| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale Groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic Opties |
| | #1 |
| Novice Aangemeld: okt 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: M
Stats: Karma: |
Hey Mensen, I'm new on this forum Vraagje. Ik ben al een tijdje bezig met trainen. Vermits ik vroeger een hoge metabolisme had zag ik er strak uit. Om radeloos gewicht bij te krijgen, ben ik dus gaan beginnen bulken, zonder aan cardio te doen (i know...). Het gevolg nu is dat ik gestopt ben met bulken en nu droog probeer te trainen (supersets + cardio). Probleem is dus dat zwembandje. Nu ik heb er geen probleem mee om mij kapot te werken aan cardio, maar ik ben bang dat ik teveel gewicht ga verliezen. Ik ben nu 1.70, en weeg 65kg. Op alle plaatsen sta ik strak, juist niet aan de onderkant van de buik (het zwembandje dus) en de onderkant van de rug. Hebben julie soms tips om dit kwijt te geraken. En de meesten zullen hier bazuinen over dat gaat niet blablabla. Ik ben ervan overtuigd dat het 100% wel gaat. De vraag is hoe krijg je het weg, zonder té veel gewicht te verliezen, want ik kan toch niet onder de 65kg gaan. Thx for the info. Ik hoop alvast dat ik hier "professionele" antwoorden verkrijg |
| | |
| | #2 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: sep 2005 Locatie: FEELGOODLAND Geslacht: M
Stats: Karma: | Vetverlies en Conditietraining > Zwembandje - HEEEEELP!!!
Citaat:
| |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jul 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Zwembandje - HEEEEELP!!!
Onder je dagverbruik aan calorieen eten (250cal ofzo) en de eiwitten nemen aan de hand van je gewicht x1.5 en je zal je spiermassa beschermen
__________________ It's Dangerous To Be Right (When the Government is Wrong) |
| | |
| | #4 |
Damn, onder de 250 cal ?? Dit is wat ik eet gedurende de dag: Morning (8 o'clock) 2 pieces of sliced bread with cheese + 1 cup of coffee 1 fruit 1 whey shake 10-11 o'clock 1 piece of fruit 12-13 big meal (meat or chicken with veggies or pasta) 16 o'clock a snack - like a joghurt or fruit from 19-20.30 o'clock gym at 21 dinner 1 whey shake 4 slices of bread with different meat or cheeses + tea + 2 liters water gedurende de dag. Je kan mij toch niet zeggen, dat ik hier zwaar vet eet... Ik kan me niet inbeelden dat 250 cal zowiso gezond én doeltreffend is... |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jul 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt. Bijv. je dag verbruik is 2500cal.. dan haal je daar de 250 vanaf, komt dus uit op 2250cal.
__________________ It's Dangerous To Be Right (When the Government is Wrong) |
| | |
| | #6 |
| Cool Novice Aangemeld: dec 2004 Locatie: Nederland Geslacht: V
Ik ken iemand op de sportschool die heeft buikvet weten te verminderen door een combinatie van goede voeding, veel cardio en het gebruik van Calciumpyruvaat. Calciumpyruvaat verhoogt de vetverbranding en remt de opslag van vet in de vetcellen. Vooral het vet rond de buik kan verdwijnen.
__________________ Hier ontmoet je andere bodybuilding mannen en vrouwen: http://bodystore.hyves.nl |
| | |
| | #7 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: sep 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Citaat:
| |
| | |
| | #8 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Zwembandje - HEEEEELP!!!
__________________ www.thezeitgeistmovement.com |
| | |
| | #9 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: sep 2008 Locatie: Zeeland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: - 90kg 21% Karma: | Re: Zwembandje - HEEEEELP!!!
T4 gebruiken.
__________________ RESPECT Dorian Yates - Blood And Guts Weer begonnen na een jaar drugs/alchol. Eerst cutten! TRAIN/BEUK MUZIEK |
| | |
| | #10 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: feb 2004 Locatie: België Leeftijd: 24 Geslacht: M
"babyvet" verbrand je als laatste, omdat hier de doorbloeding het meest vermindert is bij mannen zit dit babyvet meestal rond het middel plaatselijk vet verbranden is nog steeds niet wetenschappelijk aangetoond, als je het echt kwijt wil, moet je gewoon doorcutten en zal dit vet ook verdwijnen gezien je huidige stats 1.70m en 65kg ga je imo niet veel spiermassa overhouden, als ik jou was zou ik clean bulken tot maart ofzo, en dan cutten voor de zomer
__________________ Assassin: A gentleman with the unique skill of "Breaking In" Woman to the act of anal sex for their first time. Generally, causing the women to develop a great liking to the act, therereby creating what is otherwise known as "Ass Mongers" out of the women. Marriage : It's an agreement in which a man loses his bachelor degree and a woman gains her masters. Divorce : Future tense of Marriage. Yawn : The only time some married men ever get to open their mouth. |
| | |
| | #12 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: Zwembandje - HEEEEELP!!!
Citaat:
er staat iedereen hier ergens een artikel als ik me goed herinner was vet transport 10% hoger bij getrainde lichaamsdeel dan in andere delen van het lichaam
__________________ Stats: 1 X 150 bench 1 X 190 squat 1 X 225 deadlift -----------------+ 565 5 X CoC 2.5 / 1 X CoC 3 ( met pols vasthouden ) | |
| | |
| | #13 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: okt 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Zag laatst in een topic ook een linkje naar een gebruiksaanwijzing hoe je je eigen gel kon maken om lokaal vet te verliezen. Maar of je daar iets van moet geloven...
__________________ No really great man ever thought himself so. - William Hazlitt |
| | |
| | #14 |
Clean bulken... Moet ik nog wat over lezen denk ik. Heb al horen spreken van veel groenten te eten en rood vlees/kip/kalkoen, enz. Er was een tijd dat ik MonsterMaxx nam om bij te komen. Dat spul werkt wel, maar het probleem is dat je zeker cardio moet doen. Mijn fout was dus om er geen te doen, met het gevolg dat ik dus nu opgezadeld zit met dat zwembandje. Kan ik na het verliezen van het "bandje", clean cutten in combinatie met MonsterMaxx, of is dit niet aangeraden? |
| | |
| | #15 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2008 Locatie: Gelderland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m78 70kg 13% Karma: | Re: Zwembandje - HEEEEELP!!!
Citaat:
| |
| | |
| | #16 |
SpankSta Je moet leren lezen hé. Ik zei dat ik vroeger gewoon veel wrat zonder aan conditietraining te doen. Niet cleanbulken dus. MonsterMaxx zit bomvol calorieën. Als je dit spul 2x per dag neem, dan verdik je veel bij. Mijn vraag was dus of cleanbulken aangeraden is in combinatie met MonsterMaxx of niet. Ik weet niet waar jij met je hoofd zit...? |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| zwembandje |
| Topic Opties | |
|
|