AndroidHealthClinic

Allistair Overeem gaat tekenen bij de UFC(eindelijk bevestigd)

Bezoekers in dit topic

tremendes

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2006
Berichten
11.662
Waardering
2.927
Lengte
1m86
Massa
102kg
Dit nieuws is heter dan heet en lees je voor het eerst hier!

Allistair Overeem gaat tekenen bij de UFC!!!

Papierwerk en alles is rond.

Nieuws mocht absoluut niet naar buiten, omdat Allistair contractueel nog 2 gevechten voor Strikeforce af moet werken.

Kan niet zeggen hoe ik hier aan kom, maar geloof me dit is real.

Damn...dit verdient een shitload aan karma.:D

ali.jpg
 
Laatst bewerkt:
Sick! Beter dan maar wachten tot Fedor! Kan niet wachten!
 
Sick! Beter dan maar wachten tot Fedor! Kan niet wachten!

Hij heeft nog 2 partijen te gaan...

Ik zou zeggen...eerst Werdum slopen en dan Fedor.

Lekker gevoel met in je achterhoofd een contract van de UFC op zak.
 
Goede zaak! Ben benieuwd hoe hij het daar gaat doen.
 
Maak ik er een topic over op sherdog word ik gelijk gebanned en topic verwijderd.. Lol... wtf :D
 
Nieuws mocht absoluut niet naar buiten, ORLY :D
 
Zou mooi zijn. Hij kan met de juiste hype en marketing een van de grootste heavyweights ooit worden in de UFC. Ik ben alleen benieuwd of de UFC hem dan ook UFC laat combineren met K1. Hopelijk wint hij van Werdum en Fedor zodat hij als top heavyweight de UFC binnen komt. Mocht hij verliezen van Fedor blijf je altijd discussie houden.
 
Tremendes = Allistair Overeem :D:D
 
vette shit ouwe!
 
Gelijk morgen ochtend weer MMA. Dikke ''Allistair wannabee'' motivatie nu... :D
 
Hehe eindelijk! Nu word Overeem weer echt een keer getest.

Maar zijn laatste partijen moeten wel tegen Werdum en Fedor gaan, of iig 1 tegen Fedor.
 
Goed nieuws als het zo is!

Ik ben benieuwd hoe Alistair zich gaat meten met de jongens in de UFC. Ik denk dan vooral aan een Lesnar, Mir, Carwin, en Valesquez, omdat ik eerlijk gezegd denk dat Overeem zn worstelen en grappling nog wat verbeterd kunnen/moeten worden. Time will tell.
 
Sick dan komt er een nieuwe gevaarlijke heavyweights bij voor de UFC.
 
Blij om dit te horen, worden mooie matches :)
 
Zou mooi zijn. Hij kan met de juiste hype en marketing een van de grootste heavyweights ooit worden in de UFC. Ik ben alleen benieuwd of de UFC hem dan ook UFC laat combineren met K1. Hopelijk wint hij van Werdum en Fedor zodat hij als top heavyweight de UFC binnen komt. Mocht hij verliezen van Fedor blijf je altijd discussie houden.

Een combinatie met K1 zie ik dan niet gebeuren, iets zegt me dat Allistair komende K1 grandprix vol voor die titel gaat dan is hij er 2 jaar mee bezig geweest om daar champ te worden en dan is het even genoeg, vergeet niet dat K1 een mogelijkheid is geweest dat op z'n pad is gekomen in een voor hem rustig moment in zijn carriere. Pride was ter ziele, strikeforce had geen match up's.
UFC zal zijn volledige aandacht nodig gaan hebben om daar ook succesvol te zullen zijn.

Tremendes = Allistair Overeem :D:D

Damn...Ibo, don't blow my cover!:(
 
Alistair is een ongelofelijk beest, hij traint waar ik ook train en damn hij is de laatste tijd ook weer ongelofelijk goed in shape.
 
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je tremendes opnieuw punten kan geven.

;-)

wanneer Overeem naar UFC gaat, dan zeg ik: "bye bye Lesnar" Na wat Overeem tegen Rogers liet zien denk ik dat hij de krachtigste MMA'er in het circuit is nu
 
Maak ik er een topic over op sherdog word ik gelijk gebanned en topic verwijderd.. Lol... wtf :D

Had er een topic over aangemaakt op een ander forum, maar niemand gelooft het :( misschien worden we wel getrolled door tremendes (jk) :D
 
Back
Naar boven