| | #1 |
| Novice Aangemeld: feb 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Opgezette buik
Hallo mensen, Sinds kort heb ik flinke last van een opgezette buik en ik vraag me af waar het door komt. Ik eet heel gezond en gespreid over de dag. Ik eet wel redelijk veel brood (8 sneetjes per dag), maar gebruik weinig zuivel. Verder drink ik een shake whey en een shake weight gainer per dag. De rest van m'n lichaam is wel strak. M'n buik voelt ook erg hard aan, alsof het een ballon is. Weten jullie wat het zou kunnen zijn en vooral wat ik er aan kan doen, want ten eerst ziet het er niet uit, en ten tweede voelt het ook niet goed / pijnlijk. En alcohol drink ik overigens niet! Alvast bedankt. |
| | |
| | #2 |
| GFG - Contest Winner 2009 | Re: Opgezette buik
Bij mij kwam het door de hoge voedselinname toen ik aan het bulken was. Toen had ik ook echt een lekker opgezet buikkie haha.
|
| | |
| | #3 |
| Monstrous Giant Aangemeld: aug 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m50 160kg 1% Karma: | Re: Opgezette buik
Komt door al het eten neem ik aan. Kun je niks aan doen, als je spieren dikker worden lijkt het buikje kleiner. |
| | |
| | #4 | |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jul 2008 Locatie: In het Streekbos aan het strandje Leeftijd: 39 Geslacht: M
Stats: 1m88 87kg 12% Karma: | Re: Opgezette buik
Citaat:
| |
| | |
| | #5 |
| Cool Novice Aangemeld: mrt 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Opgezette buik
|
| | |
| | #6 |
| Contest Winner '03 | Re: Opgezette buik
Gezien de geringe hoeveelheid voeding zal dat het niet zijn. 8 sneetjes en 2 shakes veel ??
|
| | |
| | #7 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Opgezette buik
pff idd, bulk dan fatsoenlijk.
|
| | |
| | #8 |
| Cool Novice Aangemeld: dec 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Mss is hij 1.60 ofzo en weegt ie 50 kilo |
| | |
| | #9 |
| Novice Aangemeld: feb 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
hahaha dan eet hij nog te weinig meschien als je een keer naar de wc gaat heb je ook niet zon dikke buik nee ik zou niet weten wat het is als het zeer doet zou ik na een dockter gaan als ik jou was
__________________ 72 kilo 11% bf |
| | |
| | #10 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
'veel' brood --> 8 boterhammen |
| | |
| | #11 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: okt 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Is het niet gewoon een Afrikaans hongerbuikje?
__________________ No really great man ever thought himself so. - William Hazlitt |
| | |
| | #12 |
| Irrational retard | Re: Opgezette buik
|
| | |
| | #13 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Opgezette buik
Wat ik je adviseer is om een wat groentesap te nemen. en in 1 glas een eetlepel olijfolie te doen. En dan drinken maar.
|
| | |
| | #14 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Opgezette buik
vers geperste sinasappelsap en wat kiwi sap + olijfolie doet het ook heel goed
__________________ Stats: 1 X 150 bench 1 X 190 squat 1 X 225 deadlift -----------------+ 565 2 X CoC 3 |
| | |
| | #15 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Opgezette buik
sinds ik weer ben gaan trainen (rugby) is mijn buik ook een stuk opgezwollen. zal wel gewoon door de abs komen.
|
| | |
| | #16 |
| Cool Novice Aangemeld: jun 2008 Locatie: n-h Leeftijd: 35 Geslacht: V
ergens over gestresst misschien? dat is bij mij tenminste zo....zeer irritant!
__________________ 172cm, 34jr 58 kg 17% |
| | |
| | #17 |
| Cool Novice Aangemeld: dec 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
En wat is weinig zuivel....zuivel kan ook in kleine hoeveelheden een rol spelen mbt een opgeblazen buik.
|
| | |
| | #18 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: sep 2008 Locatie: Zeeland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: - 90kg 21% Karma: | Re: Opgezette buik
Sinds ik ben begonnen aan me bulk heb ik ook een opgezette buik. Tis denk gewoon een combinatie van alles. Je hoeft er in ieder geval niet druk om te maken
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| buik, opgezette |
| Topic opties | |
| |