| |||||||
| Registreren | Forumregels | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jun 2003 Locatie: België Leeftijd: 34 Geslacht:
Stats: Karma: ![]() | love handles ( vet boven broek)
Wel ! Ik raak gedemotiveerd. Kwam net van bij een kameraad , en die toonde mij een foto van verleden jaar in de zomer. Ik schrok mij rot. ik weet nog dat ik verleden jaar voor de zomer zeer goede resultaten had geboekt met cutten . Enorm in vet % gezakt en dacht dat ik echt scherp stond . Nu zag ik dus de foto van verleden jaar en zag dat mijn buik wel redelijk droog was , maar dat ik enorm dikke vetrollen had net aan de zijde boven mijn broek . Ook nu heb ik daar last van , en met cutten krijg ik ze dus blijkbaar niet weg . Daar ben ik nu echt slecht van . Is het nu toch echt zo dat het in je genen zit , en dat je kan cutten zoveel je wil om dit weg te krijgen , maar geen resultaat geeft ? Ik ben nu echt aan het overwegen om het vet laten weg te zuigen . Maar naar het schijnt kan dit ook nietveel resultaat geven , omdat sommige menssen ook net hier kwa botstruktuur breder zijn dan andere . Jullie mening graag . |
| | |
| | #2 | |
| Competitive Bodybuilder | Re: love handles ( vet boven broek)
Citaat:
'' Ik raak gedemotiveerd '' Houden zo man, bekijk die foto nog eens en zeg bij je zelf nu wil ik nog droger worden! En dan lees ik onderaan en dan staat er ''Ik ben nu echt aan het overwegen om het vet laten weg te zuigen '' Kerel dat is echt niet nodig, Zorg er eerst maar eens voor dat je een echt goed schema maakt met voeding en training. Voor redelijk dikke mensen raad ik aan om eens met een dieetiste te praten. Het kost ongv €125 voor 4 gesprekken van een uur. ik dat uur vragen ze veel infomatie over je, en gaan je van top tot teen op meten, na aanleiding daarvan krijg je een voeding schema die voor 10000% is afstemd op jou lichaam. Wij zijn hier ook om mensen te motiveren, Je moet het zelf doen en willen.
__________________ _____________________________________________ \__[ Founder Van DBB ]____________________/ ::| • Afdl. Verkrachtingen en ZedenDelicten ::| • Vouch = open. PM ::| • 185 CM. 88kg ::| • Bench. 4x 90 kg. 1x 110kg ::| • DeaDlift.. 1x 150 kg. 0oOó | |
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: dec 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Re: love handles ( vet boven broek)
laten wegzuigen gaat normaal per KILO'S en dat is een ZWARE operatie, dat zullen ze echt niet zo snel doen bij iemand om de love hendels weg te werken... verder heeft het natuurlijk ook weinig nut, aangezien ze daar ook weer terug komen. Je zult een heel precies cutschema moeten opstellen en je hier 100% aan houden. heel precies betekend niet dat je minder moet eten, maar je moet een schema opstellen dat bij je lichaam aansluit. en dit lange tijd volhouden. d'r bestaan ook supplementen, maar of je die wilt gebruiken moet je zelf weten, tis minder lomp dan wegzuigen |
| | |
| | #4 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: feb 2004 Locatie: Holland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Citaat:
| |
| | |
| | #5 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 45 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() ![]() ![]() | Re: love handles ( vet boven broek)
Je hebt toevallig niet overontwikkelde obliques ? Doe je zware side-bends ? (moeilijk om iets te zeggen als je de foto niet gezien hebt) |
| | |
| | #6 |
| Dutch Bodybuilder | Re: love handles ( vet boven broek)
Laat de moed niet zo snel zakken gast....je zegt zelf dat je vorig jaar goede resultaten heb geboekt......kijk of je voeding idd nog in orde is en of je genoeg aan cardio doet ![]() Maak er je volgende streefdoel van om naar te werken....wij zullen je wel motiveren. Suc6
__________________ You can call me a pussy......you are what you eat baby! |
| | |
| | #7 | |
| Freaky Bodybuilder | Re: love handles ( vet boven broek)
Citaat:
idd tjek onze nederlander pro Amsterdam, hij heeft dat ook. Euh je moet gedult hebben, en anders iets nieuws proberen betreft dieet. Wat voor de een werkt hoeft voor de andere nog niet te werken!! Jopie
__________________ Quote`s from the board members: Jopie is hardcore!!; Hij is gewoon erg ruim ontwikkeld.... ofzoiets; Tjah wel knap dat ie met elk onderwerp een verband weet te leggen met XXX ; Ik vind jopie geil en lief ; Een echte paler!; Eigenlijk is Jopie perfect; Natuurlijk is jopie geobsedeerd; Jopie zegt gewoon waar t op staat; Jopie is als een lekkere kut ... je verlangt er elke dag naar; Jopie is de Man; De man is onnavolgbaar; Jopie for president; Wie de hel is jopie??. | |
| | |
| | #8 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Het gaat je lukken!
|
| | |
| | #9 |
de aanhouder wint bro en het gaat je zeker lukken..
__________________ Emile ..BORN TO WOK..DE DBBWOKOLOOG met PASSIE.. see you @wok 2007 Ik train bij tony op de kaap hierzo bij die gozert. ja toch.. nie dan.. ech wel.. Meeting Rotterdam met veel ETEN en gezelligheid in. Join tha club |
| | |
| | #10 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mrt 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Dude neem die foto mee naar de gym zet die gevoelens om in positieve energie (lijk emiel ratelshit wel ) droog trainen die hap en gewoon ff je voeding aanpassen SUC6!! waar een wil is is een weg en jij kan die weg vormen!!!
__________________ DAS LEKKHA!!! |
| | |
| | #11 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2003 Locatie: België Leeftijd: 51 Geslacht: M
Citaat:
__________________ dirk | |
| | |
| | #12 | |
| Competitive Bodybuilder | Re: love handles ( vet boven broek)
Citaat:
__________________ _____________________________________________ \__[ Founder Van DBB ]____________________/ ::| • Afdl. Verkrachtingen en ZedenDelicten ::| • Vouch = open. PM ::| • 185 CM. 88kg ::| • Bench. 4x 90 kg. 1x 110kg ::| • DeaDlift.. 1x 150 kg. 0oOó | |
| | |
| | #13 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2003 Locatie: België Leeftijd: 51 Geslacht: M
het is juist dat waarvoor liposuctie veel gebruikt wordt. om de moeilijke laatste plekjes weg te zuigen. filmsterren, stripteasedanseressen, fotomodellen enz.. doen dit regelmatig. en niet om vijf kilo vet weg te zuigen. dat gaat trouwens niet. zij laten ook altijd kleine plekken zoals buik, heupen, kin, billen enz.. corrigeren.
__________________ dirk |
| | |
| | #14 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: okt 2002 Leeftijd: 28 Geslacht:
Citaat:
Wanneer die vetdepots aan de beurt komen kan het ook gelijk heel snel gaan. Geduld en doorzettingsvermogen heb je wel nodig. | |
| | |
| | #15 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2004 Leeftijd: 23 Geslacht:
Ik snap niet waarom iedereen denkt dat hij de enige is die dat heeft. Het vet om je middel is nou eenmaal het moeilijkst weg te krijgen, ook al lijk je zo droog qua de rest van je lichaam je kan nog steeds daar wat vetrolletjes hebben. Gewoon op je voeding letten en flink cardioen, dan gaat het ook bij jou weg.
|
| | |
| | #16 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jun 2003 Locatie: België Leeftijd: 34 Geslacht:
How . Bedankt voor de motiverende berichten . Echt waar top. Ik ga er vanaf vandaag eens goed invliegen en echt op mijn voeding letten . En inderdaad , mijn vader heeft hetzelfde probleem. Zodus het zal wel genetische aanleg zijn denk ik. Maar ik heb nog een vraagje . Je moet dus echt laag in KH gaan om goede results te boeken . Of niet ? Ik ga straks mijn vet nog eens laten meten en nog eens uitrekenen wat mijn basis behoeften zijn . Zouden jullie me dan kunnen vertellen hoeveel lager ik in KH moet gaan ?? Greets , en thanx! |
| | |
| | #17 |
mmm niet lager dan 50-100gr verdeel je koolhydraten grond de training. en eet wat fruit in de ochtend. verder zo min mogelijk. maar ga nu niet direct zo min mogelijk. Bouw dit langzaam af. en hou het een paar dagen laag. en ga dan weer op 250gr zitten ofzo. doe ook maar een laad dag in de week er bij.
__________________ Quote`s from the board members: Jopie is hardcore!!; Hij is gewoon erg ruim ontwikkeld.... ofzoiets; Tjah wel knap dat ie met elk onderwerp een verband weet te leggen met XXX ; Ik vind jopie geil en lief ; Een echte paler!; Eigenlijk is Jopie perfect; Natuurlijk is jopie geobsedeerd; Jopie zegt gewoon waar t op staat; Jopie is als een lekkere kut ... je verlangt er elke dag naar; Jopie is de Man; De man is onnavolgbaar; Jopie for president; Wie de hel is jopie??. |
| | |
| | #18 |
| Huge Freak | Re: love handles ( vet boven broek)
Wat noemen jullie zware side bends?
__________________ [Leeftijd: 27jr, 1.94m, 130kg] Huidige pr's: Squat: 260kg (belt + wraps) Bench: 1x175kg Deadlift: 280kg (belt) Overhead press: 140kg Certified Captain Of Crush |
| | |
| | #19 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: dec 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
mijn excuse, dan heb ik een verkeerd beeld van un liposuctie... Ik ben niet zo gruwelijk thuis in de supps, maar ik WEET dat d'r supps zijn die zorgen dat je wat extra / makkelijker afvalt. |
| | |
| | #20 |
| Novice Aangemeld: feb 2004 Locatie: België Geslacht: M
Laat eens een foto zien dan weten we juist wat je daarmee bedoeld misschien is het niet zo erg dan je denkt ![]() Ik ben niet echt een kenner wat betreft voeding en BB algemeen maar ik denk toch dat je eerst is probeert op een natuurlijke weg en misschien daarna als het toch niet anders kan het nog te laten wegzuigen :s Ook als ik van jou was niet te veel in de spiegel zien en gewoon met de weegschaal en de plooimeter nemen Ook niet te veel blind staren op het probleemgebiedje want hoe meer je erop concentreerd hoe meer je er gedemotiveerd geraakt .En volg de jongens hun raad en support op !!!
|
| | |