Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Anabolen > Geavanceerde Discussie en Schema's

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 22 April 2008, 21:45   #1
★Anabolic Experiment ★
Elite Member

Animallegs's Avatar

Leeftijd: 23
Geslacht: M
Karma Power: 10
Animallegs is herboren in de Mens realmAnimallegs is herboren in de Mens realmAnimallegs is herboren in de Mens realmAnimallegs is herboren in de Mens realm
Stuur een bericht via MSN naar Animallegs
Bekijk Galerij (39 foto's)
Beginnen met IGF-1

Hellooow!
Ik heb besloten om te gaan beginnen met IGF-1 en wil hier even nog wat dingen neerzetten ter controle voor mijzelf (en graag jullie reacties hierop!)

Ik ga per getrainde dag, 50mcg zetten in een bicep of been met 0,3x8mm naalden (0,5ml). Ik las in de stickies dat het goed is om ook dextro tabs voor de zekerheid bij je te hebben en zit nog even te denken op welke manier ik het ga zetten qua tijdstip en wil graag jullie mening hierover.

1.
Voor de training. Ik zet het thuis +- half uurtje voor het trainen en na het zetten eet ik ong. 60gr rijst met 60gr kip en een wheyshake met wat dextrose erin. Voor de training, omdat de pomp (schijnbaar) enorm goed te voelen is.

2.
In principe hetzelfde maar dan na de training. Met het eten ed. Wat mij alleen bij deze optie tegenhoud is dat ze op de gym moeilijk kunnen gaan doen over het feit dat ik ineens elke dag naar de wc ga en daarna ga eten, (geloof me, die vent die wij achter de bar hebben is niet achterlijk en wil dit niet hebben)

Nog een vraagje is of je er gewoon lekker bij kan blijven cardioen (4x PW 45min.)

Nou alvast bedankt voor de antwoorden!
Groetjesss!!!

Ready to inject IGF-1, Test-E and Trenbolone-Ace

Llounge & Animallegs => de reetridders van DBB
Animallegs is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22 April 2008, 22:20   #2
Freaky Bodybuilder
Powerlifter Gewichtheffer

rnbflavour's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 12
rnbflavour is herboren in de Mens realmrnbflavour is herboren in de Mens realmrnbflavour is herboren in de Mens realm
Bekijk Galerij (1 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Animallegs Bekijk Post
Hellooow!
Ik heb besloten om te gaan beginnen met IGF-1 en wil hier even nog wat dingen neerzetten ter controle voor mijzelf (en graag jullie reacties hierop!)

Ik ga per getrainde dag, 50mcg zetten in een bicep of been met 0,3x8mm naalden (0,5ml). Ik las in de stickies dat het goed is om ook dextro tabs voor de zekerheid bij je te hebben en zit nog even te denken op welke manier ik het ga zetten qua tijdstip en wil graag jullie mening hierover.

1.
Voor de training. Ik zet het thuis +- half uurtje voor het trainen en na het zetten eet ik ong. 60gr rijst met 60gr kip en een wheyshake met wat dextrose erin. Voor de training, omdat de pomp (schijnbaar) enorm goed te voelen is.

2.
In principe hetzelfde maar dan na de training. Met het eten ed. Wat mij alleen bij deze optie tegenhoud is dat ze op de gym moeilijk kunnen gaan doen over het feit dat ik ineens elke dag naar de wc ga en daarna ga eten, (geloof me, die vent die wij achter de bar hebben is niet achterlijk en wil dit niet hebben)

Nog een vraagje is of je er gewoon lekker bij kan blijven cardioen (4x PW 45min.)

Nou alvast bedankt voor de antwoorden!
Groetjesss!!!
Kun je dat niet in de auto doen dan?

rnbflavour is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 April 2008, 22:43   #3
★Anabolic Experiment ★
Elite Member

Animallegs's Avatar

Animallegs is herboren in de Mens realmAnimallegs is herboren in de Mens realmAnimallegs is herboren in de Mens realmAnimallegs is herboren in de Mens realm
Citaat:
Origineel gepost door rnbflavour Bekijk Post
Kun je dat niet in de auto doen dan?
Hmmm nee niet echt. De gym ligt in een hele drukke wijk, vlak naast bushaltes, kruispunt en... Het politie bureau! Dus auto is niet echt een optie haha!

Oud 22 April 2008, 22:44   #4
Freaky Bodybuilder
Powerlifter Gewichtheffer

rnbflavour's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 12
rnbflavour is herboren in de Mens realmrnbflavour is herboren in de Mens realmrnbflavour is herboren in de Mens realm
Bekijk Galerij (1 foto's)
Citaat:
Hmmm nee niet echt. De gym ligt in een hele drukke wijk, vlak naast bushaltes, kruispunt en... Het politie bureau! Dus auto is niet echt een optie haha!

sorry voor de domme vraag misschien maar wat zou er gebeuren als een agent ziet dat jij IGF-1 spuit? en geen dealerachtige hoeveelheden bij je hebt?

en anders rijd je toch eerst even naar een rustiger stukje?

rnbflavour is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 April 2008, 23:05   #5
Freaky Bodybuilder

roberto24's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 13
roberto24 is herboren in de Mens realmroberto24 is herboren in de Mens realmroberto24 is herboren in de Mens realm
wikkel het gewoon in een handdoek en doe het tijdens het douchen.
Oud 23 April 2008, 04:55   #6
★Anabolic Experiment ★
Elite Member

Animallegs's Avatar

Okeej dus jullie vinden na het trainen beter, meen ik hieruit op te maken

Oud 23 April 2008, 09:15   #7
Advanced Bodybuilder
Elite Member

krieltje's Avatar

Leeftijd: 42
Karma Power: 8 krieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren worden
Stuur een bericht via MSN naar krieltje
slinnaaldje nemen.ff naar de wc,dan zetten.
Je zal van 2x 25mcgr echt geen hypo krijgen bro.Dan iig een paar tabs dextro bij de hand.
krieltje is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2008, 11:24   #8
★Anabolic Experiment ★
Elite Member

Animallegs's Avatar

okeej, maar jij zegt 2x25mcg? jij bedoelt zeker dat je dan bij een split schema bij bijv borst/bicep in allebei die spieren 25mcg zet ipv 50mcg in 1 spier?

Oud 23 April 2008, 11:38   #9
Advanced Bodybuilder
Elite Member

krieltje's Avatar

Karma Power: 8 krieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren wordenkrieltje zal spoedig herboren worden
Igf zorgt voor groei ter plaatsen,zou dus wel je linker EN je rechterhelft injecteren
Oud 23 April 2008, 12:00   #10
Dutch Bodybuilder

Nitric's Avatar

Karma Power: 3 Nitric heeft veel om trots over te zijnNitric heeft veel om trots over te zijnNitric heeft veel om trots over te zijnNitric heeft veel om trots over te zijnNitric heeft veel om trots over te zijnNitric heeft veel om trots over te zijnNitric heeft veel om trots over te zijnNitric heeft veel om trots over te zijnNitric heeft veel om trots over te zijnNitric heeft veel om trots over te zijnNitric heeft veel om trots over te zijn
Citaat:
Origineel gepost door krieltje Bekijk Post
Igf zorgt voor groei ter plaatsen,zou dus wel je linker EN je rechterhelft injecteren
Ben ik niet geheel met je eens, IGF hecht zich direct aan receptoren in beschadigd spierweefsel, daarom is het beter direct na de training in de laatst getrainde spiergroep te injecteren. Aangezien het meestal om IGFlr3 (long) gaat, is er een groot deel van de IGF dat toch nog aan de wandel gaat en zich uiteindelijk hecht aan receptoren verspreid door het hele lichaam(Systimatische groei).

In principe is 40mcg (dus bv 2x 20mcg) meer dan voldoende voor Hyperplasia(celgroei) dus spieropbouw, alles wat daarboven geinjecteerd wordt gaat aan de wandel en hecht zich zoals gezegd aan andere receptoren, vandaar dat het gebruik van 100mcg volstrekt idioot is en overtollig gebruik voornamelijk zorgt voor groei van dingen die je absoluut niet wil laten groeien b.v. de ingewanden aangezien hier de meeste "vrije" IGF receptoren zitten.

Het beste is direct na de training(eventueel training aanpassen op de laatst te trainen spiergroep... voor injectie) en het beste is om het grotedeel van je inname van koolhydraten gedurende de dag te beperken en pas tot je te nemen na het injecteren van IGF. Dus b.v. een vitargo na het zetten van IGF wil de werking zeker ten goedekomen.

Vrede.......
Nitric is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2008, 17:34   #11
bodybuilding coach
Elite Member Powerlifter Strongman Gewichtheffer

HITMAN's Avatar

Karma Power: 17
HITMAN is herboren in de Halfgod realmHITMAN is herboren in de Halfgod realmHITMAN is herboren in de Halfgod realmHITMAN is herboren in de Halfgod realmHITMAN is herboren in de Halfgod realm
Stuur een bericht via MSN naar HITMAN
Bekijk Galerij (3 foto's)
Je hoeft het niet gelijk na je trianing te zetten, 20 minuten na je training ivm je hoge insuline piek.
Je bent vast wel creatief genoeg om ergens een plekje te vinden om te injeceten

derin004@hotmail.com

Voorzitter AAA elite club
HITMAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2008, 17:58   #12
Advanced Bodybuilder
Elite Member

krieltje's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Nitric Bekijk Post
Ben ik niet geheel met je eens, IGF hecht zich direct aan receptoren in beschadigd spierweefsel, daarom is het beter direct na de training in de laatst getrainde spiergroep te injecteren. Aangezien het meestal om IGFlr3 (long) gaat, is er een groot deel van de IGF dat toch nog aan de wandel gaat en zich uiteindelijk hecht aan receptoren verspreid door het hele lichaam(Systimatische groei).

In principe is 40mcg (dus bv 2x 20mcg) meer dan voldoende voor Hyperplasia(celgroei) dus spieropbouw, alles wat daarboven geinjecteerd wordt gaat aan de wandel en hecht zich zoals gezegd aan andere receptoren, vandaar dat het gebruik van 100mcg volstrekt idioot is en overtollig gebruik voornamelijk zorgt voor groei van dingen die je absoluut niet wil laten groeien b.v. de ingewanden aangezien hier de meeste "vrije" IGF receptoren zitten.

Het beste is direct na de training(eventueel training aanpassen op de laatst te trainen spiergroep... voor injectie) en het beste is om het grotedeel van je inname van koolhydraten gedurende de dag te beperken en pas tot je te nemen na het injecteren van IGF. Dus b.v. een vitargo na het zetten van IGF wil de werking zeker ten goedekomen.

Vrede.......
wat vertel ik anders dan jouw bro,er staat toch niet neem 100mcgr en schiet die in je pens?

Gewoon 2x20 of 2x25 of 2x30 mcgr na het trainen links en rechts aanbrengen met slinnaaldje
Oud 23 April 2008, 18:13   #13
★Anabolic Experiment ★
Elite Member

Animallegs's Avatar

Trouwens.. Na de krachttraining cardio ik nog 45 minuten. moet ik het dan echt na de KT doen? Dan stap ik gewoon ff van de fiets en zet ik ff en ga dan weer verder dat zou heel goed uitkomen!

Oud 24 April 2008, 09:16   #14
Dutch Bodybuilder

Nitric's Avatar

Karma Power: 3 Nitric heeft veel om trots over te zijnNitric heeft veel om trots over te zijnNitric heeft veel om trots over te zijnNitric heeft veel om trots over te zijnNitric heeft veel om trots over te zijnNitric heeft veel om trots over te zijnNitric heeft veel om trots over te zijnNitric heeft veel om trots over te zijnNitric heeft veel om trots over te zijnNitric heeft veel om trots over te zijnNitric heeft veel om trots over te zijn
Citaat:
wat vertel ik anders dan jouw bro,er staat toch niet neem 100mcgr en schiet die in je pens?

Gewoon 2x20 of 2x25 of 2x30 mcgr na het trainen links en rechts aanbrengen met slinnaaldje

Nee, in tegenstelling tot wat de meesten denken en jij hier ook zegt : "IGF zorgt voor lokale spiergroei" probeer ik duidelijk te maken dat het tegenovergestelde waar is. IGF-1 LR3 zorgt ook weldegelijk voor systimatische groei!
Daarbij benadruk ik alleen(klopt dat jij dit niet hebt gezegd) dat een excess van 2X20 mcg zorgt voor ongewenste groei van ingewanden!

Citaat:
Trouwens.. Na de krachttraining cardio ik nog 45 minuten. moet ik het dan echt na de KT doen? Dan stap ik gewoon ff van de fiets en zet ik ff en ga dan weer verder dat zou heel goed uitkomen!
Beste is direct binnen 5 minuten na de training, gevolgd door carbs!
Nitric is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 09:31   #15
Advanced Bodybuilder
Elite Member

krieltje's Avatar

daarom niet zoals jin zegt in je pens prikken.
Hoger dan 40/50mcgr is nix omdat het idd een lange halfwaardetijd heeft,en het gaat zoeken naar igf receptoren in het lichaam.Beneden 50mcgr en niet in de buik gezet heb je daar de minste kans op.

Eigenlijk kan je beter IGF-1 gebruiken.deze zal voor betere plaatselijke groei zorgen en geen contact maken met overige igf receptoren,omdat het maar een paar minuten werkt.

Bovenstaande is eigenlijk basic info.Een ieder die dat standaard niet weet,is daar dus ook niet klaar voor.
Oud 25 April 2008, 17:57   #16
Novice

Mishale's Avatar

Geslacht: V
Karma Power: 0 Mishale is op een gedistingeerde weg
Kan je dat niet in de kleedkamer/douche ruimte(mits deze vrij is natuurlijk - das een ander probleem) zetten?

Maybe we should burn the house down...
Mishale is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2008, 11:43   #17
Competitive Bodybuilder

Den_bb's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 7 Den_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te worden
fuck die vent joh
ik heb altijd honger na trainen, en een plasje doen na het trainen is toch niet zo raar.
Den_bb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2008, 14:32   #18
★Anabolic Experiment ★
Elite Member

Animallegs's Avatar

Nee is ook zo, maar hij gaat al flippen als je vraagt hoe de nieuwe fiets werkt. We vonden hem niet zo goed als de oude en toen zei hij van : "als het je niet bevalt ga je maar naar een andere sportschool" whaha de kneus!

Oud 9 May 2008, 17:35   #19
Dutch Bodybuilder

seeker's Avatar

Karma Power: 6 seeker zal spoedig beroemd wordenseeker zal spoedig beroemd worden
Citaat:
daarom niet zoals jin zegt in je pens prikken.
Hoger dan 40/50mcgr is nix omdat het idd een lange halfwaardetijd heeft,en het gaat zoeken naar igf receptoren in het lichaam.Beneden 50mcgr en niet in de buik gezet heb je daar de minste kans op.

Eigenlijk kan je beter IGF-1 gebruiken.deze zal voor betere plaatselijke groei zorgen en geen contact maken met overige igf receptoren,omdat het maar een paar minuten werkt.

Bovenstaande is eigenlijk basic info.Een ieder die dat standaard niet weet,is daar dus ook niet klaar voor.
Ik zet altijd 2x 50 mcg... Is dat tegenwoordig old fashion ofzo? Vroeger zette iedereen zoveel.

Heb je hier info over?
Oud 10 May 2008, 08:02   #20
Advanced Bodybuilder
Elite Member

krieltje's Avatar

Als je ff zoekt,zie je dat de halfwaardetijd erg lang is.De igf zal andere receptoren gaan zoeken.Bijv in je darmen.Dus erg hoge hoeveelheden zal iets extra aan risico gaan meebrengen.Maar op US boards prikken ze allemaal rond de 100mcgr pw.Dus het is zeker niet ongewoon bro.
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels