is gewoon erg aardigphilaprilia is gewoon erg aardigphilaprilia is gewoon erg aardigphilaprilia is gewoon erg aardigphilaprilia is gewoon erg aardigphilaprilia is gewoon erg aardig
Boks filmpjes topic

Hey,
Ik had in dit topic graag een verzameling van de beste boks-filmpjes gezien.

ikzelf vind dit wel knap:

YouTube - Roy Jones Jr Highlight
100 kg neck press
96 kg Neck Press (met 2x 48kg dumbbells)
200 kg Squat
180 kg front squat
160kg deadlift

http://forum.dutchbodybuilding.com/f...prilia-118978/
philaprilia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2008, 18:07   #2
King of the hill
Elite Member

RougeMonkey's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 30
RougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma King
Hele brute stijl! Goed hoor.

Zal ik deze maar ff inkoppen dan (ook mooi gemonteerd):

YouTube - Mike Tyson "Legend"
Oud 13 April 2008, 18:19   #3
Cool Novice

Leeftijd: 19
Karma Power: 0 Groundfighter is op een gedistingeerde weg
Fantastisch filmpje van mike tyson!
Groundfighter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2008, 18:32   #4
Advanced Bodybuilder

mammoth's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 5 mammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (1 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door philaprilia Bekijk Post
Hey,
Ik had in dit topic graag een verzameling van de beste boks-filmpjes gezien.

ikzelf vind dit wel knap:

YouTube - Roy Jones Jr Highlight
soo dammed die gast fukking echt snel. ben benieuwed hoe hij het in de K-1 zou doen.
mammoth is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2008, 18:33   #5
Freaky Bodybuilder

porterhouse's Avatar

Leeftijd: 36
Karma Power: 26
porterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma King

YouTube - George Foreman V Joe Frazier I

http://www.calorielijst.nl/
porterhouse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2008, 18:41   #6
Competitive Bodybuilder

rtodeep's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 12
rtodeep is herboren in de Mens realmrtodeep is herboren in de Mens realmrtodeep is herboren in de Mens realmrtodeep is herboren in de Mens realm
Stuur een bericht via MSN naar rtodeep
Citaat:
Origineel gepost door mammoth Bekijk Post
soo dammed die gast fukking echt snel. ben benieuwed hoe hij het in de K-1 zou doen.
aantal lowkicks en zitten gaat hij

Wat Is Deze In De Ooievaar !!
rtodeep is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2008, 18:54   #7
FLX
Competitive Bodybuilder
Gewichtheffer

FLX's Avatar

Karma Power: 9
FLX is herboren in de Dier realmFLX is herboren in de Dier realmFLX is herboren in de Dier realm
Al vanaf kleins af aan mijn favoriet :

YouTube - Evander Holyfield: Warrior Spirit Part 2

Zeg maar Lex ipv FLX..
FLX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2008, 21:25   #8
Advanced Bodybuilder

mammoth's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 5 mammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (1 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door rtodeep Bekijk Post
ja als beginner wel, maar als ie 1 jaartje daarop traint en leert lowkick leert incaseren moet volgens wel veer komen.
Maar denk dat er usa meer geld verdienen valt dan bij de k1
mammoth is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2008, 08:33   #9
Cool Novice

Leeftijd: 18
Karma Power: 1 UFighter89 zal spoedig beroemd wordenUFighter89 zal spoedig beroemd worden
Citaat:
Origineel gepost door mammoth Bekijk Post
Maar denk dat er usa meer geld verdienen valt dan bij de k1
K betwijfel of er in amerika meer valt te verdienen. Ik weet nix van de salarissen van boksers af, maar het boksen begint in amerika wel een beetje op de achtergrond te geraken door de opkomst van MMA. Ik denk echter wel dat ie beter bij het boksen kan blijven, want over het algemeen doen boksers het toch niet zo super in het kickboksen.
UFighter89 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2008, 08:37   #10
Cool Novice

Karma Power: 1 UFighter89 zal spoedig beroemd wordenUFighter89 zal spoedig beroemd worden

YouTube - Muhammad Ali Compilation

Toch ook maar even een filmpje van "the greatest" vind persoonlijk toch dat die niet kan ontbreken in een ropic over boksen.
Oud 14 April 2008, 11:09   #11
Dutch Bodybuilder

LennyMclean's Avatar

Karma Power: 4 LennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Citaat:
Origineel gepost door UFighter89 Bekijk Post
K betwijfel of er in amerika meer valt te verdienen. Ik weet nix van de salarissen van boksers af, maar het boksen begint in amerika wel een beetje op de achtergrond te geraken door de opkomst van MMA. Ik denk echter wel dat ie beter bij het boksen kan blijven, want over het algemeen doen boksers het toch niet zo super in het kickboksen.
Zal eens even een klein voorbeeld geven van een groot gevecht in 2007. Floyd Mayweather Jr VS Oscar de la hoya. Mayweather kreeg voor deze partij 35 miljoen dollar. De la Hoya 58 miljoen dollar. Een top-bokser lacht om de bedragen die Fedor en Sem krijgen voor respectievelijk MMA en K1 en vegen daar hun kont mee af.

We're running on the spot...always have...always will.
We're just the next generation of the emotionally crippled.
LennyMclean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2008, 11:15   #12
Dutch Bodybuilder

LennyMclean's Avatar

Karma Power: 4 LennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLennyMclean heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Citaat:
Origineel gepost door rtodeep Bekijk Post
Is ook zo omgedraait, laat de beste k1 en mma vechters ter wereld eens 12 ronden met een "prime" Roy Jones jr. boksen en Roy bitchslapt en spankt ze 12 ronden lang. Een kleine rectificatie, ik zie geen k1 of mma vechter 12!!! ronden volmaken, dit gegeven word nog al eens vergeten dat boksers soms tot 12 ronden moeten volmaken, dat zijn pas prestaties, niet die "pussy" 3x3 minuten in K1.

Oud 14 April 2008, 11:16   #13
Dutch Bodybuilder

LennyMclean's Avatar

YouTube - Iron Mike: 6 Punch Combination

Oud 14 April 2008, 11:18   #14
Cool Novice

Citaat:
Origineel gepost door LennyMclean Bekijk Post
Zal eens even een klein voorbeeld geven van een groot gevecht in 2007. Floyd Mayweather Jr VS Oscar de la hoya. Mayweather kreeg voor deze partij 35 miljoen dollar. De la Hoya 58 miljoen dollar. Een top-bokser lacht om de bedragen die Fedor en Sem krijgen voor respectievelijk MMA en K1 en vegen daar hun kont mee af.
Dit zijn dan wel natuurlijk twee van de bekendste vechters in die gewichtsklasse. Maar toegegeven als je de bedragen ziet die ze in de ufc of de K-1 krijgen dan is dit toch echt vele malen meer.
Oud 14 April 2008, 11:25   #15
Dutch Bodybuilder

LennyMclean's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door UFighter89 Bekijk Post
Dit zijn dan wel natuurlijk twee van de bekendste vechters in die gewichtsklasse. Maar toegegeven als je de bedragen ziet die ze in de ufc of de K-1 krijgen dan is dit toch echt vele malen meer.
Tuurlijk zijn dit 2 absolute toppers die ik noem, maar als je kijkt dat Sem 400.000 dollar krijgt voor zijn overwinning in Japan....tja, dan moetje toch wel even slikken als je hoort dat een mannetje dat maar de helft zoveel weegt als Sem 56.000.000 dollar incasseert voor 1 partij.

Oud 14 April 2008, 12:31   #16
Dutch Bodybuilder

LennyMclean's Avatar

Citaat:
Tuurlijk zijn dit 2 absolute toppers die ik noem, maar als je kijkt dat Sem 400.000 dollar krijgt voor zijn overwinning in Japan....tja, dan moetje toch wel even slikken als je hoort dat een mannetje dat maar de helft zoveel weegt als Sem 56.000.000 dollar incasseert voor 1 partij.
Het laat in ieder geval duidelijk zien dat The noble art of self defence, boksen dus, nog altijd de nummer 1 vechtsport is. Ook al ligt het hoogtepunt van het boksen wereldwijd in ieder opzicht duidelijk achter ons. Het is ook overduidelijk dat zowel K1 of MMA nooit de hoogtes zullen halen die boksen wel heeft gehaald.

Laatste tip, mocht je als bokser ooit in de penarie komen doordat een mixed martial artist jou een armklem of beenklem oplegt, dan is er altijd nog de "Tyson-way-out" bijt hem of zoals tegen Holyfield in zijn oor of bijt hem zoals tegen Lennox Lewis in zijn kuit. Kan geen Fedor armklem of beenklem tegen op, mijn inziens althans. Deze laaste alinea mag gezien worden als grapje. dank u.

Oud 14 April 2008, 12:55   #17
Dutch Bodybuilder

peccie's Avatar

Karma Power: 5 peccie is een naam gekend door allenpeccie is een naam gekend door allenpeccie is een naam gekend door allenpeccie is een naam gekend door allenpeccie is een naam gekend door allenpeccie is een naam gekend door allenpeccie is een naam gekend door allenpeccie is een naam gekend door allen
Citaat:
Is ook zo omgedraait, laat de beste k1 en mma vechters ter wereld eens 12 ronden met een "prime" Roy Jones jr. boksen en Roy bitchslapt en spankt ze 12 ronden lang. Een kleine rectificatie, ik zie geen k1 of mma vechter 12!!! ronden volmaken, dit gegeven word nog al eens vergeten dat boksers soms tot 12 ronden moeten volmaken, dat zijn pas prestaties, niet die "pussy" 3x3 minuten in K1.
Die 3x3 in de K1 is idd niet zwaar, wat wel zwaar is is dat je als je wint meerdere wedstrijden moet vechten op 1 avond. Dat zie ik weinig boksers doen. Geloof mij maar als ik zeg dat goed getrainde thaiboksers en MMA vechters met gemak 12 ronden uit boksen. Echt met gemak! Ik heb zowel boksen, thaiboksen als MMA gedaan en ik kan je zeggen dat MMA conditioneel gezien het zwaarste is dat ik ooit gedaan heb.

Squat ( parallel) 1x200 kg
Bank 1x134 kg
Deadlift 1x200 kg
Totaal 534
peccie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2008, 13:06   #18
Dutch Bodybuilder

LennyMclean's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door peccie Bekijk Post
Die 3x3 in de K1 is idd niet zwaar, wat wel zwaar is is dat je als je wint meerdere wedstrijden moet vechten op 1 avond. Dat zie ik weinig boksers doen. Geloof mij maar als ik zeg dat goed getrainde thaiboksers en MMA vechters met gemak 12 ronden uit boksen. Echt met gemak! Ik heb zowel boksen, thaiboksen als MMA gedaan en ik kan je zeggen dat MMA conditioneel gezien het zwaarste is dat ik ooit gedaan heb.
Is dan ook alleen het geval bij toernooien, en dan kom je nog zelden aan 12 ronden. Dan is er ook nog het gegeven dat ze kunnen rusten en recupereren tussen de partijen door. Pas op, ik wil niet negatief zijn over K1 of MMa, ben zelf ook een liefhebber van deze sporten. En dat er atleten zijn in die wereld die ook 12 ronden kunnen uitboksen geloof ik best, maar niet allemaal en zeker niet met groot gemak. En MMa zal zeker conditioneel zwaarder zijn ivm de slopende grondgevechten die je voert. Daarom kun je die vergelijking ook niet trekken, zijn gewoon 2 verschillende disciplines.

Oud 14 April 2008, 14:18   #19
Cool Novice

Dat is bij dit soort vergelijkingen altijd een beetje het geval. Het is appels met peren vergelijken. Er zijn gewoon te veel factoren die verschillen. Ik ben meer een fan van het MMA omdat ik vind dat er vaak (vooral bij boksen) te lang niks gebeurt. Ik moet wel toegeven dat alle atleten in zowel K-1, MMA, en boksen enorme atleten zijn!
Oud 14 April 2008, 16:32   #20
Dutch Bodybuilder

insanityy's Avatar

Karma Power: 3 insanityy heeft veel om trots over te zijninsanityy heeft veel om trots over te zijninsanityy heeft veel om trots over te zijninsanityy heeft veel om trots over te zijninsanityy heeft veel om trots over te zijninsanityy heeft veel om trots over te zijninsanityy heeft veel om trots over te zijninsanityy heeft veel om trots over te zijninsanityy heeft veel om trots over te zijninsanityy heeft veel om trots over te zijn
lol pussy 3x3 min , yeah right. in de laatste ronden bij boksen staan ze meer elkaar te knuffelen dan wat anders , beter is dan het ronden aantal naar beneden halen zodat er meer actie is.
insanityy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Tags
boksen, filmpjes

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels