Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Focus op de Leden > Topic van de Week

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 23 September 2007, 13:32   #41
Competitive Bodybuilder

el smurfo's Avatar

Leeftijd: 21
Geslacht: M
Karma Power: 60
el smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma Presidentel smurfo is DBB's Karma President
damn shutterspeed you are so fucking crazy
karma zodra ik weer kan
el smurfo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 September 2007, 13:44   #42
Moderator
Moderator Powerlifter

Sephirothsnake's Avatar

Leeftijd: 24
Blog Berichten: 2
Sephirothsnake is herboren als heerser van het SamsaraSephirothsnake is herboren als heerser van het SamsaraSephirothsnake is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Bekijk Galerij (2 foto's)
net artikel shutter
Sephirothsnake is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 September 2007, 18:18   #43
Ripped Bodybuilder

*Zippie*'s Avatar

Karma Power: 25
*Zippie* heerst over het Universum*Zippie* heerst over het Universum*Zippie* heerst over het Universum*Zippie* heerst over het Universum*Zippie* heerst over het Universum*Zippie* heerst over het Universum*Zippie* heerst over het Universum*Zippie* heerst over het Universum*Zippie* heerst over het Universum
Je ken niet zeggen, dat er van die 31.000 post nooit een goede post uit is gekomen!!

Goed bezig!!

Ja Toch.. Nie dan.. Ech wel..!!

Proud to be a Protein Junkie..

GO GO GADGET : Muscles!!!!
*Zippie* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2007, 22:14   #44
Jehova's getuige
Elite Member

Bouwens's Avatar

Leeftijd: 28
Bouwens is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenBouwens is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenBouwens is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenBouwens is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Stuur een bericht via MSN naar Bouwens
Bekijk Galerij (2 foto's)
Zo hey Shutter ik zou bijna zeggen dat het teveel is. Ben het niet eens met het hormonen verhaal maar verder is het een net artikel geworden

voor de dames
Bouwens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 September 2007, 18:48   #45
Banned

Leeftijd: 18
Karma Power: 0 jeffreyl zal spoedig herboren wordenjeffreyl zal spoedig herboren wordenjeffreyl zal spoedig herboren wordenjeffreyl zal spoedig herboren wordenjeffreyl zal spoedig herboren wordenjeffreyl zal spoedig herboren wordenjeffreyl zal spoedig herboren wordenjeffreyl zal spoedig herboren wordenjeffreyl zal spoedig herboren wordenjeffreyl zal spoedig herboren wordenjeffreyl zal spoedig herboren wordenjeffreyl zal spoedig herboren wordenjeffreyl zal spoedig herboren wordenjeffreyl zal spoedig herboren wordenjeffreyl zal spoedig herboren wordenjeffreyl zal spoedig herboren wordenjeffreyl zal spoedig herboren wordenjeffreyl zal spoedig herboren wordenjeffreyl zal spoedig herboren wordenjeffreyl zal spoedig herboren worden
benentraining+gaba+een goede nachtrust+bulken zorgt voor mij een ontzettende lang aanhoudende dikke ochtend lul!
jeffreyl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2007, 13:22   #46
Loo
Freaky Bodybuilder

Loo's Avatar

Karma Power: 53
Loo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma Emperor
goed bezig shutterspeed, winner bij K.O!

als ik tijd heb ga ik het ff lezen

edit;

vet dat je ook een foto van Ryu gebruikt hebt;

Laatst aangepast door Loo : 28 September 2007 om 15:24.
Loo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 September 2007, 18:26   #47
Monstrous Giant

Jonko's Avatar

Leeftijd: 22
Blog Berichten: 3
Jonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenJonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenJonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenJonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Bekijk Galerij (10 foto's)
goed artikel speedie!

heb em nog niet volledig gelezen, maar dat ga ik morgen nog eens op mn gemak doen.
Jonko is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18 October 2007, 17:00   #48
Freaky Bodybuilder

Esperantisto's Avatar

Leeftijd: 44
Geslacht: V
Karma Power: 14 Esperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Helaas is Shutterspeed kennelijk een van de laatsten die mijn zeldzame karmapuntjes heeft ontvangen. Jammer.. bij deze hulde!
Esperantisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 October 2007, 23:07   #49
Dutch Bodybuilder

turo's Avatar

Karma Power: 1 turo is een juweel in het ruweturo is een juweel in het ruweturo is een juweel in het ruweturo is een juweel in het ruwe
Stuur een bericht via MSN naar turo
ik heb een voordeel dat ik jaren heb gevoetbal en in tegen stelling tot mijn armen zijn mijn benen erg sterk, squaten doe ik 3X 110kilo maar ik weet dat er meer in zit en ik praat wel over full squaten en niet die nep zooi in een rek of tot half verwege en leg press licht mijn max ongeveer op 200 kilo en zoals de topic starter zegt een sterk bovenlichaam maar dunne beentjes is geen gezicht bovendien heb je kans als je zo sterk bent dat je benen het niet meer aan kunnen
Spoiler
turo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 October 2007, 23:20   #50
Huge Freak
Elite Member

Trasher's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 50 Trasher heeft Karma uitgeschakeld
Citaat:
Origineel gepost door turo Bekijk Post
ik heb een voordeel dat ik jaren heb gevoetbal en in tegen stelling tot mijn armen zijn mijn benen erg sterk, squaten doe ik 3X 110kilo maar ik weet dat er meer in zit en ik praat wel over full squaten en niet die nep zooi in een rek of tot half verwege en leg press licht mijn max ongeveer op 200 kilo en zoals de topic starter zegt een sterk bovenlichaam maar dunne beentjes is geen gezicht bovendien heb je kans als je zo sterk bent dat je benen het niet meer aan kunnen
Spoiler
ok
Trasher is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 October 2007, 08:48   #51
Banned

Karma Power: 0
mahan is herboren in de Halfgod realmmahan is herboren in de Halfgod realmmahan is herboren in de Halfgod realmmahan is herboren in de Halfgod realmmahan is herboren in de Halfgod realm
Citaat:
Spoiler
ik heb een vermoeden dat shutter verslagen is..
mahan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 October 2007, 11:53   #52
Dutch Bodybuilder

turo's Avatar

Karma Power: 1 turo is een juweel in het ruweturo is een juweel in het ruweturo is een juweel in het ruweturo is een juweel in het ruwe
@victormor ben jij echt zo sterk? volgens mij gebruik je anabolen hoe kan je dat voor elkaar krijgen terwijl je nog maar 19 bent, ik vind het overgens wel knap ik doe dat niet na
Oud 19 October 2007, 12:15   #53
Freaky Bodybuilder

Esperantisto's Avatar

Karma Power: 14 Esperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Waarom zou het zo raar zijn? Er zijn wel meer mannen en zelfs vrouwen die enorm sterk zijn op die leeftijd. Als je maar verstandig opbouwt.

Vorig jaar heb ik een hele tijd fullbody gedaan: elke 2 dagen db press, bent over rows, chins en... deadlift plus squat. Het was enorm wennen toen ik overging op UB/LB. Nog steeds heb ik dan vaak het gevoel bijna niks gedaan te hebben als ik UB train. En misschien ga ik toch weer FB doen: 't is juist heerlijk om elke training benen aan te pakken en bovendien stijgt je onderhoud : dus meer eten in de cut!
Oud 19 October 2007, 12:32   #54
A.K.A. M a r c e l
Elite Member

SHUTTERSPEED's Avatar

SHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereikt
Karma CrownKarma CrownKarma Crown

Citaat:
Spoiler
Citaat:
Origineel gepost door mahan Bekijk Post
ik heb een vermoeden dat shutter verslagen is..
verslagen met welk argument?

sorry maar 3 x 110 fullsquat is geen bijzondere prestatie voor iemand van 21. zeker niet als je iets van 80/90 weegt.
SHUTTERSPEED is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 October 2007, 12:38   #55
Competitive Bodybuilder

Leeman's Avatar

Karma Power: 8 Leeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te worden
dat je onderhoud stijgt hangt niet af van het feit dat je benen traint, maar omdat je meer massa aanmaakt
Leeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 October 2007, 14:05   #56
Freaky Bodybuilder

Esperantisto's Avatar

Het is toch een heel stuk harder werken al was het maar omdat je in het algemeen 2 tot 3x zoveel gewicht verplaatst.
Je onderhoud is een functie van je basisstofwisseling en verrichte arbeid : zowel binnen als buiten het sporten (NEAT).
Oud 19 October 2007, 14:16   #57
Dutch Bodybuilder

turo's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door SHUTTERSPEED Bekijk Post
verslagen met welk argument?

sorry maar 3 x 110 fullsquat is geen bijzondere prestatie voor iemand van 21. zeker niet als je iets van 80/90 weegt.
het waren ook niet mijn woorden, maar het is wel een prestatie als ik kijk wat ik in 3maanden en een week heb bereikt. Over 5 jaar moet ik 200 kilo kunnen bankdrukken 350 kilo squaten leg press 400 kilo als ik die dingen niet haal zal ik bijzonder teleur gesteld in mezelf zijn en met de hulp van god gaat me dat lukken.
Oud 19 October 2007, 14:45   #58
Huge Freak
Elite Member

Trasher's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 50 Trasher heeft Karma uitgeschakeld
Citaat:
Over 5 jaar moet ik 200 kilo kunnen bankdrukken 350 kilo squaten leg press 400 kilo als ik die dingen niet haal zal ik bijzonder teleur gesteld in mezelf zijn en met de hulp van god gaat me dat lukken.
Trasher is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 October 2007, 15:55   #59
A.K.A. M a r c e l
Elite Member

SHUTTERSPEED's Avatar

SHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereikt
Karma CrownKarma CrownKarma Crown

Citaat:
het waren ook niet mijn woorden, maar het is wel een prestatie als ik kijk wat ik in 3maanden en een week heb bereikt. Over 5 jaar moet ik 200 kilo kunnen bankdrukken 350 kilo squaten leg press 400 kilo als ik die dingen niet haal zal ik bijzonder teleur gesteld in mezelf zijn en met de hulp van god gaat me dat lukken.
Ik zal je gelijk uit je droom helpen. Hier op het forum squat volgens mij niemand 350kg. 200 bankdrukken dat zijn er slechts een handjevol.

Als iedereen de progressie maakte die we in de eerste 3 maanden maakten dan hadden we allemaal de meest imponerende stats. Helaas werkt het niet zo.

Maar ik wil je zeker niet ontmoedigen dus Train hard, eet als een paard en slaap als een baby en wie weet verbaas je ons over 5 jaar.
SHUTTERSPEED is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 October 2007, 16:02   #60
Dutch Bodybuilder

turo's Avatar

ik heb doelstellingen, ik weet niet waar jij voor traint mAar met de hulp van god gaat het mij lukken nog 110 kilo tegaan en heb er 4,7 jaar voor. die andere doelstellingen moeten gewoon ook want alleen resultaat teld in deze onrechtvaardige wereld.
Antwoord

Bookmark topic
Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels