| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #21 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Lier Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 43 | Tot hoelang loopt het
__________________ 1.75m @ 91kg bf 19 % ORIGINAL POSTED BY EL SMURFO: Ik ga iets versturen met de post, iets kleins van 5 euro ofzo voor iemand haar verjaardag, prijs eraan laten of niet? als ik het ervan knip zou ze misschien denkek dat ik het gestolen heb maar als ik de prijs eraan laat zou ze misschien denken dat ik het wil benadrukken dat ik 5 euro heb uitgegeven ofzo |
| | |
| | #22 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: België Leeftijd: 17 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Ik gebruik momenteel zelfs geen supplementen dus een echte toevoeging zal het niet zijn. Wat ik wel kan doen is wat schrijven over de wet op invoering e dergelijke, voor België dan toch. |
| | |
| | #23 |
| Ripped Bodybuilder | Ik denk dat ik hem morge of maandag sluit, zo te zien word het maar tijd voor een volgend topic.
__________________ Stats: 82KG, BP 5x100, DL 7x150KG, BoxSQ 5x170KG Het oneindige log naar de 300kg dealift Wat is een pomp? |
| | |
| | #24 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Lier Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 43 | Ok, dan ga ik geen artikel meer maken....
__________________ 1.75m @ 91kg bf 19 % ORIGINAL POSTED BY EL SMURFO: Ik ga iets versturen met de post, iets kleins van 5 euro ofzo voor iemand haar verjaardag, prijs eraan laten of niet? als ik het ervan knip zou ze misschien denkek dat ik het gestolen heb maar als ik de prijs eraan laat zou ze misschien denken dat ik het wil benadrukken dat ik 5 euro heb uitgegeven ofzo |
| | |
| | #25 |
| Ripped Bodybuilder | De winnaar is duidelijk, ik hoef ik geen poll voor te maken. Gratz Sephirothsnake
__________________ Stats: 82KG, BP 5x100, DL 7x150KG, BoxSQ 5x170KG Het oneindige log naar de 300kg dealift Wat is een pomp? |
| | |
| | #27 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
__________________ Creator of Panatta's Longest Work out Ever Officieel NBBF/IFBB Wereldrecordhouder ROBBERT'S TRIPPLE is o.a. te zien op www.robberts-tripple.nl en www.xxlnutrition.nl (link sectie) . |
| | |
| | #28 |
| Freaky Bodybuilder | Wil even een opmerking maken over Snake zijn post. Hij geeft bij Tips aan dat je altijd IPS moet kiezen. Dat klopt...ECHTER is dit zeker niet altijd de goedkoopste manier. Bij bb.com krijg je boven een bepaald gewicht (vanaf 55dllr verzendkosten oid) dat Fedex goedkoper gaat worden als IPS (3-5dllr)!!\ Dus je kan beter krijgen naar de langste "Shipping time"
__________________ Layne Norton Bulk-Cut Cycle en MassFX2 & HyperdrolX2 http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-stack-147327/ Big Ass lover Club FTW! |
| | |