MuscleMeat

Stevige billen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1986

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 feb 2007
Berichten
1.036
Waardering
43
Beste e-friends,

Het valt me op dat ik 'dikke' billen hebben. Ik train amper dat gedeelte dus daar kan het niet aan liggen, volgens mij is het gewoon genetisch. Het merendeel voelt aan alsof het spieren zijn, maar dat kan ook bedrog zijn. Mijn vetpercentage is circa 12/13%. Meer cardioen en nooit meer het squatrek aanraken? :P

Iemand enig idee of het mogelijk is om die billen iets kleiner te krijgen? ;):D
 
En ik maar denken dat er een jonge meid geholpen wou worden met het verkrijgen van een mooie setje cadetjes.
 
dikke kont jah , is gewoon genetisch :')
 
dikke kont jah , is gewoon genetisch :')

Dikke kont is gewoon een teken dat je diep genoeg squat!

Dus weet trots op je squatkont!

Beste e-friends,

Het valt me op dat ik 'dikke' billen hebben. Ik train amper dat gedeelte dus daar kan het niet aan liggen, volgens mij is het gewoon genetisch. Het merendeel voelt aan alsof het spieren zijn, maar dat kan ook bedrog zijn. Mijn vetpercentage is circa 12/13%. Meer cardioen en nooit meer het squatrek aanraken? :P

Iemand enig idee of het mogelijk is om die billen iets kleiner te krijgen? ;):D

:nowai:
 
Het grappige is dat ik amper squat..

Mijn negerkont zie ik trouwens niet terug bij mijn ouders. Zou het dan toch..? ;)

Neem aan dat zich daar geen vocht kan opstapelen dus dan zal ik toch maar iets meer op de crosstrainer stappen.
 
Vrouwen vallen op billen heb ik wel eens gehoord... dus prijs je gelukkig. (tsss.... kleinere billen....)
 
dikke reet is juist chill toch (zolang het om spieren gaat dan), veel vrouwen vinden een squatkont wel geil, en het is één van de grootste/belangrijkste spieren in je lichaam, aangezien hij meewerkt bij de bewegingen over het heupgewricht
 
wel k*t met broeken. maar 12% dan moet het toch meevallen?..
 
Je squat haast niet en toch zo'n dikbil :P?
Niks mis mee toch, of valt het ERG op in verhouding met de rest van je lichaam?
 
Bij 12-13% dikke billen hebben? Lijkt me nogal sterk... Msch als je zero mass hebt maar anders zijn het gewoon je glutes.
 
dikke reet is juist chill toch (zolang het om spieren gaat dan), veel vrouwen vinden een squatkont wel geil, en het is één van de grootste/belangrijkste spieren in je lichaam, aangezien hij meewerkt bij de bewegingen over het heupgewricht
Nou mijn vriendin dist me altijd dat ik een fatt ass heb:treuren:
 
Nou mijn vriendin dist me altijd dat ik een fatt ass heb:treuren:

dan wordt het JUIST hoog tijd dat je gaat squatten, het moet natuurlijk wel een gespierde kont zijn en geen vette hangwangen van achter :D
 
Haha ik moet hier gewoon even op reageren hoor :p

Heb namelijk hetzelfde altijd al gehad, ook voordat ik trainde en ook mijn vriendin maakt er geintjes over (maar stiekem vind ze het wel leuk :p ).

Gelukkig gewoon spier dus diep squatten gaat me redelijk goed af :D
 
dan wordt het JUIST hoog tijd dat je gaat squatten, het moet natuurlijk wel een gespierde kont zijn en geen vette hangwangen van achter :D
jonge ik squat me de tyfus:D en t is ook grotendeels spier;)
 
leuk man dikke squat reet.
dat betekent dat het squatten zijn vruchten afwerpt

"en die kont dan, die is nog groter als de mijne" hoor je dan af en toe hahaha :P (van een meisje)
 
Hahaha, ik heb er ook last van. Ervaringen met vrouwen zijn postief, tenzij je VP iets te hoog gaat (16-18%), dan lijk je gewoon een fatso in een spannende broek.
 
Hahaha, ik heb er ook last van. Ervaringen met vrouwen zijn postief, tenzij je VP iets te hoog gaat (16-18%), dan lijk je gewoon een fatso in een spannende broek.

haha, bij mij begint het wel eraan te komen dat het bf te hoog word.
zelf zit ik daar niet mee zolang het niet 20++++ word.

alleen me moeder word er gek van. al het gevreet en die dikke kont zegt ze dan.

//
maar ze is vast jaloers, want de mijne is groter
 
nou is wel erg gesteld met jullie dan. Hoor nooit wat over mn kont, en die is wel groot. En zit ook nog op 20+ BF.
 
Back
Naar boven