| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 5 | Voeding, wanneer eet je wat? De meeste dbb'ers weten inmiddels wel dat voeding een niet te onderschatten aspect van vooruitgang is. Wil je groeien dan moet je uiteaard rekening houden met eiwitten, maar ook met koolhydraten en vetten. Wat je nodig hebt is goed uit te rekenen en door proberen in te stellen maar hoe moet je je voeding nu over de dag verdelen? Wat eet je s'ochtends eerst en wat pak je voor of na je training? Hierover gaat dit topic van de week. Voeding, wanneer eet je wat? Vragen die in dit artikel aan bod zouden moeten komen zijn:
Succes
__________________ Stats 1 mei 2008: 1.82 / 94 kg / 17,0 % / Arm 40 cm Laatst aangepast door Donkers : 27 April 2008 om 19:54. Reden: opmaak |
| | |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Lier Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 43 | Als ik nog eens tijd hebb en het regent buiten, kan je terug een artikel van mijn kant verwachten
__________________ 1.75m @ 91kg bf 19 % ORIGINAL POSTED BY EL SMURFO: Ik ga iets versturen met de post, iets kleins van 5 euro ofzo voor iemand haar verjaardag, prijs eraan laten of niet? als ik het ervan knip zou ze misschien denkek dat ik het gestolen heb maar als ik de prijs eraan laat zou ze misschien denken dat ik het wil benadrukken dat ik 5 euro heb uitgegeven ofzo |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: België, smurfenland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 60 | |
| | |
| | #4 |
| Freaky Bodybuilder | 25 graden? hmm hier maar 22
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...xxs-log-79697/ stats updated 16/10/07: 1,76 76,5kg bf 14,5% denk ik armen:39cm borst rug: 106cm BP 1 * 115 DL 1 * 120 Squat 1* 117,5 clean bulking time :) |
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: België, smurfenland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 60 | |
| | |
| | #6 |
Karma Power: 5 | Regen! dus de artikelen komen snel online!!!! D
__________________ Stats 1 mei 2008: 1.82 / 94 kg / 17,0 % / Arm 40 cm |
| | |
| | #7 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: boerenlullenland Leeftijd: 38 Geslacht: V
Karma Power: 25 | geld dit 1 voor bodybuilder die deze sport serieus nemen, en om meer als 80% van hun genetische maximum op natuurbasis te overwinnen ? 2 voor juicer die de wel mogelijkheid hebben hun opgebulkt vet door (evtl "verkeerde" voeding) binnnen 4 weken weer weg te cutten zonder al te veel spiermassa te verliezen ? 3 voor jongens en meisjes die een beetje pompen om gewoon wat meer spieren te krijgen ? 4 voor powerlifter, voor die een laag bf% minder belangrijk is, en zich ook ander voer kunnen veroorloven ? Anders is er altijd wel een een of ander "slimpie" die het dan wel beter weet, en het artikel door de slijk haalt.
__________________ ----------------------------------------- humor droogkloot roflol ? klick hier : http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38 ----------------------------------------- |
| | |
| | #8 |
Karma Power: 5 | Goede aanvulling OD, ik zou uit willen gaan dat het gericht is op mensen die hun sport serieus nemen en er het (bijna) maximale op natuurlijk wijze willen uithalen. Aanvullingen in je artikel (bij kuren, als je BB als ondersteuning doet voor andere sport) zijn natuurlijk welkom. d
| | |
| | #9 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Lier Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 43 | Citaat:
__________________ 1.75m @ 91kg bf 19 % ORIGINAL POSTED BY EL SMURFO: Ik ga iets versturen met de post, iets kleins van 5 euro ofzo voor iemand haar verjaardag, prijs eraan laten of niet? als ik het ervan knip zou ze misschien denkek dat ik het gestolen heb maar als ik de prijs eraan laat zou ze misschien denken dat ik het wil benadrukken dat ik 5 euro heb uitgegeven ofzo | |
| | |
| | #10 |
Karma Power: 5 | Idd dat is de basis!
| | |
| | #11 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Komt maar DBB-ers met het leesvoer
__________________ Creator of Panatta's Longest Work out Ever Officieel NBBF/IFBB Wereldrecordhouder ROBBERT'S TRIPPLE is o.a. te zien op www.robberts-tripple.nl en www.xxlnutrition.nl (link sectie) . |
| | |
| | #12 |
Karma Power: 5 | Idd dave, na de vrije dagen en het bier laat de teksten maar komen! d
| | |
| | #13 |
Karma Power: 5 | Jongens, weer in het ritme komen? ;-) of was het weer toch gewoon te mooi om hier te komen? Ik zag flowerr wel maar die ging lekker met T weg en op t artikeltje moeten we nog wachten .... d
| | |
| | #14 |
Karma Power: 5 | Wordt er niet meer gegeten met het mooie weer? T valt niet mee om ca 5000 kcal weg te krijgen met die hitte he.... d
| | |
| | #15 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Groningen Leeftijd: 14 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Ik krijg bijna niets binnen aan eten...
__________________ Niet lachen hoor! Ja ik weet dat ik een noob ben. Of een novice... So, correct me if i'm wrong! AJAX!!! |
| | |
| | #16 |
Karma Power: 5 | Met dit weer is een schema wel makkelijk anders raak je wellicht te ver achterop. d
| | |
| | #17 |
Karma Power: 43 | Als het regent buiten, ga ik een artikel schrijven, maar met dit weer ga ik geen uren achter mijn pc verslijten...
__________________ 1.75m @ 91kg bf 19 % ORIGINAL POSTED BY EL SMURFO: Ik ga iets versturen met de post, iets kleins van 5 euro ofzo voor iemand haar verjaardag, prijs eraan laten of niet? als ik het ervan knip zou ze misschien denkek dat ik het gestolen heb maar als ik de prijs eraan laat zou ze misschien denken dat ik het wil benadrukken dat ik 5 euro heb uitgegeven ofzo |
| | |
| | #18 | |
Karma Power: 5 | Citaat:
Gelijk heb je ik zit ook lekker in de zon! d
__________________ Stats 1 mei 2008: 1.82 / 94 kg / 17,0 % / Arm 40 cm | |
| | |