AndroidHealthClinic

buik omtrek 93cm

Bezoekers in dit topic

appie1206

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 apr 2007
Berichten
4
Waardering
0
Halloooo mensen...

Ik ben appie...........mn vraag is kan ik in 2maanden tijd zo een 10 cm kwijt raken in omtrek heb nu 93cm maar wil rond 83 uitkomen...
Weet iemand hoe ik moet trainen om zo een 10cm kwijt te raken?
De zomer komt eraan en wil er fatsoenlijk bij kunnen liggen aan de strand........

Alvast bedankt allemaal vriendelijke groet appie
 
Kwam je daar gister achter?
 
RENNUH MOET JE! cardio is your friend, + goed eten check de voeding sectie maar en natuurlijk kracht training erbij.
 
10cm is wel een hoop, maar je moet wel een heel eind kunnen komen, gewoon veel cardio doen en een goed voedingsschema.
 
hahah nee kwam ik nie gisteren achter hoor!!
maar het valt te redden in 2maanden 10 cm kwijt??
 
door jezelf uit te hongeren misschien :P
 
welkom

ik zou op dieet gaan en flink cardio
 
10cm is wel een hoop en ik denk niet dat je het gaat redden in 2 maanden.
 
Nou ik heb zo een 3jaar nie gesport en ben zo een 10cm aangekomen aan omtrek.. dus heb wel een redelijke verbranding denk ik maar. zou ook wel blij zijn als het 5cm is..maar ik heb nog zo een vloeibare creatine staan van thermogeric advance van mm usa

heeft er iemand ervaring met vloeibare creatine of het werkt?
 
Nou ik heb zo een 3jaar nie gesport en ben zo een 10cm aangekomen aan omtrek.. dus heb wel een redelijke verbranding denk ik maar. zou ook wel blij zijn als het 5cm is..maar ik heb nog zo een vloeibare creatine staan van thermogeric advance van mm usa

heeft er iemand ervaring met vloeibare creatine of het werkt?

werkt niet. Creatine blijft niet stabiel in vloeistof en zet zich om naar creatinine, de afval stof.
 
Veel krachttraining, gezonder (en niet véél minder zodat je lichaam niet in slaapstand gaat of je mag het helemaal vergeten) eten en véél cardio zullen je helpen je doel asap te bereiken.

Ben vandaag nét 2 maand bezig en al 2 broekmaten kleiner (weet het niet in CM) Kostelijk grapje trouwens, allemaal nieuwe kleren kopen enz :D :sukkeltje:

Good luck!
 
10 cm ok, maar wat about 5?

Ik probeer namelijk ook al een tijd af tevallen en het gaat gestaagd.
Ik eet overigens best weinig:P

Ochtend : 3 knackerbrod met kaas

11:00 : 1 plakje ontbijdkoek

middag : 2 sneedjes bruin brood met mager beleg

15:00 : 1 stuk fruit (appel, peer, druiven, banaan, galia meloen)

avond : aardappels + groenten + stukje mager vlees + glas melk

Als ik in de avond honger krijg neem ik soms zoon pakje lu crackers met olijf smaak o.i.d.

Afvallen is idd best moeilijk en ik denk dat 10cm ook niet te halen is in 2 maanden.
 
Laatst bewerkt:
10 cm ok, maar wat about 5?
Ik probeer namelijk ook al een tijd af tevallen en het gaat gestaagd.
Ik eet overigens best weinig:P
Ochtend : 3 knackerbrod met kaas
11:00 : 1 plakje ontbijdkoek
middag : 2 sneedjes bruin brood met mager beleg
15:00 : 1 stuk fruit (appel, peer, druiven, banaan, galia meloen)
avond : aardappels + groenten + stukje mager vlees + glas melk
Als ik in de avond honger krijg neem ik soms zoon pakje lu crackers met olijf smaak o.i.d.

Afvallen is idd best moeilijk en ik denk dat 10cm ook niet te halen is in 2 maanden.
hangt van persoon tot persoon af; kan je moeilijk een getal op plakken van zoveel cm val je af op zoveel weken/maanden.

Jij eet idd enorm weinig voor je gewicht/lengte hoor, wtf ???

Als jij al lang zo eet, zou ik denken dat je al in spaarstand zit. 2 sneetjes bruin brood als middagmaaltijd voor uw lengte/gewicht :S

BTW: die crackers van LU zou je beter vervangen door wat magere kwark ofzo.. Bij elke maaltijd ook meer eiwitrijk voedsel eten.
 
@HB89
weeg je 94 kilo en je bent 17 :eek: en dan eet je zo weinig??? hoe kan je dan nog zo zwaar zijn
 
Ik heb geen idee;) Mischien zeer slome stofwisseling.
Ik heb altijd gezond gegeten omdat ik weet dat ik snel aankom.
Ook toen ik klein was heb ik geen gekke dingen gegeten of veel.
 

15. Wat is vloeibare creatine?

Een geweldig preparaat, marketingtechnisch gezien. Volgens marktonderzoekers zijn vloeibare supplementen het helemaal. Bedrijven verdienen spectaculaire resultaten met liquid vitamins, liquid glucosamine en liquid protein. Economen verwachten dat de liquid-trend zal overslaan naar andere takken van de voedingsindustrie, en dat er vroeg of laat een vruchtensappenfabrikant sinaasappelsap op de markt zal brengen dat liquid orange heet.

Liquid creatine of creatine serum is een voedingstechnologisch hoogstandje, volgens de makers. Die beweren dat ze de creatine hebben opgesloten in bolletjes van onoplosbare moleculen, die voorkomen dat de creatine in de vloeistof uit elkaar valt, maar er wel voor zorgt dat de creatine beter door het lichaam wordt opgenomen.

De Amerikaanse supplementenonderzoekers Kreider, Tarnapolsky en Willoughby vertelden op de Experimental Biology Meeting van 2003 dat ze bij gebruikers van creatine serum geen enkel effect op de concentratie van ATP en creatine in de spieren konden ontdekken - ook niet bij proefpersonen die enorme hoeveelheden namen.[21] Ook als proefpersonen een hele fles opdrinken gebeurt er niets.

Marketingtechnisch is vloeibare creatine al perfect, maar aan de fysiologische kant is er dus nog enige ruimte voor verbetering.

BRON : ergogenics.org
 
lukt perfect. Ik ben 18 dagen op vakatie geweest, heb helemaal niet op mijn voeding gelet, maar 2 of 3 keer per dag eten en 1 keer ervan was bijna altijd McD of pizza hut, 2 dagen ziek geweest,... toen ik terug thuis kwam was mijn buikomtrek enorm afgenomen.
dus: heel kleine hoeveelheden eten en cardio
 
lukt perfect. Ik ben 18 dagen op vakatie geweest, heb helemaal niet op mijn voeding gelet, maar 2 of 3 keer per dag eten en 1 keer ervan was bijna altijd McD of pizza hut, 2 dagen ziek geweest,... toen ik terug thuis kwam was mijn buikomtrek enorm afgenomen.
dus: heel kleine hoeveelheden eten en cardio
En de rest van je 'omtrekken'?
 
@HB89
weeg je 94 kilo en je bent 17 :eek: en dan eet je zo weinig??? hoe kan je dan nog zo zwaar zijn
zijn lengte is wel 196cm he.. volgens mij is dat dus niet ZO kritiek :)
 
Back
Naar boven