| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Competitive Bodybuilder | in de refeed:ook kh voor het slapen bij de kwark?
Vandaag hou ik mijn refeeddag.Nu stel ik me de vraag of het dan de bedoeling is dat je ook voor het slapen complexe kh binnen moet krijgen of beter niet?
|
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: aug 2009 Locatie: België Geslacht: M
Stats: 1m75 83kg 20% Karma: | Re: in de refeed:ook kh voor het slapen bij de kwark?
Neen
__________________ Train like A beast. Eat like A Horse. Sleep like A baby. Grow like weed. Spoiler: Toon Cutlog ! Streeffysiek |
| | |
| | #3 |
| Cool Novice Aangemeld: nov 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: in de refeed:ook kh voor het slapen bij de kwark?
Refeed is voornamelijk bedoeld om je glycogeen voorraden aan te vullen, niet je vetreserves.
|
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jul 2008 Locatie: Brussel Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: 1m78 79kg 17% Karma: | Re: in de refeed:ook kh voor het slapen bij de kwark?
En wat juist zou er voor zorgen dat je KH niet als glycogeen worden opgeslagen voor het slapengaan? Lijkt me logisch dat zolang je je carb hoeveelheden juist hebt dat het niet uitmaakt wanneer je ze eet.
__________________ "The deadlift is more functional in that it’s very hard to imagine a more useful application of strength than picking heavy shit up off the ground." The Wit & Wisdom of Mark Rippetoe http://startingstrength.wikia.com/wi..._Mark_Rippetoe |
| | |
| | #5 | |
| Cool Novice Aangemeld: nov 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: in de refeed:ook kh voor het slapen bij de kwark?
Citaat:
Maar voor de veiligheid zou ik het persoonlijk toch niet doen, als je de hele dag al aan het refeeden ben. Het glycogeendepot is over het algemeen niet zo heel groot. Maar goed, als je de hoeveelheden juist heb, kun je het 's nachts nog nemen. Maar ik vind het toch verstandiger om te zorgen dat je de refeed goed regelt ruim voor je naar bedje gaat. (persoonlijk) | |
| | |
| | #6 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jul 2008 Locatie: Brussel Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: 1m78 79kg 17% Karma: | Re: in de refeed:ook kh voor het slapen bij de kwark?
Ok, eens dat het veiliger is als je al de hele dag aan het refeeden bent
__________________ "The deadlift is more functional in that it’s very hard to imagine a more useful application of strength than picking heavy shit up off the ground." The Wit & Wisdom of Mark Rippetoe http://startingstrength.wikia.com/wi..._Mark_Rippetoe |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| kwark?, refeed:ook, slapen, voor |
| Topic opties | |
| |