MuscleMeat

Foto's van vet percentages bij mannen en vrouwen

Bezoekers in dit topic

Goede post, staan goede dingen tussen kwa %VP
 
Dank u dit vroeg ik me eigen al af.
Sta nou op 15% ben benieuwt of ik er straks met 10% ook al aardig droog ben. Dat ook dat vet op de borstkast weg is en de lovehandles.

Volgens mij kun je wel zeggen dat mensen van rond de 20% het eerste vet verliezen op de armen(bij veel mensen,mijzelf iig). Vanaf 16% al rond de onderbuik(ervaar ik zelf er goed). Volgens mij voor de de borst <10%.
En de lovehandles pas als allerlaatste.

Correct me if I am wrong
 
Ik sla quasi al mijn vet op op mn buik en ben nu aan het cutten naar een volledige sixpack... De weg is lang moet ik zeggen. Ik dacht dat ik op 15% stond toen ik begon en dat het wel snel zou gaan, maar als ik nu terugblik zal dat toch eerder een 18tal procenten geweest zijn. ik sta nu op 11-12%.

Al mijn broeken zijn nu te groot, maar ik pas nu wel terug in al mn hemdjes :p
 
Als ik dat daar zo zie zou ik rond de 20 hangen.... wat niet zo is (25) ^^
Benieuwd wat het dan wel geeft op 20 lol
 
Zit iig duidelijk tussen 10 en 14%, 14% is het zeker niet en 10% is ook nog net iets te droog. 11-12% was dus een goeie schatting :).
 
Kan wel kloppen, zit op 16% ongeveer.
20 is waaay more fat maar 14% is het ook nog niet.
 
Volgens mij zijn die schattingen ook niet echt 100% maarja
 
Vind dit soort overzichtjes altijd erg lastig, omdat de personen ook verschillen op de foto's. Zou liever een vergelijking in % zien met 1 en dezelfde persoon op alle foto's.
 
toch geeft het volgens mij wel een redelijk beeld. vooral de belichtingsverschillen maken zo veel uit. als je die chick op 11% in het licht zou zien van foto 2 zou het al heel anders lijken. Ik zou gewoon zoveel mogelijk member foto's met vetpercentages bekijken als je een indicatie wilt en dan vergelijken. maar nothing beats the good old huidplooimeter. ik vind het wel inspirerend hoeveel een paar % kan schele qua hoe het eruit ziet
 
ik sta nu op 14 % in mijn bulk.
na de cleanbulk eens kijken goe ik sta op 10 %
 
Laatst bewerkt:
zit tussen de 7%-10% laatste meting was voor mijn bulk 2 maanden geleden
 
Back
Naar boven