XXL Nutrition

IGF-1 Des cycle

Bezoekers in dit topic

ikzelf

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
1 mei 2007
Berichten
657
Waardering
9
Hallo,

Ik wilde IGF-1 Des gaan proberen aangezien ik het heb liggen.
Kan ik IGF-1 ook 20min voor het trainen met een insuline spuit in me biceps zetten op alleen trainingsdagen?
Ik zat te denken aan 40mcg per biceps.

Groeten
 
Kan je inderdaad doen. Zorgt voor lokale groei door directe hechting receptoren. Altijd handig op trainingsdagen.

Van des versie is 40mcg per biceps goed.
 
Kan je inderdaad doen. Zorgt voor lokale groei door directe hechting receptoren. Altijd handig op trainingsdagen.

Van des versie is 40mcg per biceps goed.

Is dit niet juist met de Lr3 versie?
 
Lr3 versie bind door zijn structuur minder sterk aan igf bindende proteïnen (igfbp). En deze is ongeveer 12-24u beschikbaar voor je spieren (werking is natuurlijk langer dan dat, dacht 72u). Hierdoor kan deze makkelijker systemisch verspreiden naar andere weefsels en organen (dosisafhankelijk).

igf-1 Des heeft een binding van maar 1% aan deze eiwitten. Hierdoor is er minder nodig voor gelijkende effecten aan lr3. En deze is 10-20 min beschikbaar voor hechting aan receptoren in de spieren. Dus meer geschikt voor lokale toediening gezien er minder kans is op verspreiding.

Alles hangt wel af van de dosis dan. Hoe meer je van lr3 gebruikt, hoe meer naar andere weefsels kan. En gezien deze de tijd heeft is dat reeël. Bij Des versie is hier minder kans op, maar mogelijk bij te hoge hoeveelheden.

Meer info.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/veel-gestelde-vragen-igf-1-a-67150/
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik wilde IGF-1 Des gaan proberen aangezien ik het heb liggen.
Kan ik IGF-1 ook 20min voor het trainen met een insuline spuit in me biceps zetten op alleen trainingsdagen?
Ik zat te denken aan 40mcg per biceps.

Groeten

En waarom geen AAS erbij ? Of IGF bewaren voor na een kuur ?
 
Is niet perse nodig. Het zet aan tot nieuwe spiercellen en dit kan voordelig zijn voor latere groei.

Natuurlijk is de combi met aas nog stuk beter (sneller voor de groei dus).
 
Is niet perse nodig. Het zet aan tot nieuwe spiercellen en dit kan voordelig zijn voor latere groei.

Natuurlijk is de combi met aas nog stuk beter (sneller voor de groei dus).

Inderdaad die gedachte hield ik er ook op na
 
Des versie is dus voor lokale spiergroei meer aan te raden.
 
Laatst bewerkt:
En waarom geen AAS erbij ? Of IGF bewaren voor na een kuur ?

Ben nu 10 weken off dus vind het wat te vroeg om nu weer aas te gaan gebruiken.
Ik zet momenteel wel 3iu hgh. En voor de rest wil ik me armen wat groter hebben.
Ik hoop dat ik zolang mogelijk van de aas kan afblijven en in tussentijd beetje klote met dingen die niet
me eigen test productie onderdrukken.

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 09:32 ----------

Als ik dan benen ga trainen alsnog in me biceps zetten?

Wel ff een setje biceps curl doen?
 
Des versie is dus voor lokale spiergroei meer aan te raden.

Huh wat gaar, moet ik me toch nog maar eens meer gaan inlezen, ook waarom ik dan meestal lees dat mensen Lr3 na de training zetten ipv de Des dus.
 
Sommige verkiezen lr3, maar in principe is Des meer geschikt. Het zou een sterkere lokale werking hebben.

Net na een training zou ik niet doen. Je hebt dan een stijging van MGF ook, dus die zou ik eerst zijn werk laten doen. Door nadien ig-1 te gebruiken heb je een betere werking.

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 13:56 ----------

Ben nu 10 weken off dus vind het wat te vroeg om nu weer aas te gaan gebruiken.
Ik zet momenteel wel 3iu hgh. En voor de rest wil ik me armen wat groter hebben.
Ik hoop dat ik zolang mogelijk van de aas kan afblijven en in tussentijd beetje klote met dingen die niet
me eigen test productie onderdrukken.

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 09:32 ----------

Als ik dan benen ga trainen alsnog in me biceps zetten?

Wel ff een setje biceps curl doen?

hgh kan je eigen test productie onderdrukken ;) Het hecht aan prolacine receptor en onderdrukt zo je testosteron via oestrogeenreceptor stimulatie oa.

igf-1 verlaagt eigen hgh aanmaak en zou dus omgekeerde doen. Het zou zelfs je teelballen op formaat kunnen houden tijdens aas gebruik.

Als je hgh gebruikt zal je igf-1 productie toch al hoger zijn. Lokale toediening van Des gaat specifiek op die spier inwerken wel. Dus als je benen traint zal je igf-1 aanmaak al hoger zijn door hgh.

Dus in principe zou je gewoon in je armen kunnen injecteren zonder negatief effect voor je benen.
 
Back
Naar boven