| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 0 | bas rutten in fight masters op nat geo echt de moeite om te bekijken. voor zij die de aflevering van gisteren niet gezien hebben zaterdag om 21.00 is er een herhaling. hier een preview: YouTube - Masters of Mixed Martial Arts |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder | |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder |
__________________ You Fuck With Me, You Fuckin’ With The Best !!! Wat Is Deze In De Ooievaar !! |
| | |
| | #4 |
| Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 0 | wist niet dat er al een topic was, zeer goed trouwens om deze filmpjes te posten |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 3 | Idd, coole aflevering. Als je van de metingen uit zou gaan is een MMA'er idd de ultieme gladiator. Hoewel de karate/taekewondo/etc vs MMA altijd leuke filmpjes opleverd.
__________________ AKA Lobsterboy Clean & Jerk maakt mij supersterk Big Lobstar Lovers Club God is als Sinterklaas, gewoon een ouwe lul met een baard. |
| | |
| | #6 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 1 | WANNEER KOMT FIGHT SCIENCE TROUWENS, ELKE ZATERDAG 21.00 ? Ik zie het nooit op televisie maar als het zo is dan wil ik zeker wel kijken elke keer!
__________________ DE MISLUKTE RACE OM 6 WEKEN ONTHOUDING 15-10-2007 ===>>> 76 KG, 182 CM 15-11-2007 ===>>> 78 KG, 182 CM 15-12-2007 ===>>> 80 KG, 182 CM 01-01-2008 ===>>> 82 KG!! |
| | |