| |||||||
Burn the fat, feed the muscle is officieel het best verkochte dieetboek ooit op het internet. Het programma werd en wordt wereldwijd met succes toegepast door mensen met diverse achtergrond. BFFM is een no-nonsense programma dat werkt voor iedereen. Vanwege de hoge waarde van de euro tegenover de dollar kan je het boek nu voor een interessante prijs in huis halen!
"Heb hem gekocht/gedownload. En dit boek is echt wat ik nodig heb. Sinds 3 weken geleden ben ik aan mijn body transformation project begonnen. En dit boek is echt een goede gids." [Link]
![]() |
| | |
| Cool Novice Lid sinds: Nov 2010 Stats: M 28j 1m75 70kg 12% |
Nouja dan gooien we het op elk lichaam is anders. Maar toen ik begon met cutten (toen zat ik op zo'n 16-17% gok ik) ging ik na 3 maanden nog steeds redelijk omlaag. Pas na een lange tijd begon het te vertragen en ben ik gaan bulken. Mn volgende cut zal ook weer eerst normaal beginnen maar dan zal ik wel vrij kort daarna overstappen op dingen als cyclen enzo. |
|
| | ||||
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
Maar hoezo is dat te geavanceerd? Je eet gewoon op behoefte van de dag, that's it. ---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:01 ---------- Citaat:
En op je eerdere vraag, de 2200cal, ik zou er wel op letten dat je niet te laag gaat, maar in principe kan het wel. En ja je kan gewoon brinta nemen voor de wedstrijd, je mag ruim in je energie zitten voor de wedstrijd, na de wedstrijd nog een goede maaltijd voor spierherstel en antikatabolisme en de rest van de dag low blijven, kan prima. ---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ---------- Citaat:
Jouw idee is verder overigens prima hoor, gewoon op onderhoud en dan extra cardio toevoegen, is perfect voor een goede cut. Maar voor eventueel wat extra spiermassa aanzetten en goed krachtbehoud is de carbcycle variant net ff beter naar mijn mening. | |||
|