| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2010 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Stats: 1m88 90kg - Karma: | Cardio vraagje
Ik vroeg mij af wat voor hartslag je moet hebben tijdens cardio om vet te verliezen want ik heb begrepen als je te snel gaat met hardlopen dat je lichaam suikers en spiermassa gaat gebruiken inplaats van vetten.
|
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: aug 2009 Locatie: België Geslacht: M
Stats: 1m75 83kg 20% Karma: | Re: Cardio vraagje
60-70% Succes !
__________________ Train like A beast. Eat like A Horse. Sleep like A baby. Grow like weed. Spoiler: Toon Cutlog ! Streeffysiek |
| | |
| | #3 |
Stats: 1m88 90kg - Karma: | Re: Cardio vraagje
|
| | |
| | #4 |
Ja. Je zal trouwens sowieso vet verbranden.
__________________ Train like A beast. Eat like A Horse. Sleep like A baby. Grow like weed. Spoiler: Toon Cutlog ! Streeffysiek |
| | |
| | #5 |
En stel als je heel hard gaat joggen dus op een best hoge tempo dan hoor je toch juist MEER vet te verliezen?
|
| | |
| | #6 |
Ja, omdat je veel meer kcal gaat verbranden, maar procentueel gaat dit veel lager liggen. Als je heel hard gaat lopen ga je meerendeels eiwitten aanspreken en dat wil je namelijk niet
| | |
| | #7 |
|
| | |
| | #8 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: feb 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m90 89kg - Karma: | Re: Cardio vraagje
Eigenlijk is het niet zo moeilijk. Inderdaad tussen de 60 en 70 procent van je hartslag zitten. Hoe harder je, hoe beterje conditie wordt, maar je focust je dus als je sneller gaat echt op conditie, en niet op vet verbranden |
| | |
| | #9 |
Hoe check je dat eigenlijk of je op de juiste percentage zit? Staat dat op zo'n apparaat?
|
| | |
| | #10 |
| Cool Novice Aangemeld: nov 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Cardio vraagje
|
| | |
| | #11 |
Oke Zelf had ik nog een vraagje over cardio doen. Moet je daarvoor zo min mogenlijk koolhydraten eten? Ik dacht meer aan om in de ochtend gewoon een goed koolhydraat rijk ontbijt te hebben en voor de rest van de dag zo min mogelijk of bijna geen koolhydraten meer binnen werken. |
| | |
| | #12 | |
| Cool Novice Aangemeld: nov 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Cardio vraagje
Citaat:
Koolhydraten afbouwen, helemaal geen koolhydraten meer nemen is niet zo fijn. Futloos, spierverlies, en nog vast meer shit en dat wil je niet. Met een verhouding werken. 40/40/20 (E/K/V) <-- Ik zeg maar wat. Maar als je dat doet dan kun je aan je resultaten zien of je wat moet veranderen. Val je niet genoeg af, dan kun je minder koolhydraten gaan nemen en meer eiwit en/of vet. Of je kunt minder calorieën gaan eten. | |
| | |
| | #13 |
Oke dat is duidelijk alleen wat houd dat 40 40 20 in? Bedoel je 40procent eiwit,koolhydraat en vet? Er staat meestal dat mannen 3000 calorien moeten hebben geld dat ook voor als je droog wil trainen? Om nog op dat veertig procent terug te komen. Hoe moet je dat in grammen zien? Bijv als je veertig procent eiwit moet innemen hoeveel gram eiwit is dat dan?
|
| | |
| | #14 | |
Citaat:
__________________ Train like A beast. Eat like A Horse. Sleep like A baby. Grow like weed. Spoiler: Toon Cutlog ! Streeffysiek | |
| | |
| | #15 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: feb 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Lees dit even door: Startersguide voor de Cut En wat betreft dat van hierboven waarin wordt gezegd dat je nog net kan ademen, dat klopt niet. Dit is namelijk per persoon verschillend. Ik zelf heb een vrij lage, en verbaas mij altijd al hoe hoog mijn hartslag al is, terwijl ik nog hele verhalen kan vertellen 220-leeftijd is HRmax(maximale van wat kan) Daarvan 70% nemen(hrmax×0,7) Dit mag je dan maximaal halen Succes en we horen vast nog van je |
| | |
| | #16 |
Een hele goede stickie heb veel geleerd. Alleen ben ik niet uit van dat 40/40/20 stel als dit in percentages zijn en gaan over eiwitten koolhydraten en vetten hoeveel gram van ieder voedingsstof moet je dan op zo'n dag binnen krijgen?
|
| | |
| | #17 |
Het is inderdaad zoals je zegt in procenten. Het komt er op neer dat dan 40 % van je voeding uit koolhydraten en eiwitten bestaat, en de andere 20 uit vetten. Zonder over eten na te denken eet je ongeveer dit 20/60/20, dus eigenlkijk 60 % koolhydraten, en dat wil je niet |
| | |
| | #18 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Cardio vraagje
Hoe meer intensiteit hoe meer kcals je zult verbranden en hoe meer vet je zal gaan verliezen.
__________________ "Moderation is the key" |
| | |
| | #19 |
Vergeet niet dat als je een hogere intensiteit zal gaan volgen dat je meer uit eiwitten zal halen.
| | |
| | #20 | |
| Cool Novice Aangemeld: mei 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 31 Geslacht:
Stats: Karma: | Re: Cardio vraagje
Citaat:
Ben ik niet helemaal met je eens. Als je in ketose zit heb je echt nog wel energie. Kijk maar eens naar het ketogeen dieet. Het is maar wat je wil volgen. Wil dus 40/40/20 niet slecht praten. (ik volg dat nu namelijk zelf ook
__________________ eat... sleep...... and grow like weed..... | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| cardio, vraagje |
| Topic opties | |
| |