MuscleMeat

HD Abs: The Ab-Etching Diet – 4 Weeks Of Fat Burning

Bezoekers in dit topic

Death Clutch

Cool Novice
10 jaar lid
Lid sinds
24 aug 2010
Berichten
138
Waardering
6
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
Interessant dieet, ik zit nu op dag 4 en ga erg goed. Ik heb het aangepast naar mijn gewicht (83 kg) en eet dus ongeveer 1826 calorien. De vorige 3 dagen voelde ik me wat suf en soms draaierig. Met trainingen nergens last van.

Uiteraard zal ik later de foto's plaatsen wanneer ik klaar ben.

Hebben jullie ervaring met dit, of een soortgelijk dieet?

http://www.bodybuilding.com/fun/hd-abs-the-ab-etching-diet.html
 
Is gewoon low-carb icm carbcycling.

Zal vast werken! Maar of dat het beter is dan een ander dieet, durf ik niet te zeggen.
 
het lijkt een beetje op carb cycling inderdaad alleen zit je veel hoger in vetten.

Waarom heb je hiervoor gekozen en niet voor carb cycling zelf?
 
Carb cycling doe ik altijd al, ik gooi het eens over een andere boeg sinds ik dit artikel heb gelezen. Ik moet zeggen dat ik nu al meer resultaat lijk te boeken dan normaal, maar zondag bij de meting weet ik het pas zeker!
 
Interessant dieet, ik zit nu op dag 4 en ga erg goed. Ik heb het aangepast naar mijn gewicht (83 kg) en eet dus ongeveer 1826 calorien. De vorige 3 dagen voelde ik me wat suf en soms draaierig. Met trainingen nergens last van.

Uiteraard zal ik later de foto's plaatsen wanneer ik klaar ben.

Hebben jullie ervaring met dit, of een soortgelijk dieet?

http://www.bodybuilding.com/fun/hd-abs-the-ab-etching-diet.html

Waarom eet je 1826 cal.? Volgens zijn stuk tekst moet je 11 cal. per pound rekenen. Dat komt volgens mij met jouw gegevens uit op:
83 kg = 182 pounds
182 pounds x 11 cal. = 2002 cal.

???

Later in het dieet, na een aantal weken zou je het kunnen laten zakken naar 10 cal. per pounds. Maar je bent toch in het begin..


Gebruik je verder gewoon 'naturel' eiwitten of iets anders?


p.s. wat is die afbeelding onder 'The Calorie Conundrum' een slechte Photoshop zeg!!
 
Laatst bewerkt:
What the hell? Je hebt gelijk man. Ik dacht dat er 2 ponden in een kilo gingen...
Gelukkig eet ik net iets meer dan de porties die ik voor mezelf uitgemeten heb, dus kom ik uit op zo'n 1950/2000 kcal.

Ik meet het nu iedere week uit, ik ben volgens de meting van gisteren gezakt naar 77kg met een vetpercentage van 9.72% bodyfat.

Qua eiwitpoeder gebruik ik wei isolaat en verder alles uit voeding.

Haha dat gezicht erop bedoel je zeker?
 
What the hell? Je hebt gelijk man. Ik dacht dat er 2 ponden in een kilo gingen...
Gelukkig eet ik net iets meer dan de porties die ik voor mezelf uitgemeten heb, dus kom ik uit op zo'n 1950/2000 kcal.

Ik meet het nu iedere week uit, ik ben volgens de meting van gisteren gezakt naar 77kg met een vetpercentage van 9.72% bodyfat.

Qua eiwitpoeder gebruik ik wei isolaat en verder alles uit voeding.

Haha dat gezicht erop bedoel je zeker?

Hoe heb je het vetpercentage gemeten? En kan je een foto posten?
Ja dat gezicht, toch geen porum man. Damn wat ongeloofwaardig !
 
Weegschaal + tangetje door mijn vriendin. Ik ga dit weekend en aan het einde van mijn dieet (nog 3 weken) foto's posten.

Haha mij was het eerlijk gezegd in eerste instantie niet opgevallen!
 
Back
Naar boven