Fitness Seller

follistatin 344

Bezoekers in dit topic

katsjoee

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 okt 2008
Berichten
1.271
Waardering
83
Lengte
1m78
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Ook al kuur ik nog niet, ben altijd bezig met informatie over AAS en Peptides op te zoeken. Zodat ik een uitgebreide kennis kan verzamelen tegen dat ik eraan begin.

Nu was het mij opgevallen dat er geen 1 topic over follistatin 344 op dbb is.
Iemand al ervaringen, of iemand die hier kennis van heeft?

ergogenics : http://www.ergogenics.org/anabolica181.html


Discuss.
 
ook benieuwd na
 
Deze pep is idd al te verkrijgen, zou niet graag met men genen beginnen te kloten. Dit proces is onomkeerbaar!
 
Volgens mij zou je zoiets nog niet op de zwarte markt kunnen kopen?
 
Deze pep is idd al te verkrijgen, zou niet graag met men genen beginnen te kloten. Dit proces is onomkeerbaar!
Dat is injectie van het gen met dat onderzoek. De peptide zelf is uiteraard gewoon werkzaam zolang je het toedient...

Volgens mij zou je zoiets nog niet op de zwarte markt kunnen kopen?
Follistatin-344 is wel al verkrijgbaar op de zwarte markt, het is echter wel vrij prijzig, en moeilijk te krijgen.

Op professionalmuscle.com liep ook 'n log van iemand die het gebruikte.
 
Laatst bewerkt:
idd vrij prijzig ff gezocht ligt tss de rond 2.. voor 1mg
 
Hoeveel van dat spul heb je nodig voor een kuurtje eigelijk? Heb geloof ik eens gelezen dat er wel erg goeie resultaten mee geboekt worden?
 
de peptide kan je wel kopen voor een belachelijk prijs. Maar dat is niet de virus versie die je genen manipuleert. Dus crap.

Vraag me af wanneer de virus versie op de zwarte markt komt. Had een biochemie professor op school die tijdens een college deze onderwerp ook besprak. De beste man vertelde in een paar zinnen hoe je dat kan maken. Maar begreep er geen **** van :roflol:
 
de peptide kan je wel kopen voor een belachelijk prijs. Maar dat is niet de virus versie die je genen manipuleert. Dus crap.

Vraag me af wanneer de virus versie op de zwarte markt komt. Had een biochemie professor op school die tijdens een college deze onderwerp ook besprak. De beste man vertelde in een paar zinnen hoe je dat kan maken. Maar begreep er geen **** van :roflol:

Jammer anders kon je net zoals snuffsann je eigen shizzle maken:p
 
Jammer anders kon je net zoals snuffsann je eigen shizzle maken:p

daar red je het met een paar bekerglazen niet mee. Mag je een lab met 100k euro aan meet en analyse apparaten hebben :P
 
Als iets te mooi klinkt om waar te zijn...

Foto's van je link doen niet PM
 
Volgens mij zou je zoiets nog niet op de zwarte markt kunnen kopen?

Jawel hoor en qua prijs vergelijkbaar met 2 a 3 flesjes testo
 
Maar is het de real stuff en hoe weet je dit zeker??
 
je kan dit gewoon uit usa laten komen, veel pepitde sites die het verkopen, voor mij te duuur
 
Jawel hoor en qua prijs vergelijkbaar met 2 a 3 flesjes testo

serieus? ik heb begrepen dat je voor een maandje al 1200 euro kwijt bent op een lage dosis?
 
Mogen er voor peptiden eigenlijk bronnen gevraagd en gegeven worden?
 
Back
Naar boven