| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #41 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: België, smurfenland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 60 | damn shutterspeed karma zodra ik weer kan |
| | |
| | #43 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: Rotterdam. Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 25 | Je ken niet zeggen, dat er van die 31.000 post nooit een goede post uit is gekomen!! Goed bezig!!
__________________ 21 jaar 1.72 82kg Ja Toch.. Nie dan.. Ech wel..!! Proud to be a Protein Junkie.. GO GO GADGET : Muscles!!!! |
| | |
| | #44 |
| Jehova's getuige | Zo hey Shutter ik zou bijna zeggen dat het teveel is. Ben het niet eens met het hormonen verhaal maar verder is het een net artikel geworden
__________________ you need people like me, you need people like me to point your fucking finger and say...that's the bad guy! voor de dames |
| | |
| | #45 |
| Banned Geregistreerd: Mar 2007 Locatie: Arnold's Executiekamer Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 0 | benentraining+gaba+een goede nachtrust+bulken zorgt voor mij een ontzettende lang aanhoudende dikke ochtend lul! |
| | |
| | #46 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 53 | goed bezig shutterspeed, winner bij K.O! als ik tijd heb ga ik het ff lezen edit; vet dat je ook een foto van Ryu gebruikt hebt; ![]() Laatst aangepast door Loo : 28 September 2007 om 15:24. |
| | |
| | #47 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: May 2006 Locatie: op mn witte knol, kelly te zoeken Leeftijd: 22 Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | goed artikel speedie! heb em nog niet volledig gelezen, maar dat ga ik morgen nog eens op mn gemak doen.
__________________ ||op naar de 9000 replies|| Wat als.....Topic|| ||Alles over Kettlebells|| ||Jonko's rug-movie|| ||Jonko's miniwheels-movie|| ||Jonko's|| Road to Redemption || ||Jonko's miniARMS movie|| NEW || *Eigendom van bikerbabe©®* |
| | |
| | #48 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2002 Locatie: Wageningen Leeftijd: 44 Geslacht: V
Karma Power: 14 | Helaas is Shutterspeed kennelijk een van de laatsten die mijn zeldzame karmapuntjes heeft ontvangen. Jammer.. bij deze hulde! |
| | |
| | #49 |
| Dutch Bodybuilder | ik heb een voordeel dat ik jaren heb gevoetbal en in tegen stelling tot mijn armen zijn mijn benen erg sterk, squaten doe ik 3X 110kilo maar ik weet dat er meer in zit en ik praat wel over full squaten en niet die nep zooi in een rek of tot half verwege en leg press licht mijn max ongeveer op 200 kilo Spoiler |
| | |
| | #50 | |
| Huge Freak Geregistreerd: Mar 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 50 | Citaat:
| |
| | |
| | #51 | |
| Banned Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Citaat:
| |
| | |
| | #52 |
| Dutch Bodybuilder | @victormor ben jij echt zo sterk? volgens mij gebruik je anabolen hoe kan je dat voor elkaar krijgen terwijl je nog maar 19 bent, ik vind het overgens wel knap ik doe dat niet na |
| | |
| | #53 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2002 Locatie: Wageningen Leeftijd: 44 Geslacht: V
Karma Power: 14 | Waarom zou het zo raar zijn? Er zijn wel meer mannen en zelfs vrouwen die enorm sterk zijn op die leeftijd. Als je maar verstandig opbouwt. Vorig jaar heb ik een hele tijd fullbody gedaan: elke 2 dagen db press, bent over rows, chins en... deadlift plus squat. Het was enorm wennen toen ik overging op UB/LB. Nog steeds heb ik dan vaak het gevoel bijna niks gedaan te hebben als ik UB train. En misschien ga ik toch weer FB doen: 't is juist heerlijk om elke training benen aan te pakken en bovendien stijgt je onderhoud : dus meer eten in de cut! |
| | |
| | #54 | |
| A.K.A. M a r c e l Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: ♥♥-NL-♥♥ Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
sorry maar 3 x 110 fullsquat is geen bijzondere prestatie voor iemand van 21. zeker niet als je iets van 80/90 weegt.
__________________ Sticky: Trainingsmethodes Plan voor Gewichtstoename + krachtvoeding! TVDW: Benen trainen! Sticky: tienerbodybuilding | |
| | |
| | #55 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2005 Locatie: Giethoorn Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 8 | dat je onderhoud stijgt hangt niet af van het feit dat je benen traint, maar omdat je meer massa aanmaakt |
| | |
| | #56 |
Karma Power: 14 | Het is toch een heel stuk harder werken al was het maar omdat je in het algemeen 2 tot 3x zoveel gewicht verplaatst. Je onderhoud is een functie van je basisstofwisseling en verrichte arbeid : zowel binnen als buiten het sporten (NEAT). |
| | |
| | #57 |
| Dutch Bodybuilder | het waren ook niet mijn woorden, maar het is wel een prestatie als ik kijk wat ik in 3maanden en een week heb bereikt. Over 5 jaar moet ik 200 kilo kunnen bankdrukken 350 kilo squaten leg press 400 kilo als ik die dingen niet haal zal ik bijzonder teleur gesteld in mezelf zijn en met de hulp van god gaat me dat lukken. |
| | |
| | #58 |
| Huge Freak Geregistreerd: Mar 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 50 | |
| | |
| | #59 | |
| A.K.A. M a r c e l Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: ♥♥-NL-♥♥ Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
Als iedereen de progressie maakte die we in de eerste 3 maanden maakten dan hadden we allemaal de meest imponerende stats. Helaas werkt het niet zo. Maar ik wil je zeker niet ontmoedigen dus Train hard, eet als een paard en slaap als een baby en wie weet verbaas je ons over 5 jaar.
__________________ Sticky: Trainingsmethodes Plan voor Gewichtstoename + krachtvoeding! TVDW: Benen trainen! Sticky: tienerbodybuilding | |
| | |
| | #60 |
| Dutch Bodybuilder | ik heb doelstellingen, ik weet niet waar jij voor traint mAar met de hulp van god gaat het mij lukken nog 110 kilo tegaan en heb er 4,7 jaar voor. die andere doelstellingen moeten gewoon ook want alleen resultaat teld in deze onrechtvaardige wereld. |
| | |