| | #1 |
| ★Anabolic Experiment ★ | Beginnen met IGF-1 Hellooow! Ik heb besloten om te gaan beginnen met IGF-1 en wil hier even nog wat dingen neerzetten ter controle voor mijzelf (en graag jullie reacties hierop!) Ik ga per getrainde dag, 50mcg zetten in een bicep of been met 0,3x8mm naalden (0,5ml). Ik las in de stickies dat het goed is om ook dextro tabs voor de zekerheid bij je te hebben en zit nog even te denken op welke manier ik het ga zetten qua tijdstip en wil graag jullie mening hierover. 1. Voor de training. Ik zet het thuis +- half uurtje voor het trainen en na het zetten eet ik ong. 60gr rijst met 60gr kip en een wheyshake met wat dextrose erin. Voor de training, omdat de pomp (schijnbaar) enorm goed te voelen is. 2. In principe hetzelfde maar dan na de training. Met het eten ed. Wat mij alleen bij deze optie tegenhoud is dat ze op de gym moeilijk kunnen gaan doen over het feit dat ik ineens elke dag naar de wc ga en daarna ga eten, (geloof me, die vent die wij achter de bar hebben is niet achterlijk en wil dit niet hebben) Nog een vraagje is of je er gewoon lekker bij kan blijven cardioen (4x PW 45min.) Nou alvast bedankt voor de antwoorden! Groetjesss!!!
__________________ Proud member of The DBB Traps Squad Ready to inject IGF-1, Test-E and Trenbolone-Ace Llounge & Animallegs => de reetridders van DBB |
| | |
| | #2 | |
| Freaky Bodybuilder | Citaat:
| |
| | |
| | #3 |
| ★Anabolic Experiment ★ | Hmmm nee niet echt. De gym ligt in een hele drukke wijk, vlak naast bushaltes, kruispunt en... Het politie bureau! Dus auto is niet echt een optie haha!
__________________ Proud member of The DBB Traps Squad Ready to inject IGF-1, Test-E and Trenbolone-Ace Llounge & Animallegs => de reetridders van DBB |
| | |
| | #4 | |
| Freaky Bodybuilder | Citaat:
sorry voor de domme vraag misschien maar wat zou er gebeuren als een agent ziet dat jij IGF-1 spuit? en geen dealerachtige hoeveelheden bij je hebt? en anders rijd je toch eerst even naar een rustiger stukje? | |
| | |
| | #5 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 13 | wikkel het gewoon in een handdoek en doe het tijdens het douchen.
__________________ 1.77 95kg 13% |
| | |
| | #6 |
| ★Anabolic Experiment ★ | Okeej dus jullie vinden na het trainen beter, meen ik hieruit op te maken
| | |
| | #7 |
| Advanced Bodybuilder | slinnaaldje nemen.ff naar de wc,dan zetten. Je zal van 2x 25mcgr echt geen hypo krijgen bro.Dan iig een paar tabs dextro bij de hand. |
| | |
| | #8 |
| ★Anabolic Experiment ★ | okeej, maar jij zegt 2x25mcg? jij bedoelt zeker dat je dan bij een split schema bij bijv borst/bicep in allebei die spieren 25mcg zet ipv 50mcg in 1 spier?
| | |
| | #9 |
| Advanced Bodybuilder | Igf zorgt voor groei ter plaatsen,zou dus wel je linker EN je rechterhelft injecteren |
| | |
| | #10 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 3 | Citaat:
In principe is 40mcg (dus bv 2x 20mcg) meer dan voldoende voor Hyperplasia(celgroei) dus spieropbouw, alles wat daarboven geinjecteerd wordt gaat aan de wandel en hecht zich zoals gezegd aan andere receptoren, vandaar dat het gebruik van 100mcg volstrekt idioot is en overtollig gebruik voornamelijk zorgt voor groei van dingen die je absoluut niet wil laten groeien b.v. de ingewanden aangezien hier de meeste "vrije" IGF receptoren zitten. Het beste is direct na de training(eventueel training aanpassen op de laatst te trainen spiergroep... voor injectie) en het beste is om het grotedeel van je inname van koolhydraten gedurende de dag te beperken en pas tot je te nemen na het injecteren van IGF. Dus b.v. een vitargo na het zetten van IGF wil de werking zeker ten goedekomen. Vrede....... | |
| | |
| | #11 |
| bodybuilding coach | Je hoeft het niet gelijk na je trianing te zetten, 20 minuten na je training ivm je hoge insuline piek. Je bent vast wel creatief genoeg om ergens een plekje te vinden om te injeceten
__________________ Hij is meedogeloos, hij heeft dodelijke precisie, hij heeft geen naam, maar een nummer... hij is Hitman derin004@hotmail.com Voorzitter AAA elite club |
| | |
| | #12 | |
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
Gewoon 2x20 of 2x25 of 2x30 mcgr na het trainen links en rechts aanbrengen met slinnaaldje | |
| | |
| | #13 |
| ★Anabolic Experiment ★ | Trouwens.. Na de krachttraining cardio ik nog 45 minuten. moet ik het dan echt na de KT doen? Dan stap ik gewoon ff van de fiets en zet ik ff en ga dan weer verder
| | |
| | #14 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 3 | Citaat:
Nee, in tegenstelling tot wat de meesten denken en jij hier ook zegt : "IGF zorgt voor lokale spiergroei" probeer ik duidelijk te maken dat het tegenovergestelde waar is. IGF-1 LR3 zorgt ook weldegelijk voor systimatische groei! Daarbij benadruk ik alleen(klopt dat jij dit niet hebt gezegd) dat een excess van 2X20 mcg zorgt voor ongewenste groei van ingewanden! Beste is direct binnen 5 minuten na de training, gevolgd door carbs! | |
| | |
| | #15 |
| Advanced Bodybuilder | daarom niet zoals jin zegt in je pens prikken. Hoger dan 40/50mcgr is nix omdat het idd een lange halfwaardetijd heeft,en het gaat zoeken naar igf receptoren in het lichaam.Beneden 50mcgr en niet in de buik gezet heb je daar de minste kans op. Eigenlijk kan je beter IGF-1 gebruiken.deze zal voor betere plaatselijke groei zorgen en geen contact maken met overige igf receptoren,omdat het maar een paar minuten werkt. Bovenstaande is eigenlijk basic info.Een ieder die dat standaard niet weet,is daar dus ook niet klaar voor. |
| | |
| | #16 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: België Geslacht: V
Karma Power: 0 | Kan je dat niet in de kleedkamer/douche ruimte(mits deze vrij is natuurlijk - das een ander probleem) zetten?
__________________ D.A.B.D.A. Maybe we should burn the house down... |
| | |
| | #17 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: rotterdam Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 7 | fuck die vent joh ik heb altijd honger na trainen, en een plasje doen na het trainen is toch niet zo raar. |
| | |
| | #18 |
| ★Anabolic Experiment ★ | Nee is ook zo, maar hij gaat al flippen als je vraagt hoe de nieuwe fiets werkt. We vonden hem niet zo goed als de oude en toen zei hij van : "als het je niet bevalt ga je maar naar een andere sportschool" whaha de kneus!
| | |
| | #19 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 6 | Citaat:
Heb je hier info over?
__________________ 112,4 kilo 9.1% vet 1.85 lang 22 jaar | |
| | |
| | #20 |
| Advanced Bodybuilder | Als je ff zoekt,zie je dat de halfwaardetijd erg lang is.De igf zal andere receptoren gaan zoeken.Bijv in je darmen.Dus erg hoge hoeveelheden zal iets extra aan risico gaan meebrengen.Maar op US boards prikken ze allemaal rond de 100mcgr pw.Dus het is zeker niet ongewoon bro. |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp |
| Weergave Modus | |
| |